piątek, 14 sierpnia 2015

LBA - Nominacja od Domcia2589, snicerslady0 i Livvy

Heej! ^^

Dostałam nominację od trzech osób: Dominiki, Cordelliee, oraz Livvy. Szczerze, to nie spodziewałam się aż tylu nominacjii xD Dziękuję za wszystkie <3
Ok, przejdźmy od razu do pytań!
Nominacja od Domcia2589:
1. Jakie są Twoje zainteresowania?
Odp.: Moda, szycie, rysowanie, blogowanie, literatura.
2. Jakich YouTube'rów oglądasz?
Odp.: Jest ich naprawdę duuuuuuuuużo, ale wymienię kilka: Stuu (Games), Kaiko, Marysia Oliwia, littlemooonster96, Quick, Banshee, MaryKateAn (PLAY).
3. Malujesz paznokcie?
Odp.: Czasami c:
4. Lubisz minionki? :3
Odp.: Tak, są takie slodkie ;3
5. Oglądasz Bzdurnego Kartona i Lato z Kartonem? ^^
Odp.: Znam Kartona, ale go nie oglądam.
6. Pizza, frytki czy słodycze?
Odp.: Słodycze! <3
7. Byłaś kiedyś na jakimś meczu?
Odp.: Taak i to dużo razy. Całkiem lubię mecze :)
8. Masz Selfie Stick?
Odp.: Nje =^.^=
9. Myślałaś nad założeniem kanału na YT?
Odp.: Jasne, ale takim z nagrywaniem ,,Zagrajmy w MSP''. Innego bym chyba nie chciała, no chyba, że mogłabym nakręcać jakieś np. ,,Zrób to sam'' lub ,,Jak...?''
10. Włosy z naturalnym kolorem czy na przykład fioletowe?
Odp.: Chyba z naturalnym kolorem... ogólnie chciałabym sobie kiedyś zrobiś ombre hair.
11. Czy jesteś zadowolona z tych wakacji? Dlaczego?
Odp.: Tak :) Zwiedziłam wspaniałe miejsca i dużo pływałam (co uwielbiam robić) <3

To były już wszystkie pytania od Domy, przechodzimy teraz do kolejnej osoby!
Nominacja od snicerslady0:
1. Ulubione zwierzę?
Odp.: Świnka morska! <3
2. Masz drugie imię? Jakie?
Odp.: Magdalena, czyli Madzia :3
3. Zrobisz mi logo?
Odp.: Tak, zrobię, ale na razie mam z nimi małą przerwę xd
4. Ulubiona potrawa?
Odp.: Mam ich niewiele xD Ale chyba ravioli.
5. Trampki czy sandały? Dlaczego?
Odp.: Zdecydowanie trampki. Dlaczego? Są bardziej w moim stylu i są wygodniejsze :3
6. Znasz mnie? A jak nie to chcesz poznać?
Odp.: Znam cię przede wszystkim z postów. Jesteś świetną osobą!
7. Ile ważysz?
Odp.: Nie wiem dokładnie, ale wszyscy mówią mi, że jestem za chuda :< Faktycznie, mam lekką niedowagę.
8. Ile masz lat?
Odp.: Dwanaście, choć dużo osób mi mówi, że wyglądam na troszkę starszą xd
9. Masz jakieś zwierzątko w domu? Jakie?
Odp.: Tak, świnkę morską, którą bardzo kocham <333333333333333333333333333333
10. Ulubiony serial?
Odp.: Chyba nie mam.
11. Ulubiona książka?
Odp.: Mam ich mega dużo, ale najlepsza to chyba ,,Malowana Mama''.

Tym sposobem dobrnęliśmy do końca pytań Asi, nadszedł czas na ostatnią osóbkę!
Nominacja od Livvy:
1. Byłaś gdzieś zagranicą?
Odp.: Tak, zobaczyłam już prawie całą Europę (najbardziej południową).
2. Ulubiony przedmiot lekcyjny?
Odp.: Plastyka.
3. Czy lubisz się uczyć?
Odp.: NIE.
4. Kim chciałabyś być w przyszłości i dlaczego?
Odp.: Jeszcze dokładnie nie wiem. Może projektantką mody lub dziennikarką? Bardzo lubię szyć i pisać c;
5. Kto jest dla ciebie najważniejszy?
Odp.: Zdecydowanie rodzina.
6. Czy jesteś osobą ambitną?
Odp.: Myślę, że tak. Zawsze dąże do celu, zresztą wiele osob mi to mówi.
7. Czy boisz się burz?
Odp.: W dzień w ogóle, a w nocy tak trochę :/
8. Dlaczego zaczęłaś grać w MSP?
Odp.: Wszyscy o tej grze mówili, więc... ja też zapragnęłam stworzyć tam konto.
9. Masz prawdziwych przyjaciół?
Odp.: Tak, mam. Jednak jest ich niewiele.
10. Śpisz do późna czy raczej wstajesz bardzo wcześnie?
Odp.: W wakacje wstaję około 9.30, a w rok szkolny o 7.00.
11. O której zazwyczaj chodzisz spać?
Odp.: Gdy jutro jest szkoła, to kładę się spać coś koło 22.15, a w czasie wakacji... ho ho! Chyba o pierwszej, czasem nawet po.
12. Mieszkasz w domu czy w bloku?
Odp.: W bloku.
13. Czy twoje imię ci się podoba?
Odp.: Nigdy się nad tym tak naprawdę nie zastanawiałam, ale chyba tak :)

To już były wszystkie pytania. Bardzo wam za nie wszystkie dziękuję c;
Teraz nadszedł czas, żebym ja kogoś nominowała!
Nominuję więc:
-kornelia123lol (z tego bloga)
-wiolunia10x (z którego bloga chcesz)
-1babi1 (z tego bloga)
-aniolek 100% (razem-w-msp.blogspot.com)
Pytanka dla was:
1. Na ilu blogach piszesz?
2. Jaki jest twój ulubiony youtuber?
3. Lubisz szkołę?
4. Kto jest twoją ulubioną redaktorką?
5. Malujesz się?
6. Miałaś kiedyś chłopaka?
7. O której chodzisz spać w wakacje?
8. Lubisz placki?
9. Czego się boisz?
10. Jakie jest twoje ulubione zwierzątko?
11. Czy miałaś kiedyś zamiar odejść z MSP?

No i to by było chyba na tyle. Mam nadzieję, że ten post wam się spodobał i... do następnego! <3

~Yousain

3 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację kochana :* a tak wgl to ja Cię też nominowałam XD

    OdpowiedzUsuń
  2. O pytania odmenie *^* dzięki za odpowiedzi. Ahh dzięki za pochwalenie moich postów ostatnio się za to wzięłam. Na nowo odkryłam pasję do msp i... ej co ja tu przynudzam? Loleleoleoleolel leile masz śliczne logo loleilooeliele dobra lecę oglądać Harrego!!!!!!!
    Asia/Snicerslady0/Po prostu Kordela c:

    OdpowiedzUsuń