piątek, 29 stycznia 2016

Dwa pomysły na serie i ankieta

 

Tutaj Clendise, Klaudia, MalinaDunia czy jak tam wolicie. Zastanawiam się, jak według Was powinno wyglądać przywitanie- mam wstawiać po prostu tylko zwykły obrazek z napisem 'Onore!' i już mnie po nim rozpoznacie czy lepiej, jeśli na początku się przedstawiam? Z reguły wstawiam przywitanie i przechodzę od razu do tematu posta, ale dzisiaj napisałam 'Tutaj Clendise...'. Szczerze powiedziawszy, mnie jest to obojętne, więc decyzja należy do Was. Jeżeli nie uzyskam żadnej odpowiedzi to będę kontynuować dotychczasową regułę i witać się jedynie obrazkiem.
 
Dobrze, kończę już to moje gadanie (a właściwie pisanie) nie na temat i zabieram się za główną część posta. Właściwie będą one dwie, a na samym końcu pojawi się ankieta, w której zdecydujecie, jaka z nich będzie prowadzona przeze mnie dalej, jako seria. Na pierwszy pomysł wpadła Beziunia456, której serdecznie za to dziękuję, a drugi jest już mojego autorstwa. W pierwszym cyklu oceniałabym Wasze filmy- byłoby to już co prawda trochę oklepane, ale przecież decyzja należy do Was. W drugim zaś wybierałabym jeden z moich look'ów na MSP i dobierała do niego jedną animację. Takiej serii jeszcze nie spotkałam, dzięki czemu jestem trochę bardziej skłonna właśnie ku niej. Niemniej jednak zagłosujecie Wy. Zapraszam do zapoznania się z notką!
 

 
 
 
Ocenianym dzisiaj przeze mnie filmem jest ten stworzony przez Beziunia456 pod tytułem 'Dlaczego ja?'. Co prawda, autorka nie wskazała mi konkretniej jego części, jednak stwierdziłam, że film należy oglądać od pierwszego odcinka i dlatego postanowiłam zrecenzować właśnie go.
Fabuła: Dzień jak każdy. Dwie nastolatki tańczą do muzyki, kiedy to do pokoju wchodzi ich mama i prosi, aby dziewczyny zeszły na dół porozmawiać. W kuchni spotykają również ojca, a rodzice opowiadają im o przyszłej przeprowadzce. Emy, Kasia i Magda/Marta (problemy z pamięcią, nie polecam) są z tego powodu złe, szczególnie, że oznacza to także zmianę szkoły, a w przypadku Kasi- przedszkola. Kiedy dziewczyny wracają do swoich pokoi, widzimy rozmowę rodziców. Dowiadujemy się z niej, iż główną przyczyną nagłej zmiany miejsca zamieszkania jest śledzący rodzinę morderca... Ogólnie fabuła wydaje się być ciekawa. Coraz to nowe szczegóły sprawy ujawniane są stopniowo, co powoduje, że chce się oglądać dalej. Jeśli chodzi o fabułę, nie mam czego się doczepić. 5/5
Wykonanie: Tutaj już trochę gorzej. Przy zmianie miejsca, w którym stoi dana moviestar, Beziunia po prostu ją przenosi, a nie korzysta z animacji chodzenia. Niestety, trzeba jeszcze trochę popracować nad wykonaniem... 3/5
Dialogi: Są ciekawe, dobrze poprowadzone. Jedynie przyczepię się do interpunkcji- po przecinku stawiamy spację, więc zamiast 'Zjadłabym lody,ale nie chce mi się iść do kuchni', powinno być 'Zjadłabym lody, ale nie chce mi się iść do kuchni'. Mam nadzieję, że rozumiesz, o co mi chodzi i widzisz różnicę... 3/5
Muzyka, animacje i tła: Muzyka w tle jest, animacje pasują do aktualnej sytuacji, a tła przedstawiają poszczególne pomieszczenia- wszystko jest dobrze. 5/5
Ocena końcowa: 16/20, czyli mocna czwórka.
 
 
 
Powyżej przedstawiam outfit, do którego dobiorę animację. Został on stworzony przeze mnie zaledwie kilka dni temu, aczkolwiek już zdążył zdobyć miano jednego z moich najlepszych. Składa się z kocich uszek, koszulki z krótkim rękawkiem, spodenek z wysokim stanem, creeperetts'ów, naszyjnika dreamer oraz długich włosów. Całość utrzymana jest w dwóch kolorach- czarnym i zielonym. Być może urzekł mnie swoją prostotą, ale ja uważam po prostu, że ma 'to coś' i tyle. No to co? Czas znaleźć odpowiednią animkę!
 
 
 
Powód, dla którego na początku wybrałam tę symulację jest bardzo prosty- look uważam za świetny, więc stwierdziłam, iż znajdę jakąś okazującą to animację. Jak na chwilę obecną widzę jeszcze dwie spójne cechy, więc je opiszę. Po pierwsze- strój jest idealnym tłem do jakichś skomplikowanych ruchów, takich jak właśnie te. Po drugie- zarówno w moim zestawie, jak i animacji widać ten sam odcień zieleni. Z tych właśnie powodów stworzyłam takie oto zestawienie.
 
 
 
 
Zdecydujcie teraz, która seria byłaby w przyszłości lepsza i zagłosujcie w ankiecie. Dziękuję!
 
EDIT: Nie mogę wstawić ankiety, przepraszam za komplikacje. Proszę, wyraźcie po prostu swoje zdanie na ten temat w komentarzu... Dziękuję!
 
 
 
Jak się zapewne spodziewacie, czas zakończyć posta. Mam nadzieję, że chociaż jedna z propozycji na wpisy przypadła Wam do gustu i zagłosujecie na swojego faworyta w komentarzu.
 
Pa!
Klaudia
Clendise
'kcm
 
Kocham to logo ♥
 

3 komentarze:

  1. :) ja oglądałam ten film Beziuni456 i uważam że on jest świetny! zasługuje na 61 Ale to tylko moja opinia.....:) Serdecznie polecam do obejrzenia go i z tego co wiem to jest także 3 odcinek i on wyszedł dziś! ;) pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post. W końcu blog wraca do żywych ;) ;)

    OdpowiedzUsuń