niedziela, 3 stycznia 2016

Jak wymyślić ciekawy, niepowtarzalny nick?

Hej, dzieciuszki!
Wiem, że okropnie dawno mnie nie było, ale w ostatnim czasie praktycznie nie było mnie w domu, (a, cóż, nie chciałabym kaleczyć Was autokorektą) albo to rodzice izolowali mnie od internetu. Przepraszam. 
Co do pomocy, którą Wam obiecałam, a której nadal nie dostaliście: powód jest właściwie ten sam. Jednakże postaram się dziś albo jutro za to wziąć, bo jutro kończę wcześnie, a dziś może jeszcze zdążę, jak się pouczę chemii. Tak więc wybaczcie, dzieciuszki.

Dziś w prezencie dostajecie hiper-duper-super post, czyli:

Jak wymyślić ciekawy, niepowtarzalny nick?

Wiem, że wiele postów tego pokroju pewnie już czytaliście, ale te będzie "po mojemu", czyli zobaczycie sprytne ułożenie liczb, przypadkowe litery, oraz zakazane nick'i.

Sposób pierwszy.
"Rozdzielenie"
 No dobrze, załóżmy, że wymyśliliśmy już jakiś ciekawy nick, ale, niespodziewanie, wyskakuje nam irytujące okienko "ZAJĘTE". Co teraz? Co robić?

Ja jak najbardziej polecam oto ten prosty zabieg, który doda waszej nazwie kreatywności:

FR33D0M = f r 3 3 d 0 m

Mianowicie zamieniamy wszystkie litery na małe i stawiamy spacje pomiędzy każdą z nich. Wygląda intrygująco, co nie? Jest to mój ulubiony sposób na urozmaicenie nick'u, który serdecznie polecam!

Sposób drugi.
"Przypadkowe hasła"
Ale co mam zrobić jeżeli nie mam nawet pomysłu na nick? 
No właśnie: to też bardzo często się zdarza. Mnie z pomocą zazwyczaj przychodzi słownik! Nie wiem jak Wy, ale lubię czytać słowniki. Prawdopodobnie to jest jakaś mania, ale mam kolekcję słowników, z których właściwie korzystam rzadko, (najczęściej z słownika wyrazów bliskoznacznych) ale uwielbiam je czytać.
Hej, tylko w czym to ma nam pomóc! 
A właśnie, tu liczy się cierpliwość. Wyszukujemy w wspomnianym wyżej słowniku losowych haseł w losowym języku, no bo przecież to chyba zostanie tajemnicą, że twój nick po koreańsku znaczy kebab...

Część pierwsza.
Więc kilka przykładów:

włosy = qime (j, albański)
brew = kilay (j, cebuański)
krowa = vaca (j. hiszpański)

Jak możecie zauważyć, to nie za bardzo używałam moich słowników, ale co tam. 
Wracając: niby te nick'i są okej, ale jednak warto byłoby coś dodać. Czyżby... tak, końcówki! 

Część druga.
Oto przykłady używanych przeze mnie końcówek:

-ren
-rei
-ssi
-ni
-nie
-en
-ei
-erde
-de
-ere

Część trzecia.
Okej, końcówki już mamy. To co teraz? ŁĄCZYMY!


qime = qimeren
kilay = kilaynie
 vaca = vacaerde

I właśnie przeczytałeś oto ten cały żmudny proces na tworzenie nick'u! Gratulacje, teraz możesz sam tworzyć niepowtarzalne i oryginalne nazwy! Brawo ty!
Jeżeli chodzi o mnie, to jak najbardziej polecam nazwać się mydłem czy brwią. Toż to niesamowicie oryginalne. -odezwał się "mroczny_tapczan" XD

Sposób trzeci.
"CYF3RK1"
Uznałam, że wymienię Wam jeszcze jeden sposób, na urozmaicenie swojej nazwy; mianowicie "cyferki". Ten "zabieg upiększający" zobaczyć możecie niespodziewanie w mojej nazwie! WOW.
Podam więc Wam mój krótki alfabecik, jakie litery zamieniamy na jakie cyfry. Nie jest on jakiś specjalnie długi, jak wspominałam wyżej, oraz są w nim tylko pojedyncze litery, ale zawsze możecie wymyślić jakąś inną kombinację.

 | A = 4 | E = 3 | O = 0 | I = 1 | S = 5 |

W taki właśnie sposób urozmaicony został mój nick, Ave FR33D0M!
Od razu odmawiam nick'u złożonego z całych liczb: nie, nie nie! Ohh, i nawet nie próbujcie dodawać jakiś małpek, gwiazdek, procentów, czy hashtagów! Tym bardziej: nie polecam używać cyferek przy polskiej nazwie. Możecie użyć poprzedniego sposobu w połączeniu z tym, będzie ciekawie.
 Zaufajcie cyferkom, zaufajcie mi. 
(o mamo przypomniała mi się bajka mojego dzieciństwa "super cyfry" omg omg) 


Sposób czwarty.
"Przedmioty codziennego użytku"
No dobra, mam podane w jaki sposób urozmaicony został mój nick, ale w takim razie: jak on powstał? Wymyślając go, w radiu leciała jedyna piosenka Pharrel'a Williams'a, którą lubię, a, mianowicie, było to "Freedom"! 
Sprawdźcie napisy na szklankach w kuchni, może przypasuje wam "Heinekel" czy "Jack Daniels"? A może program, który ostatnio oglądaliście w telewizji? Słowo jakie ostatnio poznaliście na j. niemieckim? 
To jest niezwykle proste, a zarazem oryginalne. W połączeniu z cyferkami daje piekielne efekty. Jak najbardziej polecam!



FR33D0M

5 komentarzy:

  1. Świetny post! Na pewno skorzystam, choć już posiadam konto. Często robię jakieś pomocnicze, więc czemu by nie dać jakiejś oryginalnej nazwy?
    Zapraszam na moją stronkę (link w nazwie). Przepraszam za reklamę, jeśli można to tak nazwać, heh.√
    ~Martka/ola7117

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojć, zapomniałam, że z Anonima piszę xD strona: martkowe-msp.blogspot.com

      Usuń
  2. Świetny poradnik!
    Sama mam już konto, ale co jakiś czas zakładam sobie nowe ot tak. Osobiście najczęściej inspiruję się amerykańskimi imionami popularnymi w latach 90tych, np. Nesselie. Nessa to skrót Vanessa, a dodałam jeszcze końcówkę 'lie', którą bardzo lubię w loginach.
    Hah, ja też uwielbiam przegląć słowniki XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post!
    ~~~~~~~~~~
    Serdecznie zapraszam na color-star-planet.blogspot.com, gdzie trwa konkurs na redaktora.
    ~s

    OdpowiedzUsuń
  4. Super duper post, bejbi 8)) <33
    • Reiile •

    OdpowiedzUsuń