sobota, 2 stycznia 2016

Ozdabiamy mieszkanie (1/4)

 
Z tej strony Klaudia. Jak widzicie, mam nowe przywitanie. Mam nadzieję, że się podoba. Starałam się dopasować je do aktualnego szablony bloga, dlatego właśnie jest takie różowe. Sama z siebie dobrałabym trochę inne kolory, ale dobra, nie zagłębiajmy się. W gruncie rzeczy uważam, że jest ok.
 
Chwilę temu stało się coś strasznego- zaczął palić się dom moich sąsiadów. Właściwie to zdarzyło się to już jakąś godzinę temu, a mimo tego ogień nadal bucha... Dlatego jeśli napiszę coś chaotycznego to wybaczcie mi. Co chwilę dowiaduję się czegoś nowego, ponieważ nikt nie wie, co ten pożar spowodowało. Poza tym, to naprawdę blisko mojego domu, więc sama jestem przerażona... Ale dobra, to blog o MSP, także nie będę rozpisywać się o wydarzeniach z mojego życia realnego.
 
Osobiście nie przepadam za seriami typu 'Hot or Not', 'Ocena Filmu' itp. itd., aczkolwiek dzisiaj naszło mnie na coś podobnego, mianowicie ozdobienie pokoju. Zapytacie 'co w tym takiego podobnego?'. Otóż wszystkie te serie są bardzo popularne. Z reguły starał się pisać posty o oryginalniejszej tematyce, jednak prędzej czy później coś będzie musiało się powtórzyć z jednego prostego powodu- nie ma nieskończonej ilości pomysłów na notki o MSP. Z racji tego postanowiłam właśnie stworzyć coś na wzór poradnika o dekorowaniu mieszkań. Dodatkowo łączny koszt wszystkich mebli nie będzie przekraczać 1000 starcoins, a ja oprócz tego będę mogła użyć rzeczy, które dostałam od Pixi Star na etapie startowym. Mam nadzieję, iż seria przypadnie Wam do gustu. Zaczynamy!
 
♠POSZCZEGÓLNE ELEMENTY♠
 

 
Pierwszym elementem naszej dekoracji jest taka oto kanapa. Wybrałam ją głównie przez cenę- 275. Kusząca, prawda? Poza tym znam jej wielkość, która nie jest ani za duża, ani za mała, więc dobrze będzie prezentować się w naszym pokoju. Kolory, jakie dobrałam do tej sofy to głównie czekoladowy odcień brązu połączony z kawą z mlekiem oraz zwykłym białym. Myślę, iż taki zestaw barw prezentuje się ładnie, dlatego też całe mieszkanie będzie się z niego składać.
 
 
 
Nad kanapą jest miejsce na dekorację ścienną, jaką jest ta oto ozdoba, którą widzimy na zdjęciu. Przedstawia ona biały, świecący napis 'dream', czyli po polsku 'marzenie/sen'. Taki sam dodatek był również w mniej obszernej wersji, ale wybrałam tą, bo jest bardziej odznaczająca się, dzięki czemu będzie odróżniać się od tła. Niestety, screena wykonałam już po zakupie, przez co nie widać ceny... Na szczęście pamiętam ją- wynosi ona 150 starcoins.
 
 
 Zastanawiacie się penie, dlaczego dodaję drugą sofę? Otóż obie mają niskie ceny, więc nie przekroczę maksymalnej sumy kosztów, a do tego są ładne. W sumie to w moim salonie też mam dwie kanapy, także to normalne. Wracając, jest ona utrzymana w dobranych przeze mnie podstawowych kolorach, kosztuje 350 monet i, jak wszystkie pozostałe elementy, nie wymaga VIP'a. Śmiem twierdzić, że jest wręcz do tej serii idealna.
 
 
 
Punktem kulminacyjnym naszego salonu są schody. Bardzo je lubię, ponieważ są tanie (trzeba zapłacić za nie zaledwie 300 starcoins)  i... duże. Zajmują dość sporą przestrzeń, dzięki czemu w pokoju nie będzie pusto. Wybrałam do nich karmelowy odcień brązu. Ogólnie to jestem z mojego wyboru zadowolona, będą dobrze pasować do reszty elementów dekoracji mieszkania.
 
 
♠ŚCIANY I PODŁOGA♠
 
 
Starałam się, aby pokój utrzymany był w tych samych kolorach, co meble i sądzę, że udało mi się. Jako tapetę wybrałam '2015 Sandy Diamonds', która nie tylko jest w kolorze karmelowym, a także sama w sobie prezentuje się bardzo ładnie. Podłogę zaś dobrałam białą i drewnianą. Jest prosta, aczkolwiek nie pusta, dzięki czemu tworzy ciekawy efekt. Oba tła pasują do wszystkich elementów dekoracji pokoju oraz mojego pierwotnego planu, także jestem dumna z MSP. No i siebie, rzecz jasna. ^^
 
♠PODSUMOWANIE♠
 
Tak, zdaję sobie sprawę, iż nie napisałam podsumowania. Wybaczcie, proszę, ten dzień jest dla mnie po prostu... zabiegany i niektórych rzeczy po prostu nie widzę. Dostrzegłam to dopiero teraz, a muszę jeszcze zrobić kilka rzeczy i troszkę się śpieszę... Przepraszam, naprawdę.
 
Kolejną sprawą są wywiady- zgłosiło się wiele osób. Dziękuję każdemu z Was! Już zaczynam zadawać pytania, więc niedługo pojawi się pierwszy post z tego cyklu. Co do lóg... Jako tako nie robię ich na zamówienie, aczkolwiek co jakiś czas dla kogoś pracę mogę wykonać. Zgodnie z tym, co napisałam w poprzednim poście, zgłosiły się po nie dwie osoby. Zaproście, proszę, mnie do znajomych. Jak na chwilę obecną tyle chętnych mi wystarczy, a jeśli w przyszłości będę miała czas- poinformuję Was.
 
To tyle na dzisiaj. Jeszcze raz przepraszam za chaotyczność posta...
Do zobaczenia!
Klaudia
'kcm
 
 
 
 

 

 
 

4 komentarze:

  1. Świetny post!
    /jestesmy-z-jednej-beczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały post :) Z niecierpliwością czekam na kolejny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten blog jest u mnie na PIERESZYM miejscu ! Zapraszam do mnie: zelkowe-msp-taki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń