piątek, 28 sierpnia 2015

Głupia ja.

Hej.
Skoro Wam się nie podobają się moje posty, zawsze mogę odejść.
Na innych blogach, inni wgl. nie piszą. Ja coś napisałam. Dobra może wkleiłam, ale ważne, że macie co czytać. Zresztą inne redaktorki piszą, to po co tu ja? I tak piszę gówniane posty ( według Was ).
Jak mnie nie chcecie napiszcie. W końcu po co mam zaśmiecać bloga jakimiś głupimi postami?
Nie chcę mi się rozpisywać.



* * *
Ostatnio przeczytałam Harrego Pottera. Tak wszystkie części. Może będę pisać na blogu historię pt. " Harry Potter : Dalsze losy. Jak nie podobają Wam się moje posty o EmEsPe to mogę pisać. Jeśli Kathey nie będzie miała problemów z tym moim głupim wymysłem.



~Smalec
~Wiśnia
~ The Dżatfik
~ Wielmożny Smalec

30 komentarzy:

  1. Jestem potterhead. Mi tam pasi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie. Nie chce tu Pottera na blogu msp 😞 PISZ SMALCU O MSP BO JAK NJE POŚLE NA CIEBIE WIŚNIE I CIE ZJEDZĄ!! 🍒 🍒 🍒

      Usuń
  2. Ja Twoje posty kocham! Głównie wchodzę tu, żeby je czytać. Są takie inne, oryginalnie pisane, miłe w czytaniu, wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę Cię, nie można przejmować się niekonstruktywną opinią innych! :)
    Uwierz, z takim nastawieniem i poddawaniem się daleko człowiek nie zajdzie. Zrób im na złość i zostań!
    MÓJ BLOG = KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę pisz :3 Wiem napisałam że też zauważyłam że skopiowałaś ale to nie miało być obraźliwe :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również czytałam Harry'ego.. Piszesz naprawdę świetne posty. :3
    ~ Ane

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie odchodz! Piszesz wspaniałe posty! Jak odejdziesz to Nas smuteczeg zje! :'c

    `Princess

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę gadasz za innych, nie wszystkim twoje posty się nie podobają. Takie to użalanie ale tylko wg mnie bo wiem że ty pewnie odbierasz to inaczej.

    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest wyraźnie napisane: Blog o MSP. Więc raczej nikt tu nie chciałby jakiegoś Pottera. Poza tym jeśli nawet Kathey nie miała nic przeciwko, to część osób nie ogląda/nie czyta Harrego, przynajmniej dlatego że jest to grzech ciężki. Co do twojego odejścia, myślę że musisz zostać nawet wtedy gdy rzadko piszesz - zawsze jakiś post się przyda! Twoje posty są wspaniałe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzech ciężki? Żebym ja ci czymś ciężkim nie przywalila

      Usuń
    2. Grzech? Czytanie i oglądanie to grzech? To dlaczego w TV to leci i te książki nawet w szkolnej bibliotece są? Jaki grzech? To jest zwykła literatura fantasy. To nie satanizm.

      Usuń
    3. Może jej/jemu chodzi o to, że tam jest magia, i czarodzieje... bo w sumie to coś się wiąże z szatanem.

      Usuń
    4. Avadą w anonimowego mugola!

      Usuń
    5. A ja i tak go już czytałam parę razy XD

      Usuń
  9. CHCESZ KUPIĆ MOJE KONTO GŁÓWNE I DOSTAĆ W GRATISIE PRYWATNE (43 i 27 lvl)? WSZYSTKIE INFORMACJE NA 1szymon102.blogspot.com! ZAPRASZAM I ZACHĘCAM DO KUPIENIA, BO WARTO. SAM ZOBACZ, CO KRYJĄ TE KONTA!

    ~REKLAMA SPRZEDARZY~

    OdpowiedzUsuń