piątek, 14 sierpnia 2015

Nowy motyw + Logo dla redaktorek, a właściwie redaktorki, administratorki.

Witajcie.
Teraz kolej przyszła na Smalca. Hueh.
Sratatam, take me to church
To mój pierwszy post niepowitalny na tym blogu. Jeśli napiszesz komentarz ( w szczególności Ty Szymonie ) ucieszę się, że podobają Wam się moje posty.

***
Nowy motyw - Mythical Pets


Tak wygląda okładka. Na szczęście nie ma różu.  10/10 ( Tag, będę oceniała ) .

Dobsz. Czas na ubrania.



Ciecierecie, srecie.
Ciuchy są dla * hmmm * dziwolągów. Jedyne co mi się podoba to sukienka za 10 diaxów oraz spódniczka dla VIP za 525 sc. 2 strony tych ubrań dla dziwolągów. Zazwyczaj były 3, ale 2 też były. 
6/10

Animki:

Ale wycięłam. Wygląda to trochę jak pięść. Dobrze, może opiszę animacje?

1. Nasza MS lata sobie na * dziwolągu * ptaku.
2. Nasza lala trzyma boniaka.
3. Laska bawi się z kolejnym boniakiem.
4. Smalec otula kołdrą kolejnego dziwoląga, który śpi.
5. MS lansuje się potforkiem.   MS siedzi w brzuchu potworka. 

Ceny no troszkę z kosmosu. 8/10

Tła: 


A właściwie tło.  Widzimy tu las. 400 sc? Okay. 10/10

Rzeczy:


Są super! Zaraz kupię tego fioletowego potworka! 10/10

Chwila uwagi! Sprawdzian moderatorów. Ile zdobyli punktów?
 44/50 punktów! Brawo modzi!
  Zakończmy temat nowego, udanego wreszcie motywu. 

 ***

Chciałam zrobić loga nowym redaktorkom. Dziś zrobiłam dla Kathey.




Wiem, robię lepsze. Chciałam zrobić logo związane z hajsem, bo Ty jesteś hajsowniczką, w końcu!
Jeśli grasz w The Sims 3, na pewno wiesz o co chodzi.  ;)
Mam nadzieję, że chociaż troszkę przekonasz się do loga zrobionego przeze mnie.

Dziękuję za komentarze. Jeśli macie uwagi dotyczące posta - piszcie na Bobcię Jodzię. 

W konkursie, który urządziłam wczoraj wygrała Dunelle. Rzeczywiście mam na nazwisko " Wiśniewka ". Teraz wiecie o mnie wszystko. :/
Żegnam.  ♥♥♥
~Smalec / Wiśnia


2 komentarze:

  1. Jadwiga Wiśniewska *-*
    Zrobisz mi logosa? Mój nick chyba znasz, jak nie, to zwę się kornelia123lol.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadwiga Wiśniewska jak w mojej książce ^^ zrobisz mi logo? snicerslady0

    OdpowiedzUsuń