środa, 17 września 2014

Które logo wybrać?

Sjeema miałam się zabrać za nowe logo. I co z tego wyszło? Zrobiłam aż 3 xd
Dlatego prosiłabym Was o pomoc które wybrać.
Pierwsze :
Mam troszqu fazę na ściemnianie MovieStar xd
Lubię tła z niebem więc tak jakoś wyszło. 
Moim zdaniem te logo jest takie ''czyste''
Dobra przejdźmy do następnego :
No a tutaj  logo w motywie jesieni B)
Któraa będzie 23 września (Ja#Nieogarnięta) Pzdr.
Znowu ściemniłam MovieStar. Tak wiem jestem genialna :D
Trzecie :
Wreszcie logo bez ściemniania xd (Yee)
Tutaj użyłam motywu wakacyjnego. (Tęsknicie za wakacjami,co? Ja też ;c)
Wybierajcie które logo jest najlepsze i mam je używać. Skoro wyszły mi 3 to teraz będę używać tego,potem tamtego i kolejnego. xd
Hehs,wiem najlepsza w logach nie jestem XDD Wybaczcie.
(Jeszcze stare logo)




6 komentarzy:

  1. Mi osobiście podoba się 2, bo takie klimaty jesieni, czyli niedługo

    OdpowiedzUsuń
  2. Nr 2 <3 Zakochałam się w tym tłu (?)

    Pozdrawiam

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 Piękne <3
    Pozdrawiam,
    Waloiana1236

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne ! Zrobiłabyś mi logo ? jeśli masz ochotę :) mój login do MSP : MyDreamMyRoad :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń