niedziela, 31 stycznia 2016

Przerwa - jadę w góry.

Hejka! Tu Marta.

Mogliście się domyślić po tytule - jadę w góry. A kiedy? Jutro! Gdyby ktoś miał wątpliwości, to jestem z Radomia, z woj. mazowieckiego. Nie będzie mnie tydzień, przez ten czas nie będę również aktywna w internecie, a co za tym idzie: brak postów. Skrótem mówiąc:
Góry x 7 dni + Internet = brak notek.

Jednak gdy wrócę (będzie to 8 lutego), pozostanie mi jeszcze tydzień czasu wolnego. Wtedy postaram się pisać codziennie/ co dwa dni.

Ogólnie to jeszcze przepraszam, że ostatnimi czasy rzadko pojawiały się posty, ale tak jakoś... brak weny, czasu, chęci. Idealny powód żeby nie pisać, aleś się wykazała, Marta, brawooo. Mam nadzieję, że jako-tako przyjmiecie moją nieobecność, ale jak widzicie - JESZCZE ŻYJĘ.

**
O czym by tu jeszcze napisać..? A, tak. Planuję nową serię, także... szykujcie się! Nie powiem, z czym będzie związana, bo to niespodzianka. A może macie własne propozycje? - jeśli tak, to piszcie je w komentarzu. Chętnie poczytam o Waszych pomysłach ♥.

Tak więc, auf wiedersehen!

PS Taki sam post na Wirze Życia.
PPS Zapraszam na mojego bloga W Wirze Życia! >>KLIK<< #chamskareklama



Nie ma to jak zalinkować linkiem do swojego bloga całego posta.

8 komentarzy:

  1. Ok. Ja 8 lutego kończę ferie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie skończyłam ferie.
    Co do posta... Trochę szkoda, ale ok, rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja 8 koncze ferie... Podobno do mojej klasy ma dojść jakaś dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie województwo, bo ja też tego dnia konczę.

      Usuń
  4. A mi się ferie skończyły... Ale super post. Dopracowany i wgl... Przepraszam za spam ale ba zelkowe-msp-taki.blogspot.com trwa konkurs na redaktora! Można sie zgłaszać. Blog ms +4K. Wyświetleń, ma teraz walentynkowy motyw i panuje tam mila atmosfera :) !zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się już skończyły ferie.

    Sory za reklamę, ale zapraszam na: color-star-planet.blogspot.com! Kom= prez z lż♥

    OdpowiedzUsuń
  6. No... Ok

    Poczekam.


    Przepraszam za reklamę, ale na blogu martkowe-msp.blogspot.com
    trwa konkurs na redaktora.

    OdpowiedzUsuń