czwartek, 11 września 2014

Zmień się całkiem! #1 - S-E-R-I-A!

Cześć.
Jezuuu, Jak ja kocham pisać dla was Posty! Uwielbiam Was, jesteście moimi skarbami. Dziękuję, ŻE mogę tutaj pisać dla was Posty! ♥
Zaczynam od takiej Rzeczy, dlaczego? Zrozumiałam, że uwielbiam blogować.
Posty będą pojawiać się codziennie. Bynajmniej się postaram. WIEM, WIEM, wiele razy to obiecywałam. Ale Teraz Jestem Pewna - nie zawiodę was!
Mam Też jedną sprawę do redaktorów. Nic Nie piszecie na Tym blogu. Co z Tego, że napiszesz ledwo dziesięć zdań?  ;-; LUDZIE chcą porządnych i Długich Postów! Bynajmniej ja Tego oczekuję.

Dzisiaj, jak z tytułu mogliście się domyśleć, rozpoczynam Nową Serię. Będzie Ona dotyczyła mody (i będziecie MNIE krytykowali - standard.). W każdej CZĘŚCI wybiorę Trzy osoby, aby zmienić Ich strój. Postaram zmieniać TYLKO Małe detale oraz Twarz, jeżeli będzie trzeba. Możecie się zgłaszać już pod Tym postem.
Nie nie nie, Jaka ja Jestem głupia. Powiedziałam, że Posty nie mogą być Krótkie, a sama chcę już kończyć. LOL. Okej, Więc zgłaszajcie się w komentarzach pod tym postem. Od razu zapraszajcie też do znaj! Jest to konieczne (Claudia OczamiKathey). Bo na cynii nie mam miejsca. PS NIE zaprosisz do znaj - NIE będziesz w Tej serii. PROSTE I Logiczne!

No okej okej, Dobranoc pchły na noc karaluchy pod poduchy, a Strzykawki do sadzawki. Stary TEKST mojej Babci.


ZGŁASZAĆ ​​SIE DO SERII! 




Odbija 




Hahahaha, Paśki Kiełbaśki!

10 komentarzy:

  1. Sorki bardzo alem jam sje prawie wgl niedoczytałam. Nwm czy miałaś głupawke czy nje xD
    W każdym bądź razie: prosze pisałabyś no nwm czytelniej? Prosze. Nie to nie hejt tylko prośba, bo Kaśka (czyli jam) uwidziała sb abyś pisała wyraźniej xD
    Pozdrawiam i zgłaszam się do Twojej serii. Mam Cię (cynię3) w znaj.


    stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lel ej klawiatura mi szwankuje. Huhehuehue.

      Usuń
    2. Szorgi jam tagi nje ogar xD ale i tagg sje zgłaszam ♥
      ~ stylówkalol=]

      Usuń
  2. Zgłaszam się...
    tomek kca który tu pisał ale się usuną czego żałuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomek, i tak bym Cię usunęła. Piszesz o wiele za krótkie posty.
      ~Katheja, która jest zła że już wszystkie miejsca zajęte. .___.

      Usuń
  3. Źle napisałam ;-;
    "Zgłaszam się" o dobrze!

    kasia3348

    OdpowiedzUsuń