poniedziałek, 25 stycznia 2016

Informacja

Onore!

Właściwie to nie wiem, po co piszę tego posta, ale ok. Może po prostu nie chcę być później osądzana o nie pisanie przez kilka dni? Mianowicie jutro wyjżdażam z koleżanką do dziadka i nie będzie mnie również w środę. Najbliższy post z mojej strony pojawi się więc dopiero w czwartek. Zdaję sobie sprawę, że jakiś czas temu obiecałam pisać co 2-3 dni, ale dopiero teraz dowiedziałam się o moim wyjeździe i nie mogłam przygotować nic na zapas. Będzie więc musieli poczekać wyjątkowo 4 dni. Z resztą, tak samo z blogiem Emily, ale tam sytuacja wygląda trochę lepiej, bo pisałam dzisiaj, no i jest zdecydowanie więcej aktywnych redaktorów... Mam nadzieję, że mi wybaczycie.

Pozdrawiam,
Clendise

PS Bez loga i obrazka powitalnego, bo nie chce mi się iść po laptopa i piszę z tableta. Tym samym tłumaczę wszelkie błędy.

3 komentarze: