niedziela, 30 sierpnia 2015

Back to school! - Looki do szkoły ♥

Heej! ^^

Niedawno wróciłam ze wsi i postanowiłam, że napiszę posta. Nie zastanawiałam się zbyt długo nad tematem. Popatrzyłam na kalendarz - już trzydziesty sierpnia! Więc właśnie dlatego zdecydowałam się na małe Back to school w wersji MSP c: Przygotowałam dla was trzy szkolne looki - z góry mówię, że możecie je kupować (choć nie wiem, kto zechce kupować takie beznadziejne stroje .-.). Dodam jeszcze, że nie nadawałam im nazw, ponieważ jestem w tym nie najlepsza.
Ok, więc chyba możemy zaczynać!

Pierwszy look jest bardzo elegancki, schludny i raczej skromny (:


Według mnie jest naprawdę śliczny, przypomina mi wzorową uczennicę :3 *Leci teraz piosenka Love Me Like You Do i zaczynam wyć razem z Ellie Goulding xDDD* Jagodowy z białym tak pięknie się łączy ♥ Najwięcej uroku temu lookowi dodaje tutaj ta cudna, biała kokardka <3 Zakochałam się również w połączeniu tej bluzki (+sweterek) ze spódniczką. Do tego balerinki. Wygląda to bardzo grzecznie, szkolnie i elegancko c: Strój nie jest bardzo drogi, bo kosztuje ledwo 2375 sc. Niestety, jest on dla VIP :"(
Skład:


Paleta kolorów:


Kolejny look jest o wiele bardziej luźny, można go nosić na co dzień do szkoły <;


Myślę, że ten strój też wyszedł mi nie najgorzej. Wybrałam dwa kolory - lawendowy i biały. Pięknie razem wyglądają! (: Look jest bardzo szkolny, luźny. Od razu wiedziałam, że wybiorę ten sweterek z napisem ,,Nerd'', bardzo mi się on podoba! Ślicznie wygląda wraz z tymi... emm... luzackimi (xD) spodniami. Żeby nie było nudno, rozjaśniłam końcówki włosów. Dyrektorka się chyba nie obrazi? Całość dopełnia ta piękna czapeczka. Look jest troszeczkę tańszy od poprzedniego, bo kosztuje tylko 2150 sc. Co najlepsze, nie jest dla VIP! :)
Skład:


Paleta kolorów:


Czas na ostatni look! Jest on grzeczny, delikatny i uroczy c:


Również mi się on podoba :) Kojarzy mi się głównie z różowymi, pudrowymi cukierkami x3 Jest bardzo słodki, uroczy i grzeczny, pewnie przez tą kolorystykę - różowy i biały. Od zawsze podobała mi się ta bluzka. Ma kołnierzyk (czyli coś, co uwielbiam!) i takie jakby ,,rękawiczki''. Idealnie łączy się ze spódniczką. Do tego dobrałam balerinki z zakolanówkami, a na głowę zdecydowałam się dać opaskę. Look wyszedł naprawdę tani, kosztuje jedynie 2100 sc i nie jest dla VIP! (:
Skład:


Paleta kolorów:


To już były wszystkie looki, które chciałam wam zaprezentować :B Przypominam, że możecie je kupować, jednak należy zaznaczyć, że strój należy do mnie! Piszcie w komentarzach, który spodobał wam się najbardziej ♥
Do następnego postu, kochani!

~Yousain
~Janelle Moon
~xCzekoladka. :3

8 komentarzy:

  1. Pierwszy look taki super *^-^*

    OdpowiedzUsuń
  2. CHCESZ KUPIĆ MOJE KONTO GŁÓWNE I DOSTAĆ W GRATISIE PRYWATNE (43 i 27 lvl)? WSZYSTKIE INFORMACJE NA 1szymon102.blogspot.com! ZAPRASZAM I ZACHĘCAM DO KUPIENIA, BO WARTO. SAM ZOBACZ, CO KRYJĄ TE KONTA!

    ~REKLAMA SPRZEDAŻY~

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy look najbardziej mi się podoba. Jednak jest dla VIP. :(
    ~ Klal@

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne looki. :) Mam jeszcze jedno pytanie. Czy moglabym zrobić podobny post na blogu, na którym pisze? Oczywicie looki będą inne, ale tematyka ta sama. Dziękuję i pozdrawiam.
    ~Wiliamka ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy look bardzo mi się podoba *-*

    OdpowiedzUsuń