czwartek, 13 sierpnia 2015

#1 Style Moviestarplanet

HELLLO

Gdyby coś, to tutaj Marteł, Vincent (tą ksywę wymyśliła mi moja przyjaciółka w 3 kl. podstawówki), kornelia123lol... ;') Od dzisiaj tak na mnie mówcie, czemu nie. Przychodzę do was z serią, która zaplanowałam w notce powitalnej. Jak już pisałam, są to ''Style Msp'', chyba wiecie o co chodzi (jeśli nie, przekonacie się, czytając dalej). Jako pierwszy, Szymon zaproponował Pastel Goth, dobrze wam znany.
Zacznijmy od specyficznego makijażu. A oto kilka (nie, tylko dwa xD) zdjęć znalezionych w grafice:




*dobrze, najpierw Marta zdejmie durne dodatki z twarzy...* Hm, jak widać, odcień skóry dosyć blady, a oczy są mocno podkreślone. Zobaczymy, co da się zrobić!

Dla zwykłych użytkowników:


Próbowałam odtworzyć zdjęcie drugie, jak myślicie, wyszło mi? Ja uważam, że jest nie najgorzej... Zakochałam się w oczach, ten kolor ♥ W sumie usta powinny być trochę ciemniejsze, ale to się nie rzuca w oczy. Wowowow, trochę drogo, no ale ja płaciłam kiedyś więcej e.o

Dla Vip:


A to akurat miała być twarz pierwsza, #takniepokolei. Po co ja głupia dałam te piegi ;__; No trudno. Łeh, odcień skóry znowu ten sam. Znów narzekam, przecież ślicznie wyszło. Cena: okrągłe tysiąc :) Całość mi się podoba, to wszystko jest takie słodkie.

Teraz czas na ubrania. Pastel Goth, mroczny styl, połączony z jasnymi kolorami, dużo kwiatów, czasem czarne ubrania. I oczywiście obowiązkowo kolorowe włosy!




Nasze kochane creeper'sy <333 Ach, zapomniałam, dużo ćwieków i krzyże również, to są rozpoznawcze znaki tego stylu.

Dla Vip:




Łohoł, nawet nie wiecie, ile czasu robiłam ten komplet... Moja ms wygląda w tym stroju pięknie :* Komplet jest dla Vip, nie licząc tuniki i okularków. Koszt wynosi 3200sc, wahałam się, by dać ten naszyjnik, teraz wygląda na to, że jest jednak zbędny :\ Do stworzenia takowego look'a zainspirowały mnie włosy i buty, to od nich wszystko zaczęłam. Btw, włosy są takie same, jak na pierwszym obrazku! ^-^

Dla zwykłych użytkowników:





Tutaj mamy coś bardziej wesołego i dziewczęcego - podoba mi się to. Dodatki dopełniają zestaw, fajnie. Podstawowe butki, zawsze na pierwszym miejscu, nie dziwię się, że wszyscy za nimi szaleją. Postanowiłam, że wezmę tą bluzkę, jest wprost idealna! Oraz niezbędnie coś na głowę. Od początku wiedziałam, to musi być kokarda, ta pasuje jak ulał.

BONUS! Animacje ♥
Postanowiłam, że zaprezentuję animki. Również dwie. Zasady, czyli muszą być mroczne, zwracające na siebie uwagę, ale i ładne. Poszukam czegoś i wam to zaprezentuję.


O nie, jaka świetna! Od razu kupuję *już kupiłam XD*. Animacja nosi nazwę ''Concert Lighter'' czyli, niech pomyślę, w przetłumaczeniu na polski to ''Koncert świateł''. Marta szpanuje anglikiem B) Tania, ładna, nie wiem, dlaczego ją wzięłam, to miało być Goth! Ale mi się podoba, według mnie jest mroczna.
Gdybyście chcieli ją zakupić, animację znalazłam na 43 miejscu w TOP, ale jest z kategorii 'Miłość i emocje'.



Om, fajna, chyba ją wezmę - myśli Marta, po czym robi screena i wrzuca na bloggera.
Kolejna idealna poza. Słuchanie muzyki, mi to wygląda, jakby ona słuchała Rock'a, Metalu, czy czegoś tam. Jest dla członkostwa ze statusem Vip, chociaż nie widać. Poza fajna, przyjazna.
Jeśli chcecie kupić - Impreza i moda/ 62 miejsce w TOP.

***

Eh, i teraz nadchodzi chwila, w której się żegnamy.

~ Marta | Marteł | Vincent (tak bardzo fnaf'owo) | kornelia123lol


PS
- Przypominam o zgłaszaniu się do ocenienia biografii! Jeśli chcecie być w serii, to napiszcie swój nick oraz wiadomość, że się zgłaszacie.
- Q&A jest już nieaktualne!

11 komentarzy:

  1. Świetny post! :) Następny styl, który możesz zaprezentować to Kawaii, chętnie zobaczę jakie makijaże zrobisz. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny post :* Hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Te looki lepiej by wyszły jakbyś użyła pastelowych kolorów na ubraniach.

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za poradę, następnym razem tak zrobię (y)

      Usuń
    2. Ja tylko kilka looków pastel goth zrobiłem xDDD Kiedyś miałem wszystkie emo *-* Uwielbiam tworzyć nowe looki, najczęściej to są bez VIP, bo rzadko mam xDDD

      ~Shymon

      Usuń
    3. Fajne masz look'i *-* A jak kiedyś się wkurzyłeś, bo ktoś kupił twój komplet ;')))

      Usuń
    4. Hah... Wiele osób mi looki kupuje, albo robią look dla mnie i go kupią, bo poszukać w sklepie to by im trochę zajęło xDDD I tak mam drogie looki, a oni je kupują, no to jest chore. Blokuję zawsze te osoby, ale nie zawsze wiem kto *^-^*


      ~Shymon

      Usuń
  4. Super post :B Tak wg to chciałam bym zgłosić się do oceny bio ^-^
    Nick to: safira987

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń