sobota, 15 sierpnia 2015

#1 Biographies + LBA - nominacja od Yousain

HELLLO

*piszę to o 10, nikt tego nie przeczyta XD*
Kto poznał, że to Marta? Nikt nie poznał, szkoda. Kiedyś zapamiętacie. Kiedyś. Za 2 lata. Albo 200 lat. Albo 2000. Albo nigdy :C <<Ups, wyżalanie nie na miejscu.
No dobsz, do biografii zgłosił się nasz zacny Shymon - 1szymon102 i safira987, szkoda, że tylko 2 osobty, ale następnym razem może będzie więcej :)



Okeee, biało-czarne życie twe. To zdanie kiedyś przejdzie do historii *^*
Informacje: ''Kilka rzeczy o mej osobie'', tylko kilka, szkoda :c Nie za dużo, lecz po prawej, jak widać, zrobiłeś długie kazanie. No i jest twój podpis. 7/10 Wybacz, że byłam okrutna ;') Trochę mało informacji o sobie napisałeś, mógł być twój wygląd, więcej zainteresowań.
Wykonanie: Jej, świetnie! Podoba mi się, widać, żeś się napracował. 10/10
Ortografia & Interpunkcja: No, i tutaj też nie ma problemów. Nic dodać, nic ująć. 10/10
OCENA: 27/30, czyli będzie piątka z plusem - super ci poszło, gratulacje!


Informacje: Tak, tutaj jest dużo o tobie. Twoje zainteresowania, nawet wzmianka o twojej przyjaciółce! Tutaj nie będę się wahała, 10/10
Wykonanie: Moja ulubiona piosenka <3 Już jest świetnie, można włączyć muzykę i sobie poczytać. I te białe kółka na różowym tle, ślicznie to wygląda. Oczywiście twoja ms i, jak mi się zdaje, wspomniana koleżanka - trzymacie się za ręce! :) Robi wrażenie. 10/10
Ortografia & Interpunkcja: Hm, napisałaś ''ubustwiam'', powinno być ''ubóstwiam''... Ale to taki drobny błąd. 9/10
OCENA: Jeden punkt i byłaby maksymalna ilość ♥ Brawo!

I tak wygrywa Safira dwoma punktami ;') To tyle, jeśli chodzi o nową serię, bo jak już wspominałam, do biografii zgłosił się Szymon i Safira.
***

Tak, dostałam nominację od Mileny, dziękuję :** (czekajcie, zrobię screena z pytaniami)

                          ^Obrazek z neta C:



1. Obecnie? Na dwóch, na tym i na moim własnym.
2. Chyba ReZi i Blowek, uwielbiam ich ♥
3. Pół na pół, w sumie nic nie mam do nauki, można się spotkać ze znajomymi, ale nie lubię wstawać o siódmej, no i ciągle te sprawdziany...
4. Cóż, podziwiam m.in. Jesy, ciebie, Bobcię Jodzię, Wiolunię, Nat, Kathey, Abieskę, Malinę, Tynę i wiele innych blogowiczów :)
5. Bleee, nigdy, nigdy, nigdy, nigdy! Brzydzi mnie to >.<
6. Nie, i na razie nie chcę, to dziwne, żeby dziecko miało chłopaka *tutaj wszyscy są jeszcze dziećmi jkbc*.
7. O 11-12, mój tata ma pociąg do pracy o 6 rano, muszę dać mu się wyspać.
8. Ziemniaczane i jabłkowe <333 kckckc <3
9. Pająków i ciemności...
10. Lubię wszystkie, koty, konie, psy i te inne. Ja mam swojego psa, zwie się Willy ;D
11. Tak w sumie, to odeszłam z msp w 2013, a potem postanowiłam sobie ponownie utworzyć konto - kornelię123lol.

Komu by tu dać nominację?
- Domcia2589 - ta-z-msp.blogspot.com
- tekna125 - ta-z-msp.blogspot.com
- Bobcia Jodzia - ten blog!

No i pytanka:
1. Twoje ulubione danie?
2. Co najbardziej lubisz na msp, a czego najbardziej nie lubisz?
3. Twój ulubiony kolor?
4. Umiesz jeździć na rolkach?
5. Co dzisiaj jadłaś?
6. Lubisz pierogi?
7. A Amela nie lubi ;-;
8. To nie było pytanie.
9. Ile dziennie siedzisz przy komputerze w wakacje?
10. Lubisz czereśnie? Ja tak!
11. Co denerwuje cię na forum msp?

Eh, no dobra, ja idę na śniadanie.
Do zobaczenia,

Marta | Marteł | Vincent | kornelia123lol


I takie małe info...
~ W poniedziałek wyjeżdżam w góry, do Zakopanego, nie będzie mnie tydzień. Odezwę się 25 sierpnia, od powrotu zacznę pisać.
~ Zgaszajcie się do ''Biographies'', przyjmuję max. 5 pięć osób, piszcie swoje nicki na Msp!

8 komentarzy:

  1. Dzięki za nominację. Zgłaszam się do "Biographies".

    ~ Ane

    OdpowiedzUsuń
  2. Seria super LBA też tylko pytanie 1/ 2 idk... na 2 tak? A na czym to się startowało? Mam rozumieć że Itmymsp to już nic?
    ~Cari
    PS. Nie chce się kłcić. Tylko to mną wstrząsnęło, .-.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zglaszam sie do biografi. Nick Indocrine *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I czy ty mieszkasz w Radomiu? O.o Jak tak to fajnie, bo tez tam mieszkam :-)

      Usuń
    2. I czy ty mieszkasz w Radomiu? O.o Jak tak to fajnie, bo tez tam mieszkam :-)

      Usuń
    3. I czy ty mieszkasz w Radomiu? O.o Jak tak to fajnie, bo tez tam mieszkam :-)

      Usuń
    4. Tak XD Ale zbieg okoliczności nooo, zaprosiłam do naj na msp c:

      Usuń