niedziela, 10 stycznia 2016

Em. No. Przepraszam...

Cześć, tu Julek. Julek, po raz ostatni. Jak to, czemu? Muszę odejść, mam wiele powodów.

  • Kara na MSP na 4 miesiące
  • Niechęć do pisania
  • Nie potrafię blogować, nie nadaję się do tego, możecie mówić, że jest inaczej, ja tego nie czuję.
  • Cierpię na bezsenność, od jakiegoś czasu, ponieważ nie mogę przestać myśleć o tym, że nie chcę nikogo zawieść, a wciąż to robię, postanowiłem zrobić to ostatni raz, a dobrze.
Chyba nie wrócę już do pisania, nigdy. Co do MSP, to się zobaczy. 

Teraz tylko "usuń", i wszystko się zzakończy. Pewnie będę żałował i w ogóle, cóż, uczmy się na błędach. 

Przepraszam redaktorów, czytelników i Kathey w szczególności. Pewnie właśnie skończyłem tego bloga, wybaczcie, ja po prostu nie umiem. Pa. ♥

Kontakt? TFM- Shimeruko
GG nie podam, też nazwa Shimeruko, jak coś.

Opublikować? Ech...

27 komentarzy:

  1. Ej.. a czemu kara akurat na MSP? Tylko ? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo za dużo w to gram

      ~Shimeruko

      Usuń
    2. Szkoda.. ale na TFM zostaniesz? A nie możesz wejść czasami "po kryjomu"?

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. O ja, jakies moje stare konto Google 0_0

      Usuń
  2. Szkoda, ale rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Kara, uuu. Nie no, szkoda. Miałeś fajne posty. Ale trudno, jak kara to kara. Tylko ciekawe, na TFM Cię można spotkać, co??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co, mam kare tylko na msp, a na tfm i tak bd czasem

      Usuń
    2. Aha. Moi rodzice nawet nie wiedzą, że w cokolwiek gra. Oprócz Simsów i TFM..

      Usuń
  4. Ech, no... Dobra, rozumiem. Po prostu trochę szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie posty halo

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie, ostatni post pojawił się 10 stycznia... Jest już 16...

    OdpowiedzUsuń
  7. A czy w ogóle ktoś jeszcze pisze na tym blogu? Ostatni post 4 stycznia,no nie źle,ale dziś jest 17......Szkoda,bo ten blog był naprawdę fajny i do tej pory posty wychodziły 2,3 razy w tygodniu....Ja mam 21 urodziny,chciałabym w tym dniu prze czytać sobie jakiś fajny post.....Taa,wiem że hacki polecą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni post byl 10 stycznia i nie hacki tylko hejty jak juz ;)

      Usuń
  8. Szkoda... Pst Mogę logo?
    nick: Sandra28700 ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda ;c
    Przepraszam za spam, ale na nowo rozwijającym się blogu: http://zaszalej-na-msp-razem-z-nami.blogspot.com/ trwa konkurs na redaktora, zapraszam!
    ~DomNaa|Olszia

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, tutaj zła redaktorka tego bloga, która nie pisze od tygodnia...
    Ja po prostu tak nie potrafię. Każdy ma jakiś problem, który przeszkadza mu w blogowaniu, a w moim przypadku jest to pisanie samemu. Przez ten tydzieć czekałam aż ktokolwiek z załogi coś napisze, ale nie wyszło. Nie mam pojęcie, co się stało z Oliwią, Tapczanem czy Martą, a tym bardziej Yousain. Sama będę pisać, jednak potrzebowałam tej przerwy. Mam jedynie nadzieję, że Kathey nie usunie bloga, tylko zorganizuje konkurs na redaktora... Kolejny.
    Przepraszam.
    PS Błędy- telefon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem cie doskonale. Wszyscy powinni chociaz troche zaczac pisac ale moze oni tez nie potrafia pisac sami i kazdy czeka na inna osobe ktora pierwsza napisze i jakos to tak zwleka. Juz przez pewien okres czasu chociaz krotki ale blog znowu zaczal wracac do zycia. Teraz znowu brak notek. Oby tak jak mowisz Kathey nie usuwala bloga. Ale wiesz na jej miejscu gdy znowu zrobi nabor i znowu nikt nie bedzie pisal tylko prawie wszyscy odejda to ja nie wiem co bym zrobila. Pozdrawiam i zachecam was do pisania notek. Oby wena do was wrocila. Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
    2. Jutro post. Napisałabym dzisiaj, ale byłam cały dzień u kolżanki i dopiero wróciłam... c;

      Usuń
  11. Ech. Szkoda gadać. Postów nie ma już dłuższy czas. Kathey - halo? Jesteś, czy Cię nie ma? Jesteś potrzebna, bo blog.. Może zrób konkurs na redaktora? No nie wiem! Zrób coś, aby ten blog, był taki sam jak kiedyś < chodzi mi o posty.
    'Wika

    OdpowiedzUsuń