poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Pierwszy raz w życiu "Liebster Blog Award".

Dobry!
Kot mi miauczy, drugi kot skrobie w drzwi, skończyłam czytać książkę i obudziłam się za wcześnie.
Jednym słowem cudowny poranek, ale mniejsza.
Więc mimo nominacji nigdy nie robiłam LBA, nie widziałam w tym sensu. Zresztą teraz też nie widzę, ale ćsii. Jedziemy, nie ma co gadać.

1. Morts vivants
morcejna.blogspot.com


(Niby nominowała mnie jako z bloga Abieski, ale mniejsza)

Pytanie 1.
Nudziło mi się i oglądałam telewizję, zobaczyłam reklamę gry, która mnie zaciekawiła, włączyłam laptopa i zaczęłam grać. W skrócie, właśnie tak.
Pytanie 2.
Powiedziałam, obojgu, a oni odpowiedzieli "spoko, tylko nie wypisuj tam jakichś głupot".
Koty się drą, help. Musiałam je zamknąć w różnych pokojach, bo się tłukły.
Pytanie 3.
Szukałam w internecie czegoś na temat msp, typu "jak dobrze zacząć grę" i natrafiłam na bloga Abieski. Tak, właśnie Abieski. Spodobała mi się formuła prowadzenia własnego bloga, więc założyłam swojego (Msp oczami Kathey nie jest moim pierwszym blogiem), spodobało mi się to - więc ciągnę to dalej.
Pytanie 4.
Generalnie nie. Na msp ubieram się jak chcę, czasem normalnie a czasem, hmm, nie, a w realu zawsze wyglądam zwyczajnie. W sumie to kto normalny założyłby np. na głowę opaskę z kocimi uszami, i tak łaził po mieście?
Pytanie 5.
:) - oto pierwsza minka, jakiej użyłam w tym poście.

2. Liquiq
emily-mccline-i-msp.blogspot.com


(Matko boska, ile nominacji. Ja jestem ósma.)

Pytanie 1.
Moje koty.
Pytanie 2.
Wąż.
Pytanie 3.
Nie odpowiadam, bo to zależy od punktu mojego widzenia, a mój blog nie jest blogiem o religii.
Pytanie 4.
Generalnie nie mam, ale bardzo lubię Ellie Goulding ft. Calvin Harris - Outside.
Pytanie 5.
Nie wiem po co mam odpowiadać, bo i tam nie znacie moich przyjaciół z reala. Na msp mam ich za dużo i nie będę ich z tego tytułu wymieniać, bo nie chcę nikogo pomijać. Moi najlepsi wiedzą :*
Pytanie 6.
Nie znam Cię na tyle, żeby się wypowiadać.
Pytanie 7.
Mam ich wiele, ale największą jest siatkówka.
Pytanie 8.
Boję się, z prostego powodu - ona jest jedyną rzeczą, która jest na pewno, nie da się jej uniknąć, obejść. 
Pytanie 9.
Nie, nie, nie. Szkoła mi ją obrzydziła.
Pytanie 10.
Na to pytanie odpowiadałam przy poprzedniej nominacji.
Pytanie 11.
Nic. XD Nawet nie kojarzę skrótu.

A więc nie znalazłam więcej nominacji, dlatego też to by było na tyle.
Jeśli mnie nominowałeś/aś a nie wymieniłam Twoich pytań w poście, napisz o tym w komentarzu i daj link do posta, w którym to zrobiłeś/aś.

To miłego dnia życzę, do następnego!


6 komentarzy:

  1. Kathejka, wspaniały post! Czy moge napisać notkę i dostać się na bloga?

    ~Dream Celebrity

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeciez byl niedawno konkurs na redaktora

      Usuń
    2. Tutaj był już konkurs ale tu trwa nadal>>>> Itmymsp.blogspot.com
      ~Cari

      Usuń
    3. Nie możesz, bo "moge" to nie słowo ;*

      ~Shymon

      Usuń
  2. Jejku, ile pytań! Cudowny post, doprcowany, one zawsze są idealne. ❤ Moje logo <3 Myślałam, że już Tobie się nie podoba... ❤ Jejku, tesknię za tym blogiem, ale ja głupia nie pisałam postów.
    'C

    OdpowiedzUsuń
  3. Stare ale jare te nomiancje xdd

    OdpowiedzUsuń