sobota, 23 stycznia 2016

Mój mały (wielki) powrót!

Cześć.
Kto zgadnie, kim jestem?
Pewnie nikt mnie już nie pamięta... A może ktoś?
Pamiętacie przywitanie "cześć i czołem"? Albo "witajcie", "salut"?
Postanowiłam powrócić.
Co ty, po miesiącu? Każdy myślał, że zapadłaś się pod ziemię!
Ale ja tu byłam.
Chociaż...
Nieee, to nie tak miało być.
Zmieniłam się.
Na lepsze, czy na gorsze -
nie ma znaczenia.
Nie ma znaczenia dla mnie.
Miałam zamiar odejść z msp.
Ale tego nie zrobiłam.
A czemu? Przecież masz więcej lepszych rzeczy do roboty.
Może i tak, ale... Eh, a weź mi ty daj spokój!
*znika, puff*
No, teraz mogę coś Wam powiedzieć.
Była to przerwa od blogowania.
Ale wszystko się kiedyś kończy.

Tak więc...

Powracam.
I uratuję ten blog.

12 komentarzy:

  1. Jak dobrze! Kocham ten blog,nie chce żeby się rozpadł! Proszę,namów też inne blogerki żeby tu znowu zaczęły pisać! bTaaa...wiem że hejty polecą,ale mam gdzieś co sądzą o mnie inni ludzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Namowilabym, ale czesc znich wchodzi rzadko na swoje konta... Przynajmniej postatam sie pisac regularnie. ((;

      Usuń
  2. cieszę się, że przynajmniej ktoś jeszcze tu pisze! c;
    Ja też się staram, ale ciężko tak samemu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie, wracasz a myślałam że się usuniesz...........<3 ;3 c;

    OdpowiedzUsuń