niedziela, 16 sierpnia 2015

Wyjazd?

HELLLO

Z tej strony Marta. Czemu nie ma tęczowego powitania? - Jestem na telefonie :/ To będzie tylko krótka notka informacyjna, nie ma sensu włączać laptopa.
A więc do rzeczy, tak, wyjeżdżam na wakacje. Jak ktoś naprawdę chce wiedzieć, to do Zakopanego. Odwiedzicie mnje? XDDD No dobrze, termin pobytu to 17.08 - 24.08. Okrągły tydzień (ja wyjeżdżam już jutro, a nawet nie jestem spakowana :')).
No i mama powiedziała, że nie weźmie komputera, no szkoda. Postów przez ten tydzień nie będzie, ani "Style Msp", ani "Biographies". Żeby potem nie mieliście pretensji, dlaczego w ogóle nie piszę.
Ale nie dziwcie się, jeśli wejdę na msp, bo może tam będzie wi-fi (?). A mimo wszystko, to tylko po to by zakręcić kołem i odpisać na wiadomości.
No to narka :)

~ Marta|Marteł|Vincent|kornelia123lol


Nie ma to jak #czekolada B)))
PS. ZGŁASZAJCIE SIĘ DO OCENY BIOGRAPHIES! ZOSTAŁY CZTERY MIEJSCA C;

9 komentarzy:

  1. Poproszę o ocenę mojej #rzalowejglupiejiwglwtf bio.
    ~ Shimeruko

    OdpowiedzUsuń
  2. Moze cie spotkam B)
    Czesto bywam w zakopanem (y)
    Ja nawet sie tam urodzilam o.e

    OdpowiedzUsuń
  3. Moze cie spotkam B)
    Czesto bywam w zakopanem (y)
    Ja nawet sie tam urodzilam o.e

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze cie spotkam B)
    Czesto bywam w zakopanem (y)
    Ja nawet sie tam urodzilam o.e

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się zgłaszałem? Jak nie to teraz to robię xDDD

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszałeś się i ci oceniłam 27/30 XD W górach jest WiFi, i mieszkam tuż pod Giewontem ;')

      Usuń