czwartek, 20 sierpnia 2015

Look'i do konkursu "Bonifire Chillout"

Cześć!
Tutaj Indocrine, i dziś przychodzę do was z "Look'i do konkursu "Bonifire Chillout". A więc zaczynajmy.
Look I:
Pierwsze co ujrzałam to tą piękną bluzkę. Jest ona genialna! W look'u są tylko 4 rzeczy. Kosztuj on 2475 sc, mało xD. Użyłam pomarańczowego i takiego jakby fioletowego (?). I jeszcze te włosy. ♥ Chyba kupię ten look, ale inne buty wezmę. Podsumowując look jest według mnie przepiękny.
Look II:
Ten look już taki mniej ładniejszy, ale jest spoko. Są w nim 3 rzeczy, ale za to włosy za diamonds #pff. Kosztuje on, aż 2800 sc i 7 diamonds #dużo. Nie wiem czemu, ale użyłam w nim koloru białego oraz malinowego (?). xD No powiem, że look mi się podoba 6/10. ;")
To już konciec mojego #zacnego posta. Ejjj, spodobały mi się te "#". Myślę, że look'i wam się spodobały. Wczoraj założyłam kanał na YT z gry TFM (TransForMice), będa tam teledyski. Link do kanału: Kliknij ;3 i jeszcze mam kanał z MSP: Kliknij ;d
To na tyle. Pozdrawiam,

17 komentarzy:

  1. Świetny post! :) Zaprosisz mnie na MSP? Mój nick to #Milusia. (bez kropki nienawiaści Xd)

    Pozdrawiam cieplutko,bo u mnie jest zimno na dworze :d (około 13°C)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory za błędy. Xd Kometarz pisałam z telefonu.

      Usuń
    2. I jeszcze bym zapomniała, Indo zaprosisz mnie też na TFM? Mój nick to Xmalinqa. (bez kropki)

      Usuń
    3. Spoks. c:

      Usuń
  2. "Ten look juz trochę mniej ladniejszy"? Nie wiem czemu Kathey cie na bloga przyjęła.. Może ktoś ci pisał notkę próbna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jest w tym zdaniu źle? c:

      Usuń
    2. W zadniu? Wyrazy xDDD Powinno być "Ten look jest gorszy od poprzedniego".

      ~Shymon

      Usuń
    3. Nono, zapomniałaś napisać, że post za krótki *^-^* (ja Cię Indo nie hejtuję)

      ~Shymon

      Usuń
  3. Popieram. To zdanie yo istne MASŁO MAŚLANE O SMAKU MASŁA #Masło B)
    ~Carigo z GUPAFKOM XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały post Indo :3 nie przejmuj się hejtami :3 Look 1 wymiata. Może kupię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie hejty?

      Usuń
    2. Szymon geniuszu chodziło o to moje masło, o twoją poprawkę zdania i o te zdanie (znowu masło ;-;) czemu Kathey ją przyjęła
      I OŁ MAJ GASZ SZYMON SIĘ NIE PODPISAŁ *O*
      ~Cari

      Usuń
    3. Ja tu padam na ryj od gorąca XD chcesz logo Szymon? Takie z cytatem takim (MASŁO) fajnym??? ;-;

      Usuń
    4. Nie xDDD Czasami w odpowiedziach się nie podpisuję *^-^*

      ~Shymon

      Usuń
    5. No kurde a myślałam że cie kosmici zgwałcili ;-; *wyobraża to sobie* dobraaa nie XD
      ~Carigo Potterhead xd

      Usuń
  5. Indo, wchodzisz na Indo na MSP?

    ~ Shimeruko

    OdpowiedzUsuń