piątek, 14 sierpnia 2015

Tu i Tam #1 + LBA od Yousain

Hellow!
Tak post miał być wczoraj, ale jakby to ująć... Wszystkie sreen się usunęły. Właściwie prawie wszystkie, bo jeden został. Dzisiaj będzie wczorajsza seria, gdyż do ''BlogvsBlog'' nikt się nie zgłosił. Nie przedłużam i pokazuję, jaki strój stworzyłam na Momio.


Hm... Podoba mi się, szkoda tylko, że nie można kolorów zmieniać, bo kolce mogłyby być inne. Makijaż jest spoko. Gdyby ktoś grał w Momio, tu ma listę rzeczy.


No to teraz pokażę Wam, jaką kopię stworzyłam na MSP.


No nawet wyszło. Najbardziej zadowolona jestem z tatuaży i spodni. Buty mogą być, ale niestety spodnie na nie nachodzą. Nad wyborem włosów długo się nie zastanawiałam, bo od razu pomyślałam o tych. Ogólnie wygląda dobrze. Za same ubrania płacimy tutaj 3750 SC. Strój przeznaczony jest dla użytkowników VIP. Tutaj i ubrania, których użyłam.

 Przejdźmy jednak do twarzy, która mam nadzieję, że mi wyjdzie.


Wybrałam szare, duże oczy, różana skórę oraz zwykły nos. Cienie do oczu mają szary kolor. Niezbyt miałam pomysł na usta, ale te nie wyglądają źle. Koszt to 1300 Sc, gdyż trzeba doliczyć jeszcze nos.

To koniec pierwszej części posta. Drugą jest nominacja do LBA od Yousain.
Pytanka od niej to te.

1. Piszę na 4 blogach, oraz jestem w trakcie tworzenia własnego.
2. Bzdurny Karton
3. Tak... W dni wolne, kiedy jestem chora oraz podczas wycieczek.
4. Z tego bloga, czy ogólnie? Tak czy siak nie wiem. Każda redaktorka jest wspaniała na swój własny sposób.
5. Nigdy! Nie znoszę pudrów, szminek, tuszu, cieni i reszty ty kosmetyków.
6. Ha ha ha! Ja? Niezły żart. No oczywiście, że nie i nigdy mieć nie będę. Przecież każdy po kilku dniach bierze mnie za wroga numer 1.
7. E... 2 w nocy.
8. Średnio, zależy czy są mocno tłuste, czy nie.
9. Śmierci, samotności, pająków i owadów, nieznajomych, kucharek.
10. Dinozaury się liczą? Szczerze wolę wymarłe zwierzaki np. Dodo.
11. Wiele razy, ale zawsze moja przyjaciółka mówiła, żebym tego nie robiła.

Kogo ja nominuję?
Wszystkie redaktorki tego bloga! *Czy ja sama siebie nominowałam?*
Ta mało kreatywnie, ale pomysłu nie miałam.

Pytanka, na które odpowiecie to...

1. Gdybyś mogła zmienić imię, jakie byś wybrała?
2. Podoba Ci się Twoje imię?
3. A dlaczego?
4. Na ilu blogach do tej pory pisałaś?
5. Twój ulubiony kolor?
6. A litera?
7. Który przed wakacjami miałaś numer w dzienniku?
8. Jakie blogi czytasz?
9.Twoje największe marzenie?
10. Masz ulubioną rasę psów? Jaką?
11. Masz swój własny pokój, czy z kimś go dzielisz?

Papatki!
~Kafelek

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię twoje posty :3 Look jest okej, ale zmieniłabym włosy.;) Czy tylko ja nie napisałam posteła powitalnego? :o Gmail zły podałam. :/ ~ Klal@

    OdpowiedzUsuń