środa, 19 sierpnia 2015

LBA. Znowu.

Witam Państwa!
Dobry wieczór.
Dziś znowu LBA. Zostałam nominowana przez Julkę i Indo.


1. Juls.

1. Nje! Nie lubię tego typu rzeczy.
2. Tak. Mam dwie słodkie poduszko - zwierzaki, które nazwałam " Jadzia " i " Pola ". Dlaczego Pola tego nie wiem.
3. Emm. Wszystkie? Nwm.
4. Abieski, Emily, Kellow. Dużo!
5. Nie. Często mogą być to porywacze, gwałciciele itp.. Ehh, ta nasza dzisiejsza Wirtualna Polska.
6. NIE!!!
7. Dzisiaj to chyba 15. Jest z tym różnie.
8. Nic z tego. Ble. Wyjątkiem są LODY.
9. Hermenegilda i Horacy. To był żart. Kinga i Piotrek?
10. A ty?
11. Nie jestem taka głupia, żeby chodzić w różowych majtkach i futrze po parku. Zamieńmy, że Smalec to ty. Dobsz. Obejrzałabym się i nwm.


2. Indo

1. Tenczowy. Wiem, że się pisze tęczowy.
2. Tag. Starszego braciszka, którego pozdrawiam.
3. Pośród naszych MS czyli Arli itp. to tak.
4. I tu zmiana. Uwaga!
Żeby LBA się wreszcie skończyło!
5. WIŚNIE!
6. Idę do kibla i sram ze strachu.
7. Nie.
8. Takich dużych, gryzących.
9. Byle jaki zawód, byle żebym kasę trzepała.
10. TAG *;
11. Miasto.



Dziękuję. Ja nominuję:

- Szymona ta-z-msp.blogspot.com
-  Tuńczyka Emily-Mccline-i-msp.blogspot.com
- muza to zuza kreatywne-msp.blogspot.com
- Charleney  filmowe-msp.blogspot.com
- PaulaWariatka skarpetkowe-msp.blogspot.com
- IceteaQ msp-oczami-selenaxs5.blogspot.com


Pytania dla Was:
1. Lubisz mnie?
2. Kochasz mnie?
3. Twoje pierwsze skojarzenie z anakondą?
4. Trzymasz dłoń na myszce teraz?
5. Twoja ulubiona liczba?
6. Jak się uczysz?
7. Koniec?
8. Dobra KONIEC.

To pytania dla nich.
~Smalec
EDIT: Sory, że tak bez loga, ale jest po 21. Nie chcę mi się. 
EDIT: PISZCIE GDZIEŚ W KOMIE ALBO NA BOBCIĘ, ŻE MNIE NOMINOWAŁAŚ/EŚ.
 

7 komentarzy:

  1. No i kolejna nominacja xDDD Muszę odpowiedzieć xDDD

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu nikt mnie nie nominuje? ;''(

    ~ Szyneruqo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kfakfakfa, ja chciałem xDDD Już mam przygotowane w roboczych xDDD KFAKFAKFA (kfa przypomina mi Alojza, żal)

      ~Shymon

      Usuń
  3. Masz nominację na ta-z-msp.blogspot.com

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcesz pisać na nowym, świeżutkim blogu i pomóc mu w rozwijaniu się?
    Więcej na: susan-life-and-msp.blogspot.com

    ~Zuza
    *jeśli przeszkadza ci ta reklama, usuń ją!*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcesz pisać na nowym, świeżutkim blogu i pomóc mu w rozwijaniu się?
    Więcej na: susan-life-and-msp.blogspot.com

    ~Zuza
    *jeśli przeszkadza ci ta reklama, usuń ją!*

    OdpowiedzUsuń