sobota, 13 września 2014

Stylizacja na bycie babcią c;

Hej. Nie wiem czy ten post przypadnie Wam do gustu ale ok c; Dużo osób robi filmy z babciami. Ale przyda się do tego strój co nie? To ja Wam dam propozycję.
No tutaj nie jestem do końca pewna czy się Wam spodoba. Ale postanowiłam spróbować. Użyłam tutaj włosów z kokardą. Płaszczyk z konkursu ''Lecimy !'' A te buty? Średnio mi pasują do babci.
Ostateczna ocena należy do Was.
Jeszcze paleta :
Czerwony paznokcie u nóg
Szary włosy
Zielony kokardka , płaszcz , buty
BCzarny i biały jest w płaszczu.
Napiszcie w komentarzach czy zrobić jeszcze stroje odpowiednie dla babć.
Albo wejdę na jakieś moje konto męskie i zrobię dla dziadka?
Co wy na to?
Piszcie ! ;3



7 komentarzy:

  1. Kurwa,jesteś pojebana. Spierdalaj z tego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jesteś pojebany. JAK jej nie lubisz to nie czytAJ jej postów.

      Usuń
  2. Pierwszy anonimie: Hejtujesz wszystkich. Pojebany jesteś. Kurwa nie podoba ci się to nie pisz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Sandra, jeżeli napiszesz ( czekajcie, zaraz sprawdzę... ) 12 zdań, to myślisz, że czytelnicy się ucieszą? Komplet nie za bardzo przypadł Mi do gustu, uważam że babcie nie noszą ubrań w aż takich krzykliwych ( jaskrawych ) kolorach! Myślę, że piszesz bardzo niekompletne posty. Przykro Mi, że tak mówię, jednak to jest cała prawda. Nie jest to hejt, tylko moje zdanie. A jak wiadomo - ja jestem głupia i piszę same wypociny... Dobra, nie ważne. ~~Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  4. A mówiliście, że to ja pisałem krótkie posty ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo pisałeś. I to jeszcze krotsze. -,- Do tego z bledami ortograficznymi, a niby masz 11 lat. I nie zyczę sobie, aby na tym blogu byly bluznierstwa. 'Klaudia'

      Usuń
    2. bo pisales 5 zdan na tydzien -.-

      Usuń