czwartek, 13 sierpnia 2015

Cześć... jestem Marta.

HELLLO

Tego przywitania jeszcze nie znacie :v
Tak... mam na imię Marta kurde, żydowskie imię, dzięki tato. Mama chciała, żebym była Zuzią. 25 kwietnia skończyłam 11 lat, po wakacjach idę do V klasy, no brawo! ;_; Wątpię, żeby ktoś mnie znał, bo kto by mnie niby znał? No dobra, od czego zacząć? Od wszystkiego. Jestem szczupła, nawet bardzo. Nie umiem przytyć, nawet jak się opycham tłustą szynką (kocham ♥). Uwaga... ważę 30 kg i mam niecałe 150 cm *teraz wszyscy buczą*. Jestem inna, z wyglądu przypominam Żydkę, to znaczy Żydówkę, albo Niemkę, albo Włoszkę, nie wiem. Lubię czytać książki i nie słucham gangu Albanii, czy tam plebanii, i dlatego w klasie na mnie krzywo patrzą. Ale się tym nie przejmuję. Mam piegi, dużo piegów..., zielono-brązowe oczy i czarne włosy. Taki dziwny chochlik, oł je. Tak, kocham czytać, uwielbiam. Ulubione serie książek - ''Opowieści z Narnii'' oraz ''Harry Potter'' ♥. Potterhead's i Szynkonator's, łączmy się! Do moich codziennych zajęć, hobby, należą; pływanie, czytanie, rysowanie, jedzenie (xD), spanie, jeżdżenie na rolkach i na rowerze itd. Jestem osobą miłą, uprzejmą, czasem się wkurzam, więc uważajcie. Opinia Oskara: ''Najpierw Marta się nie odzywa, a potem to już 'uważaj, bo ci przywalę idioto' e.o No i ma fajne włosy'' - lel. Opinia Mikołaja: ''Ty pociskaczu!!''. Opinia Martyny: - ''Marta jest spoko'' ;-;.
Na msp mam nick kornelia123lol, śmiało zapraszajcie!

Aj, no nie wiem co napisać. Chcę zrobić Q&A, więc zadawajcie pytania, zrobię w sobotę.
Planuję serie:
- Style Moviestarplanet - odwzorowuję jakiś styl, np. goth, dobieram animkę, twarz, komplet. Chyba zrozumiałe.
- Ocena biografii - oceniam wasze biografie c:
A więc, zgłaszajcie się do ocen biografii, piszcie pytania do Q&A, oraz napiszcie, jaki styl mam odwzorować w pierwszym poście 'Style Moviestarplanet' :)

`Marta
kornelia23lol

*teraz dopiero się spostrzegłam, jaka ta notka wyszła beznadziejna...*

15 komentarzy:

  1. Zamierzałam napisać coś w stylu.. nieważne ale doszłam do tego że jesteś Potterhead. Łączymy się więc :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laczymy sie <3
      Mozecie zapraszac do znay nick to: safira987

      Usuń
    2. Harry jest taki magiczny ;") Chciałbym być na planie tego filmu (książkowej wersji obrazkowej TV xDDD), ale już nie nagrywają, żal. Chcę kolejne części... Hah... Nwm.

      ~Shymon

      Usuń
    3. A przeczytałeś chociaż? Bo ja wszystkie części B) Lubię #szpaaan XD
      No kurde, to jest dziwne, jak 11-latka gada z gimbem.

      Usuń
  2. Łączmy się :** ja tez :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem Potterhead, pjona! xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się do biografii. A i nie Żydzie nie wyglądają jak ludzie z Niemiec xDDD Odwzorój pastel goth *^-^* Pytania od OBCEGO:
    1. Co masz na ósme pięć w łóżku piętnastym?
    2. Czym dla Ciebie jest MSP?
    3. Lubisz MSP? Dlaczego? (10 powodów ma być!)
    4. Cztery dwanaście i przecinków jeden pięć?

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, fejm przeczytał mój post xddd Chodziło mi o to, że mam ciemną skórę, nie czepiaj się mnie, jestem dzieckiem!

      Usuń
    2. Fejm?! Gdzie?! Arli? O.O

      ~Shymon

      Usuń
    3. Nie, ty jesteś dla mnie fejmem, ja mam zaledwie 17 lvl a ty 42 (chyba 43, bo dzisiaj mi pokazało, że masz poziom wyżej) XD

      Usuń
    4. Wbiłem dzisiaj 43 *^-^* 7,5 mln brakuje, a od poniedziałku zaczynam filmy robić, a więc może wbiję w tydzień, pomocy xDDD NO NIE ;-;

      ~Shymon

      Usuń
    5. Ejjj, a ja od 3 miesięcy mam 17 lvl ;___; Nie umiem wbijać.

      Usuń
  5. Też mam 11 lat i prawie 150 cm wzrostu oraz również też idę do 5 klasy podstawówki. ;) Bardzo się cieszę, że dostałaś się tutaj! :D

    OdpowiedzUsuń