niedziela, 3 stycznia 2016

Post o wszystkim i o niczym /Klaudia


Dzisiejszy post będzie trochę inny. Mianowicie mam kilka tematów na dodatek na posta i postanowiłam złączyć je w jedno. Poza tym jakieś dwa tygodnie zostałam nominowana do Blog Tag, a jeszcze nie odpowiedziałam. Jako że i tak będę musiała to kiedyś zrobić, odpowiem teraz. Oprócz tego napiszę, co użytkownicy MSP chcieliby w nim zmienić. Zapraszam do zapoznania się z treścią wpisu!


○BLOG TAG○
 
 
1. Od kiedy blogujesz?
 
Bloguję od nieco ponad roku, jednak biorąc pod uwagę moją czteromiesięczną przerwę- 11  miesięcy. Więcej na ten temat możecie przeczytać w tym poście- klik!
 
 2. Dlaczego zdecydowałaś się to robić?
 
Czytałam blogi już od dłuższego czasu i sama zapragnęłam je pisać. W momencie, w którym założyłam swoją pierwszą stronę działałam pod wpływem chwili, ale zdecydowanie nie żałuję mojej decyzji.

3. Sprawia ci to radość, czy jest to dla ciebie po prostu obowiązek, który musisz wypełniać?

Wiecie co? Obie odpowiedzi są poprawne. Z jednej strony lubię blogować, a z drugiej jest to zajęcie moim obowiązkiem. Gdyby było inaczej pisałabym na raz na ruski rok, kiedy tylko by mi się chciało. Traktując pisanie jako 'pracę' posty z mojej strony pojawiają się częściej, ponieważ wiem, że muszę je stworzyć i koniec. Jest to jednak dobre pojęcie obowiązku, takie połączone z przyjemnością, a właściwe przynoszące głównie przyjemność.

4. Gdybyś miała możliwość rozpoczęcia blogowania od nowa zrobiłaśby to, czy została przy tym co masz?
 
Sama nie wiem... Moje początki były masakryczne i fajnie byłoby móc je wymazać, aczkolwiek pisałam na wielu wspaniałych blogach i chciałabym zachować z nich wspomnienia... Tak więc nie potrafię zdecydować. Najprawdopodobniej zostałabym przy tym, co już osiągnęłam, bo to byłoby już pewne.

5. Wolałabyś być bardzo znaną bloggerką, czy taką, jaką jesteś teraz?
 
To, co mam teraz zdecydowanie mi wystarcza. Ogólnie to wydaje mi się, że byłam jedną z niewielu osób w dzieciństwie, które nie chciały byś sławne. Zawsze uważałam to za bardzo duże obciążenie, z którym bym sobie nie poradziła. Także wolę zostać do końca blogerką, jaką jestem w tym momencie i rozwinąć się jedynie w jakości pisanych przeze mnie notek. :)

6. Czy uważasz, że jesteś dobry w tym co robisz ( tj. blogowanie, pisanie postów)?

Uważam, że jako tako piszę ok posty, w końcu musiałam się jakoś dostać na tego bloga. Mimo tego nadal chcę polepszyć swój styl pisania i stać się w tym naprawdę dobra.

Pytanie dodatkowe: Na ilu blogach piszesz obecnie?
 
Obecnie jedynie tutaj.
 
Pytanie dodatkowe ode mnie:
 
Co w blogowaniu lubisz najbardziej? Co sprawia, że nadal to robisz?
 
Nominuję:
 
Stwierdziłam, że już większość blogerów była nominowana, dlatego ja wyznaczam do napisania TAG'u każdego, kto chce na niego odpowiedzieć.
 
 

○PYTANIE I ODPOWIEDZI○
 





 
Zapytałam użytkowników MSP, co chcieliby w nim zmienić. Oto wszystkie odpowiedzi, jakie od nich otrzymałam. Na liście propozycji znajduje się dodanie forum do aplikacji na telefony i tablety, usunięcie kratek, VIP'y za starcoins,  brak lagów, usunięcie seków, a nawet zmiana ludzi grających. Kilka z nich zaciera się z moimi oczekiwaniami, z czego bardzo się cieszę. Niektóre odpowiedzi są niestety niewykonalne, np. pozbycie się możliwości zakupu ekskluzywnego pakietu- to właśnie ta opcja pozwala utrzymać się moderatorom, a bez nich MSP nie będzie. Mimo tego jestem zadowolona z rezultatów mojej aktywności na forum i dziękuję każdemu, kto odpowiedział! Przepraszam, jeśli ktoś jest zły na mnie, ponieważ nie zamazałam jego loginu, aczkolwiek chciałam, aby było widać, która odpowiedź należy do kogo...
 
○POŻEGNANIE○
 
To już koniec na dzisiaj. Mam nadzieję, że notka się podobała. Na koniec dodaję, iż jako że od jutra wracam do szkoły nie będę pisać tak często, jak teraz. Mimo tego będę pisać przynajmniej 3 razy w tygodniu.
 
Pa!
Klaudia
'kcm
 
 

 
Nie ma to jak żegnać się obrazkiem z kwietnia XD

2 komentarze:

  1. Super post. C: Ogólnie, VIP ZA STARKOINS!1!1!11 XDDD
    'w

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko post (tak, Marta powróciła w internetyyy) ✌.
    Ej, wreszcie ktoś mnie nominował do Blog Tag... Chyba, że nie zauważyłam, hehe.
    ~ M/K ~

    OdpowiedzUsuń