piątek, 21 sierpnia 2015

1# Czwartkowe look'i + LBA + wyjazd.

Heyos.
Dzisiaj to już mój drugi post. Postanowiłam, że połączę wszystko, żeby nie zaśmiecać bloga 3 postami, z czego jednej będzie krótki i informacyjny, a jeżeli chodzi o LBA... no.. trochę wkurza... :| Post będzie dosyć długi, więc zapraszam do czytania i komentowania! (:
                    ***
Na początek przejdźmy do look'ów. Są one z najnowszego konkursu. Nie było mi łatwo, ponieważ w konkursie były tylko 2 dodatki. Ech.. i jeszcze takie sobie. Oto co mi wyszło:

1. Look VIP.
Składa się z 4 części ubraniowych. Strój jest w stylu western oraz kosztuje 2650 sc i 0 dm. Myślę, że kaczuchy (jak to moja mama mówi... chodzi o buty) nie wyszły najlepiej, ale co tam! Reszta dobrze się dopasowała. Zdziwiłam się, że kapelusz tak dobrze zgrał się z włosami. Dobrze to modzi zaplanowali! :) Dam temu look'owi 9/10 za buty... Sama oceniam sobie look'a X'D.
2. Nie VIP.
Strój również zawiera 4 elementy i kosztuję 2475 sc. W składzie są rude włosy, szary sweterek z gwiazdkami (?), krótkie białe spodenki z szarymi nitkami oraz pomarańczowe buty. Co ja mogę powiedzieć... ZAKOCHAŁAM SIĘ W TYM STROJU! Kupiłam go sobie... dodałam parę dodatków i jest cudo! <3  10/10, bo nawet bez dodatków go kocham. Polecam! ~Juls♥ XD
***
Dostałam nominację od Indo... więc czas odpowiedzieć.

1. Twój ulubiony kolor?
Nie mam jednego. Lubię kilka, a są nimi miętowy, biały oraz odcienie niebieskiego.
2. Masz rodzeństwo?
Tak. Niestety... mam siostrę. 
3. Czy według ciebie 50 level na MSP, to duży? xD
No, tak. To znaczy, że jesteś w połowie celu do setki... :p
4. Twoje największe marzenie?
Spotkać moje 3 przyjaciółki (2 z neta... znamy się rok, dwa..., a druga z reala...), żeby nie było wojny na świecie, już NIGDY oraz chciałabym jeszcze zdrowia i szczęścia dla wszystkich ludzi. 
5. Twój ulubiony owoc? *^*
Jabłko! ♥ Kocham! Najlepszy owoc! ♥
6. Widzisz tornado - co robisz? xDDD
Modlę się... lecę do wszystkich znaj i wgl..., a potem uciekam.
7. Boisz się burzy?
Nie, wręcz przeciwnie. Lubię burzę. ^^
8. A pająków? Ja nie :D
Też nie. One mnie bardziej... brzydzą.
9. Kim chcesz być w przyszłości (zawód)?
Ortodontką. Zaciekawiła mnie ta praca.
10. Lubisz mnie? :d
Tak! Lubię Ciebie i nasze rozmowy na skaypie... :")
11. Mieszkasz w mieście, czy wsi?
Hmmm... Trochę w innym miejscu, ale blisko wsi.
***
Teraz ogłoszenia parafialne, czyli mój wyjazd. Kiedy? Jutro około godziny 3.10 wstaję, a potem o 4-5 wyjeżdżam z rodzicami na lotnisko, potem lecimy samolotem. Chcesz mieć ze mną kontakt? Wbijaj na ask'a. Klik, klik! Tam będziecie świeżo informowani, co tam u mnie. Wracam za tydzień! To, pa!
`Bayos! ♥
~Juls♥ /wiolunia10x

7 komentarzy:

  1. Ten look dla nie Vipa piękny ^^ lubię twoje posty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie! Za tydzień?! Napisz tam posta xDDD Ale bez wojen świat by był jakiś dziwny O.o Tak nie można, niemożliwe xDDD Ładne looki.

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytrzymaj Shymonie! ^^ Wpadaj jkbc na ask'a! ^^

      Usuń
    2. Nie chce mi się znów zakładać xDDD

      Usuń
  3. Piękne looki Juls ^^ zdałam pytania na asku.
    snicerslady0

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne looki ^.^
    Przepraszam za spam, ale na blogu emily-mccline-i-msp.blogspot.com trwa konkurs na redaktora! Spiesz się, póki masz jeszcze mało konkurentów! :) Wziąć udział może każdy, bez wyjątku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzydkie looki, a najbardziej ten 2 :( *nie hejt tylko moja opinia*.

    OdpowiedzUsuń