piątek, 1 stycznia 2016

Impreza sylwestrowa (2/3)

 
Tak się zastanawiam... Jak się czujecie w nowym roku? Osobiście chciałabym móc odpowiedzieć, że cieszę się, iż zaczyna się nowy rozdział/jestem smutna, ponieważ zakończył się poprzedni, a tymczasem nie mogę... Wczoraj zupełnie nie czułam tego sylwestrowego klimatu (może dlatego, że cały czas siedziałaś na forum MSP? Myśl! c';), ponieważ siedziałam w domu z rodzicami, którzy oglądali jakiś tam serial, co nie jest zbyt imprezowe... No ale obudziłam się ok. 14:00, ledwo się ubrałam, zjadłam i już się ciemno na dworze robi, ehehehe.
 
W każdym razie, moderatorzy dodali nowe zadania sylwestrowe. Jako że rozwiązywałam je już wcześniej podczas pisania posta, tak też zrobię tym razem. Zapraszam do czytania!
 
 
☻ZADANIE 1☻
 
 
'Sylwester to świetna okazja do spędzenia czasu w odlotowym towarzystwie. Udekorujcie imprezowo pokój!'. W tym zadaniu musimy kupić coś ze sklepu z rzeczami, a następnie udekorować tym nasze mieszkanie. Na końcu zapraszamy do pokoju po remoncie dwóch znajomych. Wydawało by się, że trzeba wydać na to trochę starcoins, jednak na szczęście nie. Zapewne znacie już kilka rzeczy, które kosztują naprawdę mało lub które po prostu chcecie mieć. Jeśli nie- służę pomocą. Proponuję zrobić zakupy jedynie za 37 starcoins:
 
 
☻ZADANIE 2☻
 
 
'Wejdź w imprezowy nastrój. Dlaczego nie inspirować się filmami?' Tym razem mamy się 'zainspirować'. Na początek Pixi probonuje nam obejrzenie pięciu filmów na YouTube, a jako że my jesteśmy mili- zgadzamy się. Później nadchodzi czas na znalezienie i polubienie takiej samej ilości zdjęć. Zadanie kończymy podarowaniem kolejnych pięciu autografów. Ten zestaw zadań uważam za bardzo łatwy i niewymagający zbyt wielu tłumaczeń, także przejdźmy do kolejnego.
 
☻ZADANIE 3☻
 
 
'A może by tak zrobić coś szalonego? Daj z siebie wszystko w grze Quiz!' W kolejnym,  trzecim już zestawie zadań musimy wykazać się jako taką wiedzą. Mianowicie mamy wygrać całe starcie w Quiz. Wydaje mi się to nie być aż tak trudne, aczkolwiek i tak mam w planach napisanie posta o grach na MSP, więc za jakiś czas podam Wam dotyczące tego instrukcje. Po wygranej mamy odwiedzić pokoje pięciu (co medaratorzy uparli się tak na tą cyfrę?) przyjaciół i dać im 'Love it!'. Pozostawię to bez dalszych opisów.
 
☻ZADANIE 4☻
 

'Nowy Rok zbliża się wielkimi krokami, to czas by pomyśleć o niezwykłej imprezie sylwestrowej.' Pomińmy, że już mamy rok 2016, a sylwester był wczoraj, ok? Dziękuję. W każdym razie, mamy ponownie wrócić do zdjęć, a do jednego z nich napisać komentarz. Później aktualizujemy status i gotowe? Nie. Na sam koniec zostało nam odnalezienie pięciu (tak, znowu) balonów. Na poniższych screenach widzimy je zaznaczone na żółto:
 

 
Kategorie, w jakich je znajdziemy to 'Zakupy' oraz 'Miasto Filmów'.
 
☻PODSUMOWANIE☻
 
Przypominam o zgłaszaniu się do serii z wywiadami. Mam na razie tylko dwie osoby, a potrzebuję kilku więcej. Dodaję również, że jeśli chcecie ode mnie logo, musicie zaprosić mnie do znajomych. Ok, to już koniec na dzisiaj!
 
Pa!
Klaudia
'kcm
 
 
Stare logo od Mandy, byłej redaktorki tego bloga, które znalazłam w jakiś magiczny sposób w komputerze. 

 





14 komentarzy:

  1. Zgłaszam się do wywiadów

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zgłaszam się do wywiadów!
    Nick: lukcia321

    OdpowiedzUsuń
  3. Również zgłaszam się do wywiadów! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się zgłaszam do wywiadów
    Nick: dagmara banahiewicz ( z małej litery)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się do wywiadów.
    Nick: lencia5421

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się do wywiadów.
    Nick: lencia5421

    OdpowiedzUsuń
  7. Super notka! Jak dla mnie, to w tym roku moderatorzy naprawdę się postarali jeśli chodzi o te zadania i ich wygląd.
    Zgłaszam się do wywiadów.
    Mój nick - ola7117
    ~Martka

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do wywiadów.

    Nick: OreoGirll

    P:S Super Notka!♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w sumie bym poprosil logo, dzis zaprosze

    OdpowiedzUsuń