środa, 19 sierpnia 2015

0# Pytania & Wyzwania!

Heyos.
Dzisiaj postanowiłam rozpocząć serię zatytułowaną "Pytania & Wyzwania". Są jednak warunki dotyczącej tej serii. Jakie?

  1. Możesz zadać MAX 100 pytań!
  2. Pod moim postem powinno być to tak napisane:
"Pytania - (lub inny znak)
1. ...
2. ...
3. ...
4. ...
itd.

Wyzwania - (lub inny znak)
1. ...
2. ...
3. ...
itd.

 
       3. Wyzywań możesz zadać MAX  20!

Mam nadzieję, że każdy zrozumiał. 1 cz. pojawi się jak dostanę sporo pytań i wyzwań.

Uwaga!
Musisz napisać swój nick na MSP.
Dlaczego?
Za najlepsze pytania i wyzwania...
można wygrać parę rzeczy z l.ż 
oraz...
inne wspaniałe upominki!
No, to czekam!
`Bayos! ♥
~Juls♥ /wiolunia10x

PS. Dzisiaj bez loga, ponieważ jestem w trakcie robienia nowego.

8 komentarzy:

  1. Pytania:
    1. Jesteś w ciąży?
    2. Chcesz być w ciąży?
    3. Dlaczego nie chcesz?
    4. A może jednak?
    5. Kathey to...
    6. Abieska to...
    7. Nie wiesz o co chodzi w pytaniach wyżej?
    8. Lody VS Lód.
    9. Harry Potter VS Władcy Pierścieni.
    10. Pytanie?
    11. Lubisz masło?
    12. Z czym kojarzy Ci się -> # (masz 10 sekund na napisanie)?
    13. Filmy VS seki?
    14. Koniec?

    Wyzwania:
    Wyznaj miłość Tynie!

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa seria, ja nie zadam bo nie mam pomysłu.-. Ta moja bezwena ehh albo dobra.

    Wyzwania-
    Przebierz się na msp w kolorowy strój (wszystko do siebie niepasujace) i napisz w statusie, że opanowali cię kosmici.
    Napisz na forum bezsensowny temat (wykaz się kreatywnością! )

    Takie nieciekawe wiem.
    Snicerslady0

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyzwania:
    1. Zrób ze swojej szafy najgorszy możliwy look, że nic do siebie nie pasuje, i chodź w tym stroju przez 3 dni na MSP :D
    2. Zrób w sklepie look, który będzie możliwym najbrzydszym i najdziwniejszym, jaki kiedykolwiwk stworzyłaś ^.^
    3. Zakup na tym koncie głowę konia (wydaje mi się, że można go znaleźć w konkursie Cosplay Cool) i wwjdź na jakiś czatroom (najlepiej pokój VIP, jeśli aktualnie jesteś VIPem, ja tam nwm xD, albo centrum handlowe), napisz "ihaha", jak koń xD, i wmawiaj ludziom, że jesteś koniem, i że jak ktoś chce się na Tobie przejechać, to ma kupić Ci coś z listy :P xD


    Nie mam pomysłu na dalsze wyzwania :c Chociaż jak poszłam do łazienki, żeby zrobić kupę (xD jakie wyznanie), to wpadłam na jeszcze 1 fajny pomysł, który może się przydać początkującym:
    4. Zrób film, używając tylko podstawowych animek oraz teł :D (to nie ma być sek)
    5. Zhejtuj mnie i mojego bloga w kg xD (w mojej kg -.-)
    To chyba tyle. Jestem Pauli2k, bo chyba wszyscy już o tym zapomnieli. Pauli2k, a nie jakiś tam Paulik X-O
















































































    Żartuję! :D Paulikiem będę na zawsze, ale mój nick na MSP to Pauli2k. :P

    Jeszcze trochę enterów...































    ....






























































    ....



    Dobijam, aż mój telefon rozładuje się do 10% :D
























































































































































































































































































    Nie chce się rozładować chociaż o 2% >.< obraziłam się na niego! :(

    A no właśnie!
    6. Podładuj telefon do 50%, odłącz ładowarkę i zacznij pisać jakiegoś posta. Kiedy telefon rozładuje się do 26%, opublikuj posta :D Niezłe, nie? Ale nie pisz takiego krótkiego posta, w którym wiesz, że zdążysz go opublikować, tylko dłuższego, i nie informuj nas, że akurat ten post jest do wyzwań. Mamy sami się domyślić :P
    7. Napisz jakiegoś posta za 15 min (nie ma być informacyjny).

    _ Paulikkk :333 :3333 :3333333333 XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytania ★
    1. Lubisz swoje imię?
    2. Pierwsza litera twojego nazwiska?
    3. Masło czy margaryna?
    4. Ziemniaki czy kartofle?
    5. Ryż czy kluski?
    6. Czekolada czy batony?
    7. Ulub. część ciała?
    8. Spodnie czy spódnica?
    9. Woda czy sok?
    10. Ulub. napój?
    11. Jak chciałabyś mieć na imię?
    12. Ulub. znak interpunkcyjny?
    13. Kiedy zaczęła się twoja przygoda z bloggowaniem?
    14. Kiedy obchodzisz imieniny?
    Wyzwania ★
    - Napisz w statusie "Hahahacked by Pierogi w spodniach!" XDDD
    - Idź na chat i podrywaj niskie lvl.
    - Dodaj zdjęcie żula i zatytułuj "To ja :) Ładny jestem?".
    *prosiłabym, żebyś dała screeny moich wyzwań*
    Nick: kornelia123lol
    ~Marta c;

    OdpowiedzUsuń
  5. Super *^*

    Pytania <3

    1. Co tam u Ciebie? Jak się czujesz?
    2. Lubisz swoich czytelników?
    3. Napiszesz post jakie były Twoje początki na MSP?
    4. Twoje ulubione redaktorki ? c:
    5. Jakie jest Twoje marzenie?
    6. Twój ulubiony kolor?
    7. Ile masz wzorstu?
    8. Jaki jest Twój styl?
    9. Co ubóstwiasz?
    10. Ulubiona piosenka?

    Wyzwania <3

    1. Robiąc wszystkie pytania i wyzwania słuchaj Swoich ulubionych piosenke. c:
    2. Ubierz się w Swój ulubiony look.
    3. Zapytaj się kogoś czy lubi Ciebie.
    4. Pod koniec posta podpisz się #TakaJestemSzalona
    5. Obejrz teledysk Natalia Nykiel - Bądź duży i napisz jak ci się podoba piosenka i teledysk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piosenek* Przepraszam za błąd. Pisałam komentarz z telefonu.

      Usuń
    2. A bym zapomniała. Mój nick na MSP to #Milusia. (bez kropki)

      Usuń
  6. Pytania:
    1. Masz zwierzaka?
    2.Chodzisz do szkoły muzycznej, sportowej, czy normalnej?
    3. Masz instagrama, itp?
    4. Lubisz Adriannę Skon?
    5. Jakie seriale oglądasz?
    6. Jak poznałaś MSP?
    7. Grasz w inne gry przeglądarkowe?
    8.Grasz w "simsy"?
    9. Z jakiego kraju chciałabyś pochodzić?
    10. Ulubiony przedmiot?

    Wyzwania:
    1. Napisz post z błędami ortograficznymi i interpunkcyjnymi
    2. Obejrzyj jakiegoś Nightcore i zrób jego recenzję
    3. W poście z błędami napisz o swoim największym strachu
    4. Opisz swojego największego wroga
    5. Do posta wstaw muzykę klasyczną

    MSP: CzemuCieTuNiema
    PS. Masz mnie w znaj :P

    OdpowiedzUsuń