środa, 19 sierpnia 2015

Ocena artbooków z TOP! ;3

Heej! ^^

Dzisiaj postanowiłam, że zrobię ocenę artów z TOP. Taki nieco luźniejszy, zwyczajny post :)
Postanowiłam, że przejrzę 3 najlepsze dzieła z pierwszej strony, trochę je omówię, po czym wystawię im ocenę (#Milena#W#Roli#Nauczyciela#Hyhy#B)).
No więc możemy zaczynać! C:
Pierwszy artbook pt. ,,Okulary mi się połamały!'':


Dzieło to uzyskało ponad 6836 (będę mówiła, ile mają w TEJ chwili) love it, 868 komów, a autorka (czyli: Elana88P) zgarnęła aż 67370 fejmu! Cóż, muszę przyznać, że ten art jest dość oryginalny, bo nie widziałam wcześniej podobnego. Szkoda tylko, że tak dużo tam napisów. Autorka niepotrzebnie tyle tego pisała xD Za to te połamane okulary są wykonane naprawdę dobrze i... nie mam pojęcia jak ona je zrobiła. Jestem tylko ciekawa, czy wykonawczyni tego rysunku naprawdę kupiła sobie te Simsy 4, czy już wcześniej je miała i wszystkich oszukała? Sama nie wiem, w końcu nie mamy dowodów, czy naprawdę je kupiła dla tego arta, czy wcześniej już były w jej posiadaniu. Rysunek jest naprawdę bardzo ładny, chociaż szkoda, że teraz większość artów w TOP wymusza lovki. Daję ocenę... 7,5/10.

Drugi artbook pt. ,,justin dzwoni o nie!'':


Artbook w obecnej chwili ma 4418 love it, 903 komentarzy i 43560 fejmu (zgarnięty przez kinga2005piekna). Heh, o szóstej do Ani niespodziewanie zadzwonił Justin Bieber xDD Chciała odrzucić przychodzące połączenie, ale telefon jej się zepsuł, a nowy kosztuje aż 5000 love it :PP Serio? Bieber? XDDDDDDDDDD Tu też muszę stwierdzić, że art jest dość oryginalny, nie widziałam podobnego. Choć szczerze mówiąc, to to ,,dzieło'' też nie jest jakieś mega ładne. Telefon - chyba każdy wie z czego jest zrobiony. Z tych kwadracików, które niedawno do nas doszły. Art mi się nie podoba, ale muszę stwierdzić, że autorka miała niezły pomysł xD Jednak... może ktoś lubi Justina i to może być takie trochę, no... obraźliwe? 6/10.

Trzeci artbook pt. ,,Rejestracja MSP'':


Ten art (zrobiony przez RosaliaxX) ma 3781 lovków, 934 komów i zdobył 37180 fame. Muszę przyznać, że to chyba jeden z lepszych artbooków, jakie widziałam. Niestety jednak nie mogę stwierdzić, że jest oryginalny, prawda? Pewnie widzieliście już miliardy takich rysunków przedstawiających stare MSP, stronę główną, profile różnych osób... no niestety. Ale i tak bardzo podobają mi się tego typu artbooki. Widać, że autorka BARDZO się napracowała. Sama bym czegoś takiego nie zrobiła. Choć akurat jeszcze fajniej by było, gdyby te ciuchy po lewej były IDENTYCZNE jak te z tworzenia moviestar. Mimo to, artbook otrzymuje ode mnie ocenę 9/10! ♥

To już były wszystkie artbooki, które chciałam ocenić. Teraz zróbmy małe podsumowanie c;
1. ,,Rejestracja MSP'' - 9/10.
2. ,,Okulary mi się połamały!'' - 7,5/10.
3. ,,justin dzwoni o nie!'' - 6/10.
Razem uzyskały one 22,5/30 punktów. To całkiem dobry wynik (:
Mam nadzieję, że post wam się spodobał i oczywiście zachęcam do pisania komentarzy pod postem. Możecie napisać, który art najbardziej wam przypadł do gustu ^^
Do następnego postu, kochani! ♥

P.S: Tym razem logo od 1babi1 ;* Również piękne, dziękuję!
~Yousain

6 komentarzy:

  1. DŻASTIN DZWONI O NIE XDDDDDDD Jesu, śmiechłam ;')



    ~Misia 1289
    ~Ivka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój Bieber ;") Dzwoni, żeby umówić się na ślub. Będę miał z nim dzieci!

    ^^^tak bardzo prawdziwy kom xDDD^^^

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak *^-^*

      Usuń
    2. Dziękuje. ;') Spełnisz jedno z moich najskrytszych marzeń B) A drugie to takie żeby być chrzestną Waszego dziecka c;

      Usuń
  3. Fajny post. Najbardziej podoba mi się artbook "Rejestracja MSP".

    ~Xmalinqa

    OdpowiedzUsuń