niedziela, 24 stycznia 2016

Jak zablokować użytkownika?


Dzisiaj bez żadnych wstępów, przejdźmy do głównego tematu posta. Zapewne większość z Was będzie on nudzić, ponieważ zrozumieliście tłumaczone przeze mnie rzeczy już dawno temu, ale i tak postanowiłam to opisać. Mianowicie sama na początku przygody z MovieStarPlanet miałam problemy ze zgłoszeniem i zablokowaniem. Nawet nie chodzi mi o całą czynność, tylko raczej sam powód. Zastanawiałam się, czy dane przewinienie jest warte zachodu, a jeśli tak- raczej bana czy zwykłej blokady? Właśnie dlatego postanowiłam podzielić ten poradnik na dwie części. Pierwszą- z czystą teorią. Drugą- z opisem, za co powinno się to robić. W dzisiejszym wpisie opiszę blokowanie, a w następnym zgłaszanie. Zapraszam do przeczytania notki!
 
♥JAK ZBLOKOWAĆ UŻYTKOWNIKA?- CZĘŚĆ TEORETYCZNA♥
 
 
Na sam początek, wyszukujemy osobę, którą zamierzamy zgłosić. W moim przypadku jest to Claudia White, jedno z moich zapasowych kont. Następnie klikamy w żółty trójkącik z wykrzyknikiem, jaki znajdziemy w prawym górnym rogu profilu danego użytkownika. Dzięki temu pokarze nam się takie okienko:
 
 
 
Jak na razie jesteśmy przy blokadzie, także zajmijmy się tylko nią. Nad napisem 'Zablokuj' widzimy krótki opis tej funkcji stworzony przez moderatorów- 'Jeśli zablokujesz tego użytkownika, zostanie on usunięty z Twoich przyjaciół oraz nie będziesz mógł w żaden sposób się z nim skontaktować, jak również ponownie zaprosić do przyjaciół. Zawsze możesz odblokować użytkowników zmieniając ustawienia'. Teraz wystarczy jedynie wybrać opcję 'Zablokuj' i gotowe! A jeśli będziemy chcieli z powrotem odblokować moviestar? Proszę bardzo, oto kolejny poradnik!
 
♥JAK ODBLOKOWAĆ UŻYTKOWNIKA?♥
 

 




Aby wejść do ustawień, musimy kliknąć koło zębate w prawym górnym rogu ekranu głównego MSP. Po wykonaniu owej czynności powinno pojawić się nam powyżej przedstawione okienko. Tym razem obchodzi nas jedynie ostatnia zakładka, mianowicie 'Zablokowani'. Wybieramy ją.
 
 
Odblokowywanie jest bardzo proste- teraz wystarczy tylko wcisnąć 'Usuń Blokadę' i tyle. Mimo że obie funkcje są w wykonaniu łatwe, nie warto pochopnie nikogo blokować. Cóż, w moim przypadku jest już trochę na takie myślenie za późno, kiedyś blokowałam za zwykłe pytanie 'Dasz pozdro?'... Ale dobrze, oto sytuacje, w których blokada jest jak najbardziej słuszna:
 
♥JAK ZABLOKOWAĆ UŻYTKOWNIKA?- CZĘŚĆ PRAKTYCZNA♥
 

 
 
Warto zablokować użytkownika, kiedy:
  • Jesteśmy z nim mocno skłóceni,
  • Wysyła nam miliony niepotrzebnych wiadomości, o treści zbliżonej do 'NCKSPWJCMMIS',
  • Zaufaliśmy mu, a on okazał się fałszywy,
  • Okradł nas,
  • Wielokrotnie prosi nas o prezent/specjalne pozdrowienie/obejrzenie filmu itd., mimo że wyraźnie mu odmówiliśmy,
  • Grozi nam,
  • Podaje się za pracownika MovieStarPlanet,
  • Oferuje darmowego VIP'a,
  • Podaje się za hackera,
  • Obraża nas i/lub naszych znajomych,
  • Wielokrotnie wypytuje o prywatne informacje,
  • W jakikolwiek inny sposób narusza regulamin MovieStarPlanet. Aby przejść do regulaminu, kliknij tutaj-->  regulamin MSP
Oczywiście, kilka z powyższych punktów również jest dobrym powodem do zgłoszenia!
 
 
 ♥POŻEGNANIE♥
 


Mam nadzieję, iż mój poradnik nauczył Was poprawnego blokowania i odblokowywania, jeśli jeszcze wcześniej tego nie potrafiliście. Przypominam, że w następnym poście zajmę się zgłaszaniem.
 
Pa!
Klaudia
Clendise
'kcm
 
 


6 komentarzy:

  1. 1? Ciekawy post, ja już to azzystko wiedziałam, ale przyda się początkującym ;)
    Snicerslady0

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny podpis. *0* Fajny post. :33

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny post! Niby taki dla początkujących, a fajnie się czyta ^^ 3!

    Sorry za spam, ale na blogu przemyslenia-zelka-i-innych.blogspot.com trwa konkurs na redaktora. Zapraszam! (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam to ale posteł cool!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam na imię Klaudia.....

    Ciekawy postciątko

    ~Szczypiorniak
    ~Szczypior
    ~Szczypiorek

    #Klaudialaczmysie

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej ! Obejrzysz bloga ? www.mspboonieiciuchy.bolgspot.com powoedz czy ci się podoba . Jak nie to powiedz co mam zmienić . Dopiero zaczynam , a inni się z niego śmieją ... ;(((

    OdpowiedzUsuń