sobota, 15 sierpnia 2015

Ocena konkursu - ,,Mythical Pets''

Heej! ^^

W czwartek pojawił się nowy konkurs na MSP, a mianowicie - ,,Mythical Pets''. Czyli coś w stylu mitycznych, bajkowych zwierząt. Wpisałam to w google grafice i wyskoczyły mi takie zdjęcia:







Czyli po prostu takie niezwykłe, fantastyczne zwierzęta, a w tle las, lub inne mroczne miejsca *-* Naprawdę fajny pomysł na konkurs.
Ok, przejdźmy do oceniania! ♥

MOTYW:

Całkiem nieźle. Szkoda tylko, że znowu tyle różu. Wolałabym, jakby to było bardziej w takich mrocznych, ciemnych kolorach, np. czarny, granatowy, purpurowy. Wystawię ocenę... 7/10 c:

UBRANIA DLA DZIEWCZYN:


No, modzi się postarali ^^ Według mnie ubrania są bardzo ładne. Włosy... średnio mi się podobają. Ale z ciuchami jest inaczej. Na pewno nawiązują do tematu konkursu i przede wszystkim - jest niewiele powtórek! :) Z tych wszystkich rzeczy najbardziej podoba mi się sukienka za 900 sc i bluzka za 475 sc z pierwszej strony, oraz spódniczka i spodnie w te wzorki z drugiej strony. Ubrania dla dziewczyn otrzymują 9/10 punktów!

UBRANIA DLA CHŁOPCÓW:


Tutaj też jest całkiem w porządku, chociaż mam wrażenie, że te ciuchy z działu męskiego mniej nawiązują do konkursu niż te z działu dla dziewczyn. Ale i tak są ładne. Podoba mi się bluza za diaxy i spodnie dla VIP z pierwszej strony, a z drugiej przypadły mi do gustu włosy za 550 sc. Ogólnie myślę, że pierwsza strona jest o wiele ładniejsza od drugiej. Oceniam 8/10.

ANIMACJE:


Nie, nie patrzcie na to na dole, musiałam jakoś zamazać stare animki, a potem mi się nudziło xDD
Animacje jakoś średnio mi się podobają. PRAWIE wszystkie są z działu ,,Zwierzęta & Pupile'', a z kolei WSZYSTKIE są związane ze zwierzętami. W dodatku myślę, że ich ceny są za wysokie ;/ Podoba mi się tylko to za 550 sc, gdzie nasza MS kołysze w ramionach uroczego zwierzaka ♥ No niestety, muszę wystawić nieco słabszą ilość punktów, a mianowicie 6/10.

RZECZY:


Całkiem fajne, zwłaszcza, że ich cena nie jest taka wysoka. Nie powiedziałabym, że są jakieś ,,WOOOOW! JAKIE PIĘKNE!!!'', bo jednak nie widzę w nich ,,tego czegoś''. Mimo to najbardziej spodobały mi się: krzesło z drzewa, wiszące lampki, wilk i ten domek. Reszta też jest w porządku. Oceniam 8/10 :)

TŁO:


Tło jak dla mnie jest cudowne, nawiązuje do konkursu i z pewnością przyda się do filmów. Całe szczęście nie jest dla VIPów i nie jest też takie drogie, bo kosztuje zaledwie 400 sc c: Daję mu 10/10 punktów ;*

Okay, gdy już oceniliśmy wszystko z nowego konkursu, czas teraz na małe podsumowanie!
Motyw: 7/10.
Ubrania dla dziewczyn: 9/10.
Ubrania dla chłopców: 8/10.
Animacje: 6/10.
Rzeczy: 8/10.
Tło: 10/10.
Cały konkurs ,,Mythical Pets'' otrzymał 48/60 punktów, a jest to ocena bardzo dobra :)

Mam nadzieję, że post wam się spodobał. A wy co sądzicie o tej notce i o samym konkursie? Piszcie w komach! ^^
No to cześć! ♥

P.S: To logo od Charleney, dziękuję ;*
~Yousain

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy post *^* animacje mi się podobają (oprócz tej z tym wielkim różowym dziadem xD)
      no i tło boskie. Reszta ujdzie
      snicerslady0

      Usuń
  2. Nie napisałaś o nowych zwierzakach- znaczy bonsters i boonie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba praktycznie każdy je widział XD A kto nie widział niechaj zobaczy XD

      Usuń

    2. A co? Każdy codziennie wchodzi by patrzeć na zwierzaki!?

      Usuń