piątek, 28 sierpnia 2015

Look'i do konkursu "DreamJobs" ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cześć. ♥
Tutaj Indocrine, ta, która nie pisała, haha, nieśmieszne. I ogólnie to nudy, już niedługo do szkoły. No dobrze, a więc przejdę może teraz do tematu posta? C: I chcę powiedzieć, że mam nowe konto na EmEsPe, tak 3 konto, a nazywa się Viqqa x3. Heheh, możecie zapraszać. Ogólnie to mam Indocrine, Stallye i Viqqa x3. Omgggg.
Look I:
Policjantka. Powiem szczerze, ten look jest mega. Kolory podstawowe, w końcu policja ma takie kolory, nie mogę wziąć np. niebieskiego i różowego. xDD Cena to 6 diamonds i 2O5O sc, hmm, dość tanio. Ogólnie mówiąc look jest piękny, oczywiście, że według mnie, ehhe. O KURCZE OSA LATA W POKOJU, AAAAAA, POMOCY!! :CCCC Strasznie boję się, że osa mnie ugryzie, bo to bol, pffpfp.
Look II:
Hah, baletnica. ^^ Ale moderatorzy postarali się o te ubrania. Baletnica także jest spoko, bo nie jest tam jakaś brzydka. Użyłam koloru różowego. Cena to tylko 1925 sc, tanio. Kupiłabym ten look, ale nie wiem. xDD Wooo, już jest godzina 12:O9!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!11111!! Jedynki zawsze #spoko. Emm, ogólnie look jest ładny, ale i tak policja ładniejsza. Omg, ale mi się podobają buldogi niebieskie, hehe, co ja piszę, zbieram na takiego psiunia. ;** Ten post jest dziwny, ale okej.
Myślę, że look'i wam się spodobały. A więc do następnego posta.
Pozdrawiam.
 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kocham tą minkę!!!!!! <333


17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Keczup ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    2. Nie bo to był Domestos B) ~Szalona

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Byla xD jestem dziewczyna ;o; A czemu mialabym nie byc? XD

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Indo, kupialam looka czy to zle? :o
    Ps. Zmien dilera xo ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic sie nie stalo.(͡° ͜ʖ ͡°(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    2. Nic sie nie stalo.(͡° ͜ʖ ͡°(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na końcu posta zamiast napisać "Kocham tą minkę!!!!!!!!! <333 <<<33332433" mogłabyś napisać "Lennyface miłościom.
    Lennyface rzyciem." (No chyba, że nie wiesz, jak ta emotikonka się nazywa..).

    OdpowiedzUsuń
  7. Indo co ćpałaś? Spróbuję, jak to takie skutki daje, to moje posty będą miały więcej wyświetleń xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Indo podaj dilera, bo daje mocne środki xD

    ~ Ktoś Kogo Dobrze Znasz, Masz Go W Znaj OMG Dalej Nje Wjesz Kto To? O jacie Nie Powjem Ci XDD

    OdpowiedzUsuń
  9. (͡° ͜ʖ ͡°)
    ^
    |
    |
    Tylko mi ta minka kojarzy się ze (?) SzwedzkąPandą XDDD?


    Jaija001
    ~`Pafis

    OdpowiedzUsuń