piątek, 21 sierpnia 2015

#3 Look for me!

Heej! ^^

To już trzeci post z serii ,,Look for me!'', czyli wy robicie mi looki, a ja je oceniam :3
Tym razem pobiliście rekord - zgłosiło się aż 5 osób! Więc właśnie dlatego bez zbędnego gadania od razu przejdziemy do posta ^^
Najpierw look od /Mysia:

Jest śliczny! Zauważyłam, że większość z was robi czarno-białe looki. No cóż, muszę przyznać, że sama bardzo lubię połączenie tych dwóch kolorów. Przede wszystkim pięknie połączyłaś tą klasyczną bluzkę z kołnierzykiem, wraz z białą spódniczką. Z czarnymi balerinkami również trafiłaś w dziesiątkę c; Nic by tu lepiej nie mogło pasować! Na głowie jest mój ulubiony, czarny melonik ♥ Włosy też super. Ogólnie nie widzę tutaj żadnych błędów i myślę, że zasłużyłaś na 10/10! c;

Teraz zajmiemy się dziełem #Milusia:

Tutaj również mamy do czynienia z bardzo ładnym lookiem. Jest szaro-biało-czarny. Użyłaś czarnej bluzki z Design Studio i połączyłaś ją z moimi ulubionymi spodenkami. Naprawdę świetnie razem wyglądają! #Tak#Bardzo#Na#Luzie#B) Jeśli chodzi o buty - postawiłaś na trampki. Nie mam do twojego wyboru żadnych zastrzeżeń :) Dodatki to nerdsy i naszyjnik z krzyżem. Całość dopełnia ta czapeczka, która jest od włosów. Na początku zastanawiałam się, czy nie odjąć ci punktu za te okulary... ale jednak doszłam do wniosku, że one idealnie tutaj pasują i ładnie współgrają z resztą. Dostajesz maksymalną ilość punktów, czyli 10/10!

Czas teraz na look od Selenne:

Ślicznie ♥ Nie ma w nim żadnych haczyków kolorystycznych, co dość często się tutaj zdarza :) Top z napisem ,,Confident'' jest przeze mnie bardzo lubiany i oczywiście świetnie dobrałaś do niego tą białą (z czarnym paskiem na dole) spódniczkę. Buty też są super, moje ukochane creepersy <3 Niestety jeśli chodzi o dodatki widzę tutaj tylko serduszko na twarzy ;/ A szkoda, bo zdecydowanie dodałabym coś na głowę. Mam przecież taką czarną kokardkę w białe kropki. Idealnie by tutaj pasowała! Włosy również nie należą do moich ulubionych. Zmieniłabym je na jakieś dłuższe. Mimo tego look i tak jest bardzo ładny i otrzymuje ocenę 8,5/10.

Pora ocenić look autorstwa Maniapl777:

Ten look OGROMNIE mi przypadł do gustu C: To co mi się w nim najbardziej spodobało, to połączenie bluzy ze spódniczką! Naprawdę sama bym na to nie wpadła. Nie wiedziałam, że to może wyglądać tak... pięknie! ♥ Buty oczywiście również są trafione :) Czarno - białe, ,,wydłużone'' creepersy, kocham <3 Na głowie oczywiście znajduję się mój ulubiony melonik, jak już wcześniej wspomniałam. A no i oczywiście włosy. Świetny wybór, lubię takie fryzury, które mają grzywkę na bok. Cały look otrzymuje ocenę 10/10!

I na koniec - strój stworzony przez Julia27b:

Kolejny piękny look ☻ Tak głównie to bardzo kojarzy mi się on ze szkołą. Dlaczego? Ponieważ jest tu sweter z napisem ,,Nerd'' oraz okulary - nerdsy ;D Na początku miałam wątpliwości, czy ten sweter nie wyglądałby lepiej z jakimiś spodniami, bo skoro jest taki gruby... ale w końcu swetry można też nosić ze spódniczkami, więc jest super! Włosy też są ok, nie widzę tu żadnych dodatków, ale skarpety w paski i czapka od fryzury mogą je zastąpić (: Strój prezentuje się bardzo ładnie, szkolnie... Jest tylko jedna rzecz którą bym tu zmieniła, a mianowicie buty. Oczywiście same buty są jak najbardziej w porządku, ale mam wątpliwości co do tych długich skarpet. Z nimi strój jest troszeczkę taki ,,przesadzony''. Ale oczywiście nie odejmę za to wielu punktów, bo look jest naprawdę świetny! Oceniam 9/10.

To już były wszystkie osoby jak na dziś. Dziękuję, że czytacie moje posty i się zgłaszacie :) Przypominam, że dalej możecie brać udział w tej serii! Wystarczy tylko napisać w komentarzu (pod tym postem, oczywiście) waszą nazwę na MSP. Biorę maksymalnie 6 osób. Kto pierwszy, ten lepszy! ^^
Do następnego postu, kochani ♥

P.S: Tym razem żegnam się z wami logiem, które robiłam sama ;d
~Yousain

38 komentarzy:

  1. Setki osób dziennie czytają posty tu, a mało kom xDDD Chyba tylko 1% nas tu umie pisać na urządzeniach *^-^* TO DAR OD BOGA

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymonie, czy możesz mi wyjaśnić co takiego osiągnąłeś, że wszystkie dziewczyny (prócz mnie i kilku innych osób) są Twoimi ,, przydupasami"? Mnie to cholernie ciekawi.
      ~ Kornelia
      Nie jestem anonimową hejterką, tym bardziej snobką.

      Usuń
    2. Ja i Kodela też nie jesteśmy; ^)

      Usuń
    3. HASZTAG DUPECZKI SZYMONA XDDD

      Usuń
    4. Nie wiem. Zazdrościsz czegoś? xDDD NIE WIEM. PISZĘ I JUŻ. *^-^* I to nie "przydupaski" , to seksowne dupeczki (kom wyżej zainspirował) xDDD

      ~Shymon

      Usuń
    5. No właśnie Kornelia. Jakby się zakochały... czy coś :v Boże xd

      Usuń
    6. Dokladnie Dunelie D. Poprostu Szymon umie hejcic i one nie chca pasc ofiara jego hejtu. Albo.. Zakochaly sie. Mm

      Usuń
  2. Świetny post. Te looki są piękne.
    Szymon ja również jestem tym 1%, który umie pisać! Jednoczmy się mądrzy ludzie!

    snicerslady0

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dwóm osobom powyżej (Cordelliee i Xmalinqa). Nie mogę zrobić serduszka, bo jestem na srajfonie xDDD Więc zrobię takie: <3
    ~#Ktuś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki number jajfona, bo zapomniałem? B)
      ~ Tenconiechcesiepodpisacczylishimeruko

      Usuń
    2. Czarny 4s. Czwórki też są fajne, nie chciałam już marnować kasy na szóstkę <;

      Usuń
    3. Poza tym 6 i 6+ są w *** wielkie :/ CZWURECZGI RZONDZOM B)

      Usuń
  4. Nie mogę pisać postów! Co się dzieje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak to nie możesz? :o

      Usuń
    2. Spytaj Kathey xDDD Może jak Cię wyrzuci i znów doda to będzie można.

      Usuń
    3. Spytaj Kathey xDDD Może jak Cię wyrzuci i znów doda to będzie można.

      Usuń
    4. No nwm. Nie pojawia mi się ten pasek, co jest Nowy post.

      Usuń
  5. OH MAJ GASZ *O* 10/10 dziękuje ^^^ wiem że to połączenie jest piękne

    OdpowiedzUsuń
  6. (Kom pisany z błędami orto. Specjalnie) Naleszem do tyh jednyh procentuf ktuszy umiom pisaci :) chura IKS DE Dobra nie xd nie umiem tak pisać ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wszystko rb z tableta, no może oprócz tfm. A, no i się zgłaszam!
    ~ No... Noo... Shymonie, podpowiedź jak ją się nazywam.... A! Shimeruko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie... Zrób te LBA, bo się fochnę xDDD

      Usuń
  8. #SEKSOWNE_DUPECZKI_SZYMONA XDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mrrr... xDDD

      Usuń
    2. A ja nawet nie wiem o kogo chodzi *^-^*

      Usuń
    3. Szymon widzisz jak przyciągasz do siebie XDD

      Usuń
  9. Zgłaszam się! Fajny post c:
    Doma | Kakauoma

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy tylko ja tuta nie jestdm w tym Szymonowo-dupeczkowym wielokącie ;-;?

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza reakcja jak dostałam 10/10? : Aaaaaaaaaaa mam zawał aaaaaaa 10/10 AAAAAAAA xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się C:
    Należę do 1% osób umiejących pisać na urządzeniach xd
    #E
    SZLR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też umiem! x-o
      A tak serio, super post, dla mnie każdy zrobił ładny look *o*


      Przepraszam za spam, ale na blogu emily-mccline-i-msp.blogspot.com trwa konkurs na redaktora! Spiesz się, póki masz jeszcze mało konkurentów! :) Wziąć udział może każdy, bez wyjątku! C:


      Usuń
  13. Czemu nie ma tu mojego looka ?:(

    OdpowiedzUsuń
  14. A no tak mój był w 2 części XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Nick: gabryska59
    Look: Never Say Never
    Proszę wybierz <3

    OdpowiedzUsuń