poniedziałek, 17 sierpnia 2015

#1 Losowe strony

Cześć!
Tutaj Indocrine, i dziś mam dla was "Losowe strony". I na początku chcę dodać, że wszystkie posty będą z konta Stallye, czyli look'i itd. Oczywiście, że strony wylosowuję z zamkniętymi oczami. W każdej serii będą 2 zestawy. Na dziś wylosowałam stronę 5O i 77!

A więc to są te strony, i co mi z tych ubrań wyjdzie? ^^ Zobaczymy już za chwilkę.
Look I:
Hmm. Ładny, tylko dla mnie za mało dodatków, ale nic w ogóle nie było, tylko te kolczyki. xD Użyłam koloru intensywnego niebieskiego i beżowego. Bardzo mi się podoba te połączenie kolorów. I jeszcze ta sukienka, cudo. Myślę, że look mi się udał. :d
Look II:
Tutaj już było mi ciężej zrobić look, ale efekt jest fajny. Maska i te buty, cudo, ale, czy sukienka tu w ogóle pasuje? Według mnie tak, ale każdy ma swoje gusta. Te włosy świetnie się komponują z tą maską, i tu jest już jeden plus tego look'u. Kupiłabym ten look, ale on nie jest w moim typie. :x Jednak myślę, że look pierwszy jest ładniejszy.
I, co? Podoba wam się seria? c: To by było tyle na dziś. 
Pozdrawiam,

6 komentarzy:

  1. Nawet fajne te looki.

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No całkiem całkiem ;p Szymon ty napisz jakiegoś bloga cz coś xd
      ~Carigo

      Usuń
    2. On pisze na blogu... Nie będę podawać, bo powinnaś wiedzieć a raczej widzieć xd

      Usuń
    3. Ja też nic nie podaję, to tylko nazwa ;")

      ~Shymon

      Usuń
    4. Oł maj gasz ;-; jestem zacofana no co ;p głównie zajmuję się pisaniem swojego bloga a nie czytaniem innych ;-;

      Usuń
  2. Super post. Look'i są ładne.
    Pozdrawiam :3
    ~Xmalinqa

    OdpowiedzUsuń