czwartek, 13 sierpnia 2015

Ktoś... nowy?

Heej! ^^

Zaraz, zaraz... co to za przywitanie? o.O Jeszcze żadna redaktorka na tym blogu się w ten sposób nie witała... no więc kto pisze?
Dobra dobra, pewnie każdy się domyślił, że z tej strony nowa redaktorka tego bloga, czyli Yousain. Chociaż ta nazwa pewnie też wam nic nie mówi xD
Zanim jednak zacznę się przedstawiać - z całego serca dziękuję Kathey za to, że dałaś mi taką niepowtarzalną szansę pisania tutaj ♥ Naprawdę dziękuję <;
Wracając do tematu - kim jestem?
Nazywam się Milena i mam dwanaście lat, po wakacjach idę do szóstej klasy podstawówki. Interesuję się modą, rysowaniem i oczywiście blogowaniem. Piszę na blogu Kellow od dość niedawna. Pisanie postów sprawia mi wielką radość c: Nie wiem, czy bez możliwości pisania na blogach grałabym jeszcze w MSP. Trenuję lekkoatletykę od dwóch lub trzech lat, oraz gram na gitarze od półtora roku. Nie wiem, czy was to interesuje, ale mieszkam w dolnych częściach naszego kraju. Jestem dość wrażliwa i uparta, ale też przyjacielska i sympatyczna. Nigdy nikogo nie hejtowałam, ale kto wie - może zacznę, hyhy B)
Nie wiem, co mogę jeszcze o mnie powiedzieć. Jeśli macie jakieś pytanko - śmiało mi je możecie zadawać w komentarzach c;
Może teraz powiem coś o naszej ukochanej, różowej gierce? To chyba dobry pomysł :*
Na MSP kryje się pod nickiem Yousain. Zawsze miałam spooooooooooro pytań, skąd miałam pomysł na taką nietypową nazwę. Powiem szczerze - nie wiem. Po prostu chciałam, żeby zaczynało się na literkę ,,Y'' i tyle :P Mam (dopiero) 15 level, a gram od pięciu lub sześciu miesięcy. Mech, co za pech. Przynajmniej mi niewiele brakuje do szesnastego. Na RKG najbardziej lubię pisać z przyjaciółmi, tworzyć looki oraz filmy ♥ Sripa miałam tylko raz, ale coś koło dwudziestego sierpnia znowu dostanę.
A teraz najważniejsza sprawa - jak się prezentuje moja MovieStar?

I specjalnie dla was - taka #profeszynal#sesyjga#B))))))


No cóż i chyba będę już kończyć ten jakże krótki i nudny post ;w; Przepraszam was za niego, ale przynajmniej w taki sposób poznaliśmy się lepiej c;
Zanim jednak się z wami pożegnam, chciałam przedstawić wam kilka moich pomysłów na serie, możecie pisać w komentarzach, którą byście chcieli:
♥ ,,Starcie tytanów'' - seria, w której wybieram dwie losowe rzeczy z każdej kategorii (ubrania, animacje, rzeczy...) i oceniam, która z nich jest lepsza i bardziej warta zakupu.
♥ ,,Look for me!'' - wy tworzycie mojej MovieStar looki (będziecie się mogli zgłaszać, ale jeszcze nie pod tym postem), a ja je oceniam :3
♥ ,,Światowe legendy MSP'' - chodzę po różnych serwerach na MSP (w każdym ,,odcinku'' inny kraj) i opowiadam wam o pierwszej osobie z rankingu.
♥ ,,Tygodniowi ulubieńcy'' - co tydzień wybieram najlepszy artbook, film, zdjęcie, look, ubranie, animację i rzecz. Takie pierdółki, które najbardziej (w tym tygodniu) przypadły mi do gustu xd

Więc jak wspominałam, piszcie w komentarzach, którą serię byście chcieli :)
Do następnego postu, kochani! ♥

~Yousain

14 komentarzy:

  1. Swietny post! Bardzo lubię czytać Twoje notki ^^ Jestem za serią ,,Look for me!"
    ~Doma

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko na raz xDDD

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś też prowadzić tygodniowych ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam na imię Milena. *-* Bardzo przyjemnie czyta mi się Twoje posty. :)
    ~EmilyChan

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko, ale czy tylko ja zauważyłam, że czasami na końcu zdanka nie stawiasz kropki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kropka nienawiści? XD

      Usuń
    2. Właściwie to większość moich zdań kończy się na emotikonach ;P Czytałam o tym w internecie i nie ma takiej zasady, która mówi, że przed emotikonem KONIECZNIE trzeba wstawić kropkę. Zależy jak kto woli, ja nie wstawiam kropki po lub przed różnymi emotkami :)
      ~Yousain

      Usuń