niedziela, 30 sierpnia 2015

2# Czwartkowe look'i (opóźnione) + QUIZ!

Heyos.
Dzisiaj troszkę (3 dni) opóźnione "czwartkowe look'i". Wróciłam już i... ech... już za kilka dni szkoła. Pfe. Oke, bez przedłużania.... zaczynajmy! :)

1. VIP
Strój zawiera sukienkę, baletki oraz kok baletnicy. Koszt wynosi 1925 sc. Co ja mogę o tym napisać? Hmm... konkurs jest do bani. Modzi dali nam stroje... w tym look'u nie wykorzystałam swojej kreatywności. No... katastrofa! Ech... komplet nawet, nawet. Moja ocena to 6.5/10.
2. VIP
W tym outficie znajduję się 5 rzeczy, a są to; czapka kucharska, długie włosy, koszula, spodnie i buty. Dałabym inne spodnie i buty, a byłoby ok. Tak jak u góry napisałam "Hmm... konkurs jest do bani. Modzi dali nam stroje... w tym look'u nie wykorzystałam swojej kreatywności." - tutaj mam tak samo. Z-E-R-O kreatywności ode mnie. Ocena ode mnie to 5/10. Lepsza była baletnica x'D.

Starałam się zrobić jak najlepsze look'i, ale nie udało się... Trudno! Czekam na następny konkurs od moderatorów... mam nadzieję, że będzie lepszy.

Co sądzisz o tym poście? Napisz swoją opinię w komentarzu! :)

Pod koniec będzie coś dla wytrwałych!
'Bayos! ♥
~Juls♥ /wiolunia10x
*Stare logo, bo nie mogłam nowego znaleźć...*










QUIZ! - Odpowiedz dobrze na 3 pytania, napisz komentarz (musi zawierać twój nick na MSP, lvl, czy podobał ci się post oraz odp.) i... zgarnij nagrodę!
1. Kto stworzył MSP?
2. Wymień 2 nick'i najbardziej znanych hackerów.
3. Jaki blog o MSP zdobył jako pierwszy 1 milion wyświetleń?
Nagrodą są 2 prezenty z l.ż! Trafią one do osoby, która jako pierwsza odpowie (dobrze!) na pytania. Dziękuję za uwagę.

16 komentarzy:

  1. Nick: Yousain
    Lvl: 16
    Świetny post! Looki też śliczne :)
    1. Claus Lykke Jensen, na MSP claus.
    2. Kurde... Anonymous, The Dolly (?) XD
    3. abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com
    Strzelałam xDDD Więc jest całe źle, a co tam.
    ~Yousain

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Ja! To było proste. PAN CLAUS ;") On kocha dzieci, kocha nas.
    2. Ich na MSP nie ma, nie wierz w nich.
    3. Mój blog, czyli moviestarplanet.blogspot.com, a jednak nie mój.

    ~ZNASZ MNIE KOCHANA

    OdpowiedzUsuń
  3. CHCESZ KUPIĆ MOJE KONTO GŁÓWNE I DOSTAĆ W GRATISIE PRYWATNE (43 i 27 lvl)? WSZYSTKIE INFORMACJE NA 1szymon102.blogspot.com! ZAPRASZAM I ZACHĘCAM DO KUPIENIA, BO WARTO. SAM ZOBACZ, CO KRYJĄ TE KONTA!

    ~REKLAMA SPRZEDAŻY~

    + INFORMACJA O MOVIESTAR, KTÓRA MOŻE ZNACIE xDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Claus Lykke Jensen
    2. Anynomous i The Dolly
    3. Abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com
    (We wszystkim zgadywałam oprócz 1)
    Nick : Wariatkaaa=)
    Lvl 24
    Najbardziej podoba mi sie 1 look 💕 Szkoda, że dla VIP

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Claus
    2. Anynomous i The Dolly
    3. Blog Abieski
    Nick: Selenne
    Lvl: 15
    Looki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniały post. Look'i są śliczne. <3

      Odpowiedzi do Quizu.

      1. Claus Lyyke Jensen
      2. Anynomous oraz The Dolly
      3. Blog abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com

      Nick: TaMalinqa
      Lvl: 7

      I jeszcze mam pytanko do Ciebie. Kiedy pojawi się druga część Pytania i Wyzwania?

      `Princess, Malinqa

      Ps. Kom, który usunęłam miał błąd.

      Usuń
  7. 1. Claus Lykke Jensen,
    2. Anonymous & The Dolly,
    3. moviestarplanet.blogspot.com
    Ładne looki. Nick: Shimeruko
    ~Shimeruko

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Claus
    2. Anonymouse and The Dolly
    3. moviestarplanet.blogspot.com

    Nick: aniolek 100%
    Lvl: 20 (prawie 21)
    Tak, fajny post ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mi się myli :c
      Anonymous *

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Zawsze mi się myli :c
      Anonymous *

      Usuń
    4. Kurcze a chciałam to napisać... ehh.. mam pecha.


      ~ Nie powiem Kto Bo Nie Jestę Z Konta Google


      SWAQ YOLO DISCO POLO :P

      Usuń
  9. 1. Claus Lykke Jensen
    2. Anonymous i Grim Reaper lub TheDolly (nie wiem który jest bardziej znany)
    3. Moviestarplanet.blogspot.com
    Nick: Pauli2k
    Lvl: sama sobie sprawdź >.< a tak na serio, 13, prawie 14
    Coś jeszcze?
    Ach tak... podobał się post, mró, mró! (XD)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Claus Lykke-Jensen
    2 Anonymous & The dolly.
    3. Moviestarplanet.blogspot.com
    Nazwa mojej MS:OreoGirll
    Lvl:11
    Post super!:*


    (Mój blog msp-oczami-OreoGirll.blogspot.com-poszukuję redaktorki)♥

    OdpowiedzUsuń