czwartek, 13 sierpnia 2015

Paulinka i jej ból tylniej części ciała, właścicielka bloga jest oszustką. Redaktorzy dodani, powrót z obozu.

Dobry wszystkim!
Zacznijmy od tego że dopiero co dwa dni temu wróciłam z obozu siatkarskiego, a jestem na następnym wyjeździe. Na szczęście mam internet więc jestem.
Post będzie krótki, bo chciałam tylko wyjaśnić sprawę z naszą ukochaną Paulinką. :') (Pao Paula / PaulaWariatka). Mam tutaj dwa screeny z błędami ortograficznymi. Małe, ale mówiłam że oceniam bardzo rygorystycznie i gdyby ktoś popełnił choć jeden mały błąd, nie dostaje się. Jedziemy...


Mam nadzieję, że się rozczytacie.
Po pierwsze - Napewno zamiast na pewno. Skręca się we mnie kiedy widzę, że ktoś pisze napewno. ;__; 
Po drugie - Te zamiast tę! Zapominasz o ogonkach - wybacz, to znaczy że na ortografii się nie znasz.


Tutaj mamy przykład notki, której nasza Paulinka nie przeczytała przed wysłaniem.
"Może look nie jest najlepsze". Powinno być najlepszy, czyż nie? Razi mnie też stylistyka Pauliny. Zdania są albo za krótkie, albo za długie.

Jeśli ktoś popełnił chociaż jeden błąd, nie dostawał się. Tu mamy aż trzy, więc czemu Paulina miała być potraktowana lepiej niż wszyscy? Tylko że nikt inny nie wyzywał mnie od oszustek. Też umiem przezywać, ale uważam że to kulturalnej osobie po prostu nie przystoi.

Chciałam jeszcze dodać, że wysłałam zaproszenia do grona redaktorów.
Do następnego!

Katheja

29 komentarzy:

  1. Wiedziałam, że Kathey nie jest oszustką. :)
    Zapewne Paulina przyjdzie tu zaraz i będzie się bronić. Heh...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale powinnaś (według mnie) na pierwszym miejscu mieć to, aby dodać redaktorów na swojego bloga, a nie pisać posta dla Abiesce...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam Paula taka jest. Mi zarzuciła, że źle piszę a sama napisała zamiast odbierają odpierają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Literówka.

      Usuń
    3. Paulo, nie chcę Cię obrażać, ale robisz ciągłe literówki. Gdzie nie wejdę tam literówka w twoim wykonaniu.. Zrozum - to nie jest miejsce dla Ciebie. Rozumiem, że możesz być lekko zawiedziona, z powodu niepowodzenia - sama się nie dostałam, lecz życie toczy się dalej...

      ~Audi

      Usuń
  5. Kathey wiedziałam, że nie oszukujesz. Paula tak ma. Zawsze myśli ze jest,, najlepsza " ha ha nieźle. Ma ból dupy. Widać to.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, zła Paulina.

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
  7. JPRDL, WYJEEEEEEEE XDDD. JAK ZOBACZE KOMY PAULINKI TO CHYBA PADNE XDDDDDDDDDDDD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nonorata sama hejtujesz chyba każdy blog o msp.

      Usuń
    2. Ja nie hejtuje blogów ;o

      Usuń
    3. Nona ten anonim to Paula bo napisała NonOrata a nie Nonarata xd

      Usuń
  8. No fajnie tylko to nie są błędy ortograficzne. Błędy ale nie orty. Taki szczegół wiele nie zmienia ale jednak ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy wiemy, że to Ty Paulinko ^^

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Paulinko, tak najlepiej, pisz z anonimków. Na pewno się ne domyślimy,że to Ty.

      Usuń
  9. Sama na jej blogu zauważyłam błędy.. :)

    ~Audi (nie chce mi się logować xd)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz link do jej bloga?

      Usuń
    2. Blog został usunięty, lub link strony został zmieniony - w co wątpię. Możesz spróbować, lecz raczej Ci się nie uda. :/

      smile-once-but-honestly.blogspot.com

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ten blog jest usunięty już od dawna. Zarazwejdę na bloggera, żeby zobaczyć od kiedy.

      Usuń
  10. Ej, mówisz o jakimś "napewno", a ja patrzę na fotę i nie mogę tego znaleźć! XDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Lol nawet się nie tłumaczy XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Kathey, wpisałam zły gmail do wysłania zaproszenia. Poprawny gmail : olawojtas28051@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No Paula, jak ty mogłaś! Teraz przez Ciebie mają ból dupy ;cc

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiedziałam!!! Ale oszustka z tej Pauliny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy zobaczyłam pierwszy raz jaki kolwiek jej kom od razu czułam, że jest oszustką, hejterką.
      Pisze z fona

      Usuń