sobota, 9 stycznia 2016

Zdaniem MovieStar (1) & Ciasteczkowe MSP?

 
Na początek chciałabym Was przeprosić... Za co? Za to, że na blogu nie było ani jednego posta przez ostatnie pięć dni. W sumie to napisałam jednego w poniedziałek, mimo tego czuję się winna. Mogłabym napisać, iż obiecuję poprawę i tak dalej, ale nie mogę. Jako, że chodzę do szkoły, więcej niż 5-6 notek tygodniowo pisać nie będę. Oprócz tej strony, mam jeszcze jedną, dlatego zamierzam publikować ich tutaj 2-3, zależnie od okresu, w którym się znajduję. Wspominałam o tym już jakiś czas temu w innym wpisie, aczkolwiek przypominam, ponieważ, cóż, sama czuję się winna...
 
W każdym razie, na dzisiaj przygotowałam dawno obiecywany wywiad. Przeprowadziłam go z użytkowniczką Beziunia456. Od razu piszę, że zadawane przeze mnie pytania nie są raczej zbyt klasyczne... No, zobaczycie sami.
 
○WYWIAD○
 
Pytanie pierwsze: Od kiedy grasz w MSP?
 
Odpowiedź: Na tym koncie od października, ale tak ogólnie to od marca 2014 roku.
 
Pytanie drugie: Uważasz kratki (###) za potrzebne czy utrudniające grę?
 
Odpowiedź: Hmm... Czasami mnie wkurzają, bo pojawiają się w wyrazach, które nie są przekleństwami, ale jeśli ten wyraz jest wulgarny, to jak najbardziej mi odpowiadają.
 
Pytanie trzecie: Co sądzisz na temat ciszy nocnej?
 
Odpowiedź: Ona nie odpowiada mi w ogóle, bo jeśli ktoś nie miał czasu grać w MSP za dnia to chociaż mógłby grać w nocy, a moderatorzy tego zabraniają.
 
Pytanie czwarte: Wolisz stare czy nowe MSP?
 
Odpowiedź: To MSP mi odpowiada, ale jednak wydaje mi się, że na starym było mniej dzieci, które piszą, że są hackerami.
 
Pytanie piąte: Co chciałabyś, aby moderatorzy wprowadzili do gry?
 
Odpowiedź: Przede wszystkim, żeby zniknęły te kratki w normalnych wyrazach i żeby usunęli z gry hackerów.
 
Pytanie szóste: Która jest Twoją ulubioną funkcją na MSP?
 
Odpowiedź: Hmm... Nie ma jednej ulubionej, ale jeśli już to konwersacja w grupie. No i może jeszcze to, że można kogoś zablokować, a następnie odblokować.
 
Pytanie siódme: Jest jakaś opcja, którą byś usunęła?
 
Odpowiedź: Tak, gry arcade, bo moim zdaniem są zupełnie niepotrzebne. No i oczywiście, żeby usunęli te kratki w normalnych wyrazach. ;)
 
Pytanie ósme: Wierzysz w internetową przyjaźń?
 
Odpowiedź: Nie do końca. Oczywiście, niektórzy ludzie są bardzo mili, ale nie chciałabym przyjaźnić się z kimś z netu. To taka jakby nierealna przyjaźń.
 
Pytanie dziewiąte: A co z miłością przez Internet?
 
Odpowiedź: Ona też nie jest moim zdaniem fajna. Chyba jeszcze gorsza niż przyjaźń. Przecież nigdy nie wiem czy gość, który siedzi za ekranem po przeciwnej stronie jest ładny, czy nie. A poza tym to taka miłość nie będzie moim zdaniem tak mocna, jak ta prawdziwa.
 
Dziękuję beziunia456 za udzielenie mi odpowiedzi!
 
○AKTUALIZACJA?○
 
 
Zapewne pliki cookies są na MovieStarPlanet już od dawna, a ja dopiero teraz je zauważyłam, ale cóż... Na pewno wcześniej nie widziałam tej informacji. Weszłam na stronę z regulaminem MSP i skopiowałam tekst o ciasteczkach, oto on: 'MovieStarPlanet może umieścić plik z tekstem w Twojej przeglądarce internetowej na Twoim komputerze zwanej "cookie". Cookies gromadzą informacje, które pomagają nam się ulepszać oraz nadaja osobisty charakter Twojemu doświadczeniu na naszym serwisie. Cookies, przykładowo mówią nam ile wejść mamy na naszej stronie oraz które części strony  cieszą się największym powodzeniem. MovieStarPlanet może rozsyłać informacje, które są gromadzone przez cookies, w przetworzonej (to znaczy zsumowanej i nie-osobistej) wersji jako statystyki dla członków, partnerów, sponsorów i innych.' Trochę tego dużo, aczkolwiek chciałam pokazać wszystko. Muszę przyznać, iż od zawsze nie rozumiałam i chyba nigdy nie zrozumiem takiej informatycznej gadki, nawet jeśli jest ona w wersji dla dzieci, jak w tym przypadku. Niemniej jednak ów pliki nie są wcale nowe, tylko dopiero teraz wyświetlił mi się komunikat o nich. W sumie to trochę  późno, w MSP gram już prawie dwa lata.  To tylko utwierdza moje przekonanie, że czasem warto zajrzeć do regulaminu...
 
○POŻEGNANIE○
 
To już koniec na dzisiaj. Mam nadzieję, iż część o cookies chociaż trochę Was zaciekawiła, a wywiad się podobał. Czas się pożegnać!
 
Cześć!
Klaudia
'kcm
 






6 komentarzy:

  1. piszesz chyba najczęściej od orzerwy Julka.Swietny post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały blog :) Piszesz posty nie od niechcenia. Widzę że pisanie sprawia ci przyjemność :) Świetne wpisy ♡
    ~Jula~

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mi się, aby znaję, że ty Klaudia piszesz tu posty?
    A, gdzie jest Oliwia, Tapczan i Yousain...?
    Super post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje konto na msp to beziunia456. Nie wierzycie,sami się zapytajcie Beziuni.

    OdpowiedzUsuń