czwartek, 13 sierpnia 2015

,,Look for me!'' - zgłoszenia do serii c:

Heej! ^^

Tak, tu znowu ja (Yousain) xD Pod moim postem powitalnym pojawiły się komentarze z prośbą, żebym prowadziła serię ,,Look for me!''. Ale... dlaczego pisze tego posta dzisiaj, a nie jutro? Otóż dlatego, bo w jutrzejszym dniu chciałabym już od razu zacząć prowadzić tą serię i nie zostawiać was z takim jednym, króciutkim postem zgłoszeniowym ;)
Boże, czy ktoś zrozumiał chociaż jedno słowo z tej mojej paplaniny?
Dopsz, no to jeszcze raz tłumaczę zasady:
Wy zgłaszacie się w komentarzach i podajecie swój nick na MSP, następnie tworzycie mi looka. Może być jaki chcecie, zróbcie najładniejszy, jaki potraficie ^^ Chyba wiecie, jak się robi look dla innej osoby, prawda? xDD Wystarczy kliknąć w profil, następnie zakładkę ,,Looks'' i ikonkę ,,Stwórz nowy look dla Yousain''. Możecie go nazwać jak chcecie. Będę oceniała wasze looki, które dla mnie stworzyliście od 1-10. Pamiętajcie jednak, że nie może to być strój, który już wcześniej kiedyś stworzyłam. Takie oszustwo nie będzie brane pod uwagę. Dodam jeszcze, że ocenię dzieła SZEŚCIU pierwszych osób, które się zgłoszą. Więc kto pierwszy, ten lepszy! ^^
Mam nadzieję, że wszystko zrozumieliście. Jeśli posiadacie jakieś pytania - proszę, piszcie je do mnie na pocztę (na MSP).
P.S: Radzę się pośpieszyć ze zgłaszaniem, bo już jutro pierwszy post z tej serii! *-*
Do następnego postu :)

~Yousain

11 komentarzy: