wtorek, 18 sierpnia 2015

LBA! Nominacja od Yousain.

Heyos.
Zauważyłam, że dostałam nominację od Yousain (napisała mi na poczcie, ale ćśśś...). Zatem oto odpowiedzi.

Pytania.
1. Na ilu blogach piszesz? 
2. Jaki jest twój ulubiony youtuber? 
3. Lubisz szkołę? 
4. Kto jest twoją ulubioną redaktorką? 
5. Malujesz się? 
6. Miałaś kiedyś chłopaka? 
7. O której chodzisz spać w wakacje? 
8. Lubisz placki? 
9. Czego się boisz? 
10. Jakie jest twoje ulubione zwierzątko? 
11. Czy miałaś kiedyś zamiar odejść z MSP? 


Odpowiedzi.

1. Piszę na 4 blogach.
- Shannon - msp-według-nastolatki.blogospot.com
- Mój i Indo - msp-nasza-przygoda.blogospot.com
- Wiki (moja przyjaciółka) - wesole-msp-z-nami.blogspot.com
- Kathey 

2. Nie mam jednego ulubionego youtubera/erki, bo lubię oglądać dosyć sporo. Oto lista najczęściej oglądanych przeze mnie yt'berów (pierwszy raz od 2 tygodni weszłam na YT! Łooooł! XD):

  1.  Sylwia110
  2. Agnieszka Grzelak Vlog 
  3. Gimper
  4. Adrianna Skon
  5. Marcin Dubiel
  6. Mandzio
  7. kateth msp
  8. Bzdurny Karton
  9. Banshee
  10. GramPaula oraz GlamPaula
  11. Stuu
  12. ReZi
I jeszcze wiele, wiele innych... ale mi tutaj miejsca nie wystarczy :')).

3. Hmm... No w sumie... może trochę lubię. Szkoła ma swoje wady i zalety. Zaletą jest wf (kocham sport ♥) i spotykanie się ze znajomymi. W sumie ja mam zboczeńców w klasie... najlepsza lekcja to przyroda... temat: ciało człowieka. Była wtedy beka XDDDD.

4. O macie! (jak to moja babcia mówi. Pozdrawiam babcię!) Nie mam ulubionej... lubię wszystkie redaktorki z tego bloga oraz abi... Pfy... Nie mogę tutaj podjąć decyzji, bo większości osobiście nie znam. No... że tak powiem napiszę lubię dosyć sporo redaktorek.

5. Nie. Dlaczego? Mam 11 lat, spoko cerę, długie rzęsy, duże usta (klasyk), ładny nosek. Nie mam zamiaru się malować, bo jak potem będę bez makijażu to będę wyglądać... inaczej (?). #. Hasztag kropki x'3.

6. Hym, hym, hym... Niech pomyślę... Zależy z jakiego punktu widzenia się na to patrzy. Hem, hem, hem... W sumie... nie. Chyba nie miałam. Co ja gadam... Nie miałam. I dobrze. Pozdro dla Shymona!!! Rufofe dziecko. *^-^*

7. Ech... zależy. Najczęściej około 24. No... Julka siedzi w internetach. 1h na blogu, 1h oglądając anime, 30 min. na MSP, 10 min. na słodkim flircie, 1h na asku oraz przy tym wszystkim czatuję ze znajomymi.

8. Lubje placki!!!! #PozdroDlaPlackowiczów. Najlepsze placki tylko u nas!!! #HasztagGłupawka.

9. Ciemności. Zawsze miałam lęk. Pewnie dlatego zasypiam tak późno... bo jak odkładam laptopa to idę spać. Leżę na łóżku z pół godziny wiercąc się. Czasem jeszcze w nocy się budzę... pfy.. koszmar! Oprócz tego boję się....


























































czekaj....










































....



































to będzie straszne!!!!!!!
























































































jesteś cierpliwy/a
















































dobra... to już koniec...





































Boję się....






































lalek! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Nienawidzę lalek i takich starych zabawek... Od razu źle mi się kojarzą. Z horrorami... :c 
                                                                     * * *
Ciekawostka! Czy wiesz, że nie boję się, ale brzydzę biedronek i pająków. E, e? Haha! Bum! Tu Cię mam! Nie wiedziałeś/aś o tym. 1:0 dla mnie. Czekam na 1:1! Piszcie w komentarzach cuuś.

10. Od małej dziewczynki kochałam i nadal kocham chomiki. Nie wiem sama co jest w nich takiego, ale po prostu są świetne. Zawsze chciałam mieć chomiczka. Mam pluszowe chomiczki, ale tylko 2 albo 3... Nie pamiętam.

11. Tak, czasem chciałam odejść z MSP... Po prostu robi się dla mnie zbyt różowe (?). Teraz wchodzę, żeby zakręcić kołem, sprawdzić filmy, forum, nowy konkurs. Szukam ciekawych tematów na bloga. Bawię się w dziennikarkę... Jak znajdę kiedykolwiek taki filmik, w którym nagrałam, że jestem detektywem, to Wam go pokażę. Miałam niezłą bekę z niego. Niestety teraz mi się gdzieś zawieruszył i nie mogę go znaleźć. Co ja w ogóle tutaj rozpisuję... miałam odpowiedzieć na pytanie, a nie opisać co robię na MSP. Nie mam w planach odejścia z MSP. Chyba, że modzi zrobią coś co mi się nie spodoba (w sumie ciągle to robią, ale ćśśś x3). Np. zmienienie grafiki, postaci, całej gry... No sens. Wtedy odejdę...

To już koniec moich odpowiedzi. Teraz kogo nominuję i jakie pytania ja zadam. Moją nominację zdobywa (co ja mogłam innego napisać? XD):

1. Shymon - ta-z-msp.blogospot.com
2. Kathey - ten blog.
3. Yousain - ten blog.
4. Indo - wybierz sobie bloga.
5. The Florence - abieska-wariatka-i-msp.blogospot.com
6. Tyna - na którym chcesz blogu.
7. Jesy <3 - cztery-panny-z-jednej-wanny.blogospot.com
8. EDIT: Smalec/Babcia Jodzia - ten blog

To tyle. Teraz czas na pytania! Oto one:
1. Oglądasz anime? (Mogą być pokemony!)
2. Śpisz z jakimś pluszakiem, rzeczą np. telefonem pod poduszką.
3. Podaj TOP 10 okropnych zmian na MSP.
4. Jakie blogi najczęściej czytasz?
5. Czy wierzysz w 'miłość' przez internet?
6. Ktoś da Ci 100 tysięcy zł. za to, że oddasz mu/jej konto na MSP, ask'u, fb itd. (jeśli masz), wszystkie blogi, na których piszesz i wgl caaały swój internetowy 'świat'. Zgadzasz się? UWAGA! Nie możesz po tej umowie korzystać z internetu oraz robić sobie nowe konta przez 1 rok!
7. Jaka jest twoja ulubiona liczba/y?
8. Słodycze VS Fast Food'y.
9. Jakie imię/imiona damskie i męskie Ci się najbardziej podobają?
10. Jesteś zboczony/a? XDDDDDD
11. Wyobraź sobie Shymona i Smalca w różowych majtkach i futrze przechadzających się po parku. Co robisz? Czekam na długą wypowiedź, a nie 2 zdania. 

Pytanie nr 11 nie ma na celu obrazić Szymona i Smalca. To były pierwsze osoby, które wpadły mi na myśl.

PS. Nominowałeś/aś mnie do LBA? Napisz w komentarzu link do posta! :)

`Bayos! ♥
~Juls♥ /wiolunia10x





1 komentarz:

  1. No to muszę na to odpowiedzieć xDDD Znajdę czas, znajdę *Szymon patrzy czy nie ma nic zaplanowane* Bosh! xDDD Nie ma nic, pustka *^-^*

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń