wtorek, 18 sierpnia 2015

Heyos.

Heyos.
Jestem Julka i mam 11 lat. Moje urodziny obchodzę 28.04. Lubię uprawiać różne sporty, czytać, blogować, nagrywać (mam swój kanał na YT), spać, śpiewać. To były niektóre z moich hobby. Na MSP mój nick to wiolunia10x. Posiadam 20 lvl oraz VIP. Hmm... Dosyć krótko siebie opisałam, ale nie wiem co mogę jeszcze tutaj dopisać, więc przejdźmy do innego tematu.
                                           Jakie posty/serie będą się pojawiać?

  • Stwórzmy MS! - to będzie chyba moja najciekawsza seria. O co w niej chodzi? Jest bardzo prosta! Ja będę po kolei rysować (w programie komputerowym do rysowania) oczy, nos, uszy itd. podobne do postaci z MSP. Wy w komentarzach będziecie pisać, które (dajmy na przykład, że rysuję 5 par oczu) z np. 5 par oczu najbardziej się Wam podobają. Myślę, że będzie ciekawie i zabawnie! 
  • Czwartkowe look'i - jak sama nazwa 'mówi' w czwartki będę pokazywać look'i, które udało mi się utworzyć z najnowszego konkursu.
  • Pytania & wyzwania - znana seria. Nie muszę chyba tutaj dużo pisać. Odpowiadam na wasze pytania oraz wykonuję wyzwania.
  • Quiz - to w sumie nie będzie seria. Po prostu na koniec każdej mojej serii lub innego posta (nie informacyjnego!!!) będę zadawać 3 pytania dotyczące MSP, blogów o tej grze itd.
Pewnie jak dostanę się tutaj na stałe, to pojawi się jeszcze maaaasa innych postów ode mnie. To już koniec tej notki. Chciałam tylko jeszcze napisać, że 22.08 wyjeżdżam do Grecji na tydzień. Nie biorę laptopa, więc postów może być mniej, albo w ogóle (zależy czy mój tata weźmie laptopa lub ja tableta). To na tyle!
`Bayos! ♥
~Juls♥ /wiolunia10x

7 komentarzy:

  1. A ja obchodzę urodziny 25.04 i też mam 11 lat XDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. To idź już pisz kolejne posty! Czekam *^-^*

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymon! Co to za reklamy! ;^; Foch.

      Usuń
    2. No trochę ich po dodawałem xDDD Usunąć? Usunę.

      ~Shymon

      Usuń
    3. Nie musiałeś... XDDDD To był sarkazm. Pozdrawiam i zapraszam na nowego posta.
      ~Juls♥ /wiolunia10x

      Usuń
  4. Nagrywasz na YT? Hehe moge poznac nick? Chce sie posmiac :* Juleczko a rodzice wiedza?

    OdpowiedzUsuń