czwartek, 27 sierpnia 2015

Przeprosiny + You look like a star #1.

Witam!
Chciałabym Was przeprosić za niepisanie postów. Obiecuję, że będą się pojawiały regularnie.
Więc przejdźmy do You look like a star! 
O co chodzi? - Upodabniam swoją MS do wybranej gwiazdy.
Dziś to będzie Taylor Swift.
Oto jej zdjęcie w rl:


A teraz #Werszyn MySyPy:


Wyszedł...Tak sobie. Znalazłam taki kombinezon. Jedyne co w nim nie pasi, to pionowe paski. Taylor miała na sobie poziome. Ehh...Trudno. Nie wiedziałam jakie włosy wybrać z trzech modeli (?).
Look kosztuje 39OO Sc, jak dla mnie - drogo. Nawet bardzo. Sam kombinezon kosztuje aż 18OO Sc. 

Teraz czas na twarz!




#Werszyn MySyPy:





I przy okazji #Werszyn nie dla Vip. xD

Myślę, że jest Okay. Oczy nie są AŻ TAK niebieskie, lecz wchodzą (?) w zieleń. ;D


Oqs, teraz gwiazdy do wyboru:

- Rihanna
- Ke$ha
- Ariana Grande
- Ja
Oczywiście ze mną to był żart gwiazdą nie jestem. Chyba, że...
* * *
KOMENTARZ = WIELKA MOTYWACJA DLA MNIE I DLA POZOSTAŁYCH REDAKTOREK!

Idę na Stardoll.
Bayoss!

14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisałaś podobnego posta na: http://skarpetkowe-msp.blogspot.com/2015/08/you-look-like-star-1.html?m=1

    Niegrzeczna babcia :c heheh XD

    #shadbawisiewdetektywa XDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Swego czasu też grałam w Stardoll... Podasz swój nick? Mogę zaprosić.. Jeśli chcesz...

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki sam post był na skarpetkach ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały post skopiowałaś ze skarpetkowego msp...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do LBA na ta-z-msp.blogspot.com
    Fajny post. Przypominam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały post skopiowany z skarpetkowego msp

    OdpowiedzUsuń
  8. Riri ^^^ PLS RIRI ;3 spełnij me marzenie :+

    OdpowiedzUsuń