czwartek, 13 sierpnia 2015

Witam Czytelników! ♥

Czołem!
Tutaj...Smalec. Zaraz, zaraz...Kim jest ten Smalec?
Smalec to Bobcia Jodzia, nowa redaktorka tego bloga.
Bardzo dziękuję Kathey, za przyjęcie mnie tutaj. Miałaś naprawdę trudny wybór, ponieważ ponad 200 osób się zgłosiło. <3
To co wystarczy na notkę próbną? Nie no spokojnie. Opowiem coś o sobie.
Mam na imię Jadwiga (wiem, brzydkie imię, ale nie mogę już z tym nic zrobić).
Jestem trzynastolatką, która po wakacjach idzie do 1 gimnazjum. c:
Urodziny, ten najbardziej oczekiwany dzień w roku obchodzę 14 maja.
Pochodzę z centrum kraju. Pozdrawiam wszystkie warszawianki, w tym Kath. <3
Mam jasnobrązowe włosy i piwne oczy. Mierzę 163 cm i ważę 50 kg. ( Ja schudłam! Wyczyn )
Baaardzo lubię blogować. Jest to moje hobby. Oprócz tego uprawiam sporty wodne i czasami śpiewam. ( Amatorsko ) xD
Gram również na pianinie.
Słucham Popu i Rapu. ;D
Moją ulubioną wokalistką jest Ellie Goulding. ;33
Teraz coś o MSP.
Moje konto " główne " to Bobcia Jodzia. Miałam na nim 2 Vip'y. Jeden - trzeci jest jeszcze aktywny.
Na razie wbiłam na nim 17 leveli.
Moje posty będą się pojawiać dość często. =^.^=
Oto moja MS:



Hehe. B)


Planuję prowadzić 3 serie:
- You look like a star
- Poradniki MSP
- Hot or Not pokoi
W pierwszej mam nadzieję, że znacie zasady. Chodzi o to, że upodabniam się do wybranej przez Was gwiazdy.
W drugiej nic do tłumaczenia - będę Wam doradzała.
W trzeciej oceniam Wasze pokoje na MSP.

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam :*
~Wiśnia





11 komentarzy:

  1. Oceń mój pokój xDDD MOJA ULUBIONA REDAKTORKA TU *^-^* A ja wiem, że ty to wiesz, drogi Smalcu ;*

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie wszystko. Piosenka się szykuje.
      ~Wiśnia

      Usuń
    2. Serio?! A będzie widać wszystko?! Ma być z twarzą i jak śpiewasz kanapie xDDD

      ~Shymon

      Usuń
    3. A i dodaj u Abieski *^-^*

      ~Shymon

      Usuń
    4. Jeszcze czego. Nie pasi?

      Usuń
    5. Hueh. Ja u Abi nie piszę.
      Masz wymagania XD.
      Nie chcę Siebie upubliczniać, bo jest potworem.

      Usuń
    6. To gdzie ty piszesz?! Czytam Twoje posty u Abieski xDDD

      Usuń
    7. A no tak xDDD
      https://plus.google.com/photos/photo/107000840440701788481/6182500272220501058

      Usuń
  2. Smalcu koffam cie xD Ciesze sie ze sie tutaj dostalas xD ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Następna moja ulubiona redaktorka się dostała! :D

    OdpowiedzUsuń