środa, 17 września 2014

Informacje.

Cześć ! Tu Sandra. Mam dla Was parę informacji.
No dobra nie będę już robiła tej jakby serii z lookami dla babć i dziadków. Nie spodobała Wam się. Oky. Teraz siedzę na msp i szukam czegoś ciekawego na posta.
Pytanie : Czy po 5 części ''Wyczaj fejma'' Chcecie żebym to dalej robiła czy nie? (Jeszcze muszę zwyciężczyni maskę dać , zapomniałam o tym ehh..)
A teraz mam pomysła takiego na konkurs xd
Ale póki co myślę nad nim i jeszcze go nie realizuje
Dlaczego?
- Obecnie Klaudia (cynia) robi swój konkurs. (Bierzcie udział w nim. Polecam ;d)
- Jeszcze muszę dopracować szczegóły , kilka rzeczy.
Za niedługo będę miała nowe logo.
Wczoraj wyczytałam z tego bloga : Blog Abieski że podobno jutro 18.09.2014 r. (czwartek) Ma się odbyć tydzień unikatów. Jest to na oficjalnym Facebooku MovieStarPlanet. (Screena Wam nie dam bo po 1. Nie mam zgody Kathey by ściągnąć ten screen po 2. Nie mam fb więc sama nie zrobię screena ;-;)
Tak w sumie teraz myślę może wejdę sobie na jakieś inne msp i zauważę coś ciekawego? Wtedy na pewno Wam o tym napiszę ! :)
Lel (Sandra pierwszy raz napisała ten wyraz w internetach xdd Dobra nic ._. xd)
Co to tego że nikt nie opisał konkursu. Więc ja nie potrafię dobrze opisywać zaraz by sto komentarzy się pojawiło : Odejdź z tego bloga ! Nic nie potrafisz Nienawidzę Cię ! Itd. ;d
(Jak już wspominałam w następnym poście możecie się spodziewać nowego Loga ;3)

1 komentarz:

  1. Hej, kto wygrał w wyczqj fejma? Bardzo podoba mi sie ta seroa i czekam na kolejne czesci.
    Co to oznacza Lel? Tak wiem , nie jestem na czasie^^
    ~majamarta i moda
    PS. SORY Z A BLEDY JESTEM NA TABLECIE ; %

    OdpowiedzUsuń