środa, 17 września 2014

Kolejny Tydzień Unikatów? Czyżby? (♥)

Cześć,
dzisiaj porozmawiamy o UNIKATACH.
Ciekawy temat, nieprawdaż? ^^

Teraz Mi powiecie " Taa, bo uwierzę. ". Ale spójrzcie na to, co napisali moderatorzy na Facebook'u:
















Moderatorzy mówią w tym poście o tym, że mają dla nas wielką niespodziankę. Kolejny Tydzień Unikatów, który ukaże się zamiast najnowszego konkursu już w ten czwartek >>Jutro<<.
Dowiedziałam się o tym, od jednej dziewczyny z msp, która w swoim statusie napisała " Jupi!!! W czwartek powrócą unikaty! Juhu! ". Nie uwierzyłam jej jednak, ale gdy Kathey napisała o tym posta na blogu Abieski - wszystko zrozumiałam. Unikaty naprawdę powrócą, ale na tydzień.
Na 100% będą serduszka, sukienka pokojówki, baletki oraz naszyjnik z serduszkami. Oraz wiele innych. Jestem z tego bardzo ucieszona! Maximum happy!

Znając mnie zapewne kupię sobie każdy odcień serduszek ( Tjaaa, jaka ja oszczędna. ), białe i czarne baletki, naszyjnik z sercami i sukienkę.
To już jutrooooooo! Od razu, gdy się obudzę wchodzę na MSP. Mam nadzieję, że unikatowe animacje też się pojawią. Oraz rzeczy, a wy? Macie dotyczące tego oczekiwania? Podzielcie sie tym w komentarzach.

Pa!


3 komentarze:

  1. Wiem!!!!! Boże!!!! Jak ja się tym jaram!!!!

    ~szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak ale czytałam na innym blogu i chybrydowy to jest 7.11 do 14.11.

    OdpowiedzUsuń