wtorek, 19 stycznia 2016

Planeta Gwiazd Filmowych #1

 
Jeju, przepraszam. Nie pisałam od dziesięciu dni, masakra. Mam jednak nadzieję, że mnie zrozumiecie albo chociaż spróbujecie zrozumieć... Tłumaczyłam się już wczoraj w komentarzu pod postem Shimeruko o odejściu, a teraz tylko to skopiuję i wkleję, ok? Oto ten komentarz: "Ja po prostu tak nie potrafię. Każdy ma jakiś problem, który przeszkadza mu w blogowaniu, a w moim przypadku jest to pisanie samemu. Przez ten tydzień czekałam aż ktokolwiek z załogi coś napisze, ale nie wyszło. Nie mam pojęcia, co się stało z Oliwią, Tapczanem czy Martą, a tym bardziej Yousain. Sama będę pisać, jednak potrzebowałam tej przerwy. Mam jedynie nadzieję, że Kathey nie usunie bloga, tylko zorganizuje konkurs na redaktora... Kolejny." Jeszcze raz przepraszam...
 
Dobra, nie będę zapychać całego posta wytłumaczeniami i przeprosinami, tylko przejdę już do jego głównego tematu, mianowicie dopasowaniem animacji, teł, strojów i muzyki do jednego z gatunków filmowych. Będzie to coś w rodzaju serii, chociaż nie jestem zbyt dobra w ich prowadzeniu, więc może się okazać, że ta część będzie zarówno pierwszą, jaki i ostatnią... W każdym razie, na dzisiaj wybrałam horrory. Nie za bardzo za nimi przepadam, aczkolwiek na MovieStarPlanet chyba najtrudniej jest nakręcić właśnie je, dlatego mój mały poradnik może okazać się przydatny. Zaczynamy!
 
♥MUZYKA♥
 
Nie będę pokazywać Wam screenów ze sklepu z muzyką, ponieważ i tak widać na nich jedynie nazwę piosenki/utworu (jak to nazwać? XD), przez co nic to nie pomorze. Napiszę tylko, że warto wybrać muzykę smutną, trzymającą w napięciu lub z jakimiś dźwiękami w tle. Oto kilka przykładów, aby ułatwić Wam zadanie:
 
  • Breaved
  • Bring Her Back
  • The Food Closet
  • Horror Waltz
  • Cat Burgal
  • Breathing

 
♥TŁA♥
 


 
Przedstawione powyżej tła wydają mi się najlepsze dla tego gatunku filmowego, chociaż jest też kilka innych ciekawych, których tutaj nie pokazałam. Można znaleźć je przede wszystkim w kategorii 'Święta' (z obrazkiem duszka na okładce), ale pewnie w pozostałych zakładkach też można spotkać coś pasującego.
 
 
♥ANIMACJE♥
 



 
Animacji oddających przerażający klimat horrorów jest naprawdę duuużo, jednak zdecydowana większość z nich znajduje się w zakładce 'Dzikie&Zwariowane' (z obrazkiem kosmity/ufoludka na okładce). Na zdjęciach pokazałam kilka propozycji.
 
♥STROJE♥
 


 
Wydaje mi się, że podstawowym elementem kostiumów do horrorów jest wszelkiego rodzaju krew. Dużo ubrań z nią odnaleźć możemy w podkategorii 'Inne' czy też w starym konkursie o zombie. Oprócz tego możemy wykorzystać ubrania dodane w motywie o stylu kawaii, zmieniając ich kolory. Ogólnie loków do takich filmów mogłabym stworzyć wiele.
 
♥POŻEGNANIE♥
To już koniec na dzisiaj. Mam nadzieję, iż post się podobał i nie jesteście na mnie aż tak źli za niepisanie przez dłuższy czas...
 
Pa!
Klaudia
Clendise (dziękuję Pani Pomarańczy za pomysł c;)
'kcm
 
Żegnam się profilówką, a co B)
 
 

 







9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zwróć uwagę na wytłumaczenie w pierwszym akapicie. c;

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, Klaudio.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, świetniutki posteł. Jesteś naprawdę jedną z najlepszych redaktorek na tym blogu. Trzymam za ciebie kciuki, żebyś dalej tak pisała. Pozdrawiam gorąco! (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post,tylko szkoda że tak długo czekałam...no ale ważne że jest. A kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
  6. O fajnie,ja mam w czwartek urodziny dzięki

    OdpowiedzUsuń