środa, 26 sierpnia 2015

Wróciłam! + Info + LBA

Witajcie!

Łeheheh, tu Marta. Ta zła, co nie napisała posta wczoraj. No dobra, powiem wyrażę się napiszę jasno: miałam szlaban na kompa (;_;) a dzisiaj okazało się, że w laptopie skończył się antywirus. Jak więc teraz piszę to notkę? - mam jeszcze drugi komputer w domu, on ma Windowsa XP, strasznie muli...
Jp, ten komp jest po*ieprz*ny ;____; Nie, tutaj się nie da nic zrobić.

Eh, cześć. Sorki, ale w tym komputerze ni9e da się nic zrobić. Zamula jak cholera, paint do kitu, nie wiem, jak tu przyciąć screena. W laptopie właśnie skończył się antywirus i mama nie pozwala na nim grać. Jeśli jutro wszystko wróci do normy, to doczekacie się jutro ''Style Moviestarplanet'', a jeśli będzie tak jak jest, postów ode mnie nie będzie. (internet ładował mi się pół godziny c':) Ale myślę, że tata wykupi z powrotem program już niedługo (y)

No i jeszcze nominacja od Indooo.
1. Twój ulubiony kolor?
2. Masz rodzeństwo?
3. Czy według ciebie 50 level na MSP, to duży? xD
4. Twoje największe marzenie?
5. Twój ulubiony owoc? *^*
6. Widzisz tornado - co robisz? xDDD
7. Boisz się burzy?
8. A pająków? Ja nie :D
9. Kim chcesz być w przyszłości (zawód)?
10. Lubisz mnie? :d
11. Mieszkasz w mieście, czy wsi?
Odp:
1. Eee, błękitny, miętowy, łososiowy, biały, szary i jasno-żółty.
2. Tak, 5-letnią siostrę.
3. Jak ma się 17, to tak...
4. Dostać The Sims 4 i pojechać do Hiszpanii ♥
5. Gruszka i czereśnia - MIÓD MALIIINAAA! *^*
6. Tańczę Gangnam Style a potem dzwonię do Olki ;-; (a tak na serio, to uciekam gdzieś)
7. Nie c:
8. Tylko takich dużych.
9. Pisarką.
10. No B))) Kocham B)))
11. W mieście, ja i Indo pozdrawiamy, bo my to takie Radomiaki XDDD
Łe, nie wiem, kogo nominować, więc nominuję czytelników.

Wiem, post taki z dupy, ale na tym komputerze niewiele da się zrobić >.<
Do zobaczenia :'))
~ Marta
~ kornelia123lol

6 komentarzy: