sobota, 29 sierpnia 2015

#2 Biographies + KONKURS NA LOGO! ♥

Witajcie!
*tutaj Marta, pls, powiedzcie, że poznaliście, że to ja ;c*

Ok, czee. Tak, konkurs na logo, ale to później. Pierw skrytykuję wszystkim bio! ^-^ To się nazywa prezydencka minka, co? B) Siedzę tu sobie w bamboszach, co pewnie mało Was interesuje, ale no dobra. Bez zbędnego.. pie*dziel*nia ;-;
♥ ♥ ♥

Czas na te wasze biografie, zgłosiły się cztery osoby, wowowow, Shimeruko (pozdrawiam XD), Indocrine (pozdrawiam XD), # Sylviaa # (pozdrawiam XD) i Maniapl777 (pozdrawiam XD).



Informacje: Meh, mało tego. Oł, a to nie jest Charli Charli Challenge? B) No, mamy tutaj jakieś tam. Fajnie, że napisałeś zainteresowania, wygląd, imię. Ale mało! >.< Dodałabym jeszcze coś. 6/10
Wykonanie: To mi się podoba. Czcionka, i w ogóle, świetnie. Tło też fajne, i to ''koło'', w którym wszystko napisałeś. 10/10
Ortografia & Interpunkcja: Nie ma żadnych błędów, fajnie. 10/10
Pkt: 26/30


Informacje: No, spoko jest. Takie najważniejsze rzeczy, zainteresowania, adres bloga też. Mimo, że jest mało, to wystarczająco. Jednak ja bym jeszcze coś dodała, bo mało do czytania. 8/10
Wykonanie: Ślicznie, kolejny raz. Kolory do siebie pasują *-* Ja się w tym zakochałam, 10/10
Ortografia & Interpunkcja: Wszystko dobrze. Hihihi. 10/10
Pkt: 28/30


Informacje: Łoł, dużo tego, nawet bardzo XDD Chyba napisałaś wszystko, co ci wpadło do głowy. 10/10
Wykonanie: Eh... Po pierwsze, nie ma tła, a powinno być, trochę nieelegancko to wygląda. Po drugie, ms są moim zdaniem ustawione w złych miejscach :/ 5/10
Ortografia & Interpunkcja: Kolejny raz dobrze, tak więc 10/10
Pkt: 25/10


Informacje: Mało..! Tylko imię i kumple (wśród których jestem ja c;). Wybacz :C 3/10
Wykonanie: Na pierwszej stronie ok, wszystko zapełnione. Tylko... po prostu trochę na odwal, każdy napis ma inną czcionkę i kolor, a niektóre wchodzą na ms. 6/10
Ortografia & Interpunkcja: Eh, znalazłam parę błędów. 8/10
Pkt: 17/30

**

Konkurs
na logo!

Tak, wymyśliłam mały konkursik, a mianowicie, trzeba zrobić mi logo.
1. Napisz w komentarzu, że się zgłaszasz. Zgłoszenie powinno wyglądać tak:
Zgłaszam się do konkursu na logo.
Nick: (tutaj piszesz swój nick)
2. Robisz mi logo, jestem kornelia123lol.
3. Później wysyłasz je na martaxdmartaxd@gmail.com, a w temacie najlepiej napisz ''KONKURS NA LOGO'', by łatwiej mi było znaleźć wasze maile.
4. Czekasz na wyniki.

Zasady
~ Robisz mi tylko JEDNO logo,
~ Trzeba zaprosić mnie do znajomych (jeśli mnie w nich nie masz),
~ Logo musi zawierać napisy ''Marta'' i ''kornelia123lol'' oraz moją ms,
~ Na prace czekam do piątku (4 września), natomiast wyniki są w sobotę (5 września).

Nagrody
I miejsce - obejrzenie 15 filmów, zlajkowanie 15 artbook'ów i look'ów.
II miejsce - obejrzenie 10 filmów, zlajkowanie 10 artbook'ów i look'ów.
III miejsce - obejrzenie 5 filmów, zlajkowanie 5 artbook'ów i look'ów.
Nagrody nie są jakieś wypasione, ale brak hajsu na koncie ;_;

No to do zobaczenia, zgłaszajcie się do konkursu, bo naprawdę warto! ;p

KOMENTARZ = UŚMIECH NA TWARZY :)
Zgłaszajcie się do konkursu i do oceny biografii!

~ Marta | kornelia123lol | Marteł

29 komentarzy:

  1. CHCESZ KUPIĆ MOJE KONTO GŁÓWNE I DOSTAĆ W GRATISIE PRYWATNE (43 i 27 lvl)? WSZYSTKIE INFORMACJE NA 1szymon102.blogspot.com! ZAPRASZAM I ZACHĘCAM DO KUPIENIA, BO WARTO. SAM ZOBACZ, CO KRYJĄ TE KONTA!

    ~REKLAMA SPRZEDARZY~

    OdpowiedzUsuń
  2. Zglaszam sie do konkursu na logo.
    Nick: Julia27b
    I mam jedna prosbe. Moglabys TY mnie zaprosic do znajomych? Bo ja na razie nie mam jak wejsc na msp i wyslac zapro, a tak jak wejde popoludniu i bd cie miala w znaj, to od razu zaczne robic logo^^
    By3
    Alikorneł

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się zgłaszam do konkursu. (y)
    Nick: TaMalinqa

    Na razie nie mam Ciebie w znajomych, ale zaproszę. c;

    A co do posta to jest super! <3

    `Princess

    OdpowiedzUsuń
  4. A redaktorki mogą się zgłaszać do tego konqa?

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się* Przepraszam za błędy. Komentarz pisałam z telefonu.

    `Princess

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się do konkursu na logo.
    Nick : Wariatkaaa=)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę się zgłosić, ale nie mam msp.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomniał em napisać koma, ale się zgłaszam. *v*,
    Logo już masz. ;)
    ~Shimeuko

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się.
    ~(nick) Maja997733

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się do konkursu 8) Nick: jaija001
    Logo wyśle ci dziś.


    Jaija001
    ~`Pafis

    OdpowiedzUsuń
  11. A logo ma być na dowolny temat?
    'Kamciamomo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umiesz ty czytać? Ma być z moją ms.

      Usuń
    2. Chodziło mi bardziej o tematykę, np. letnie, szkolne, mroczne...
      Tak, umiem czytać od kiedy miałam 4,5 roku...

      Usuń
    3. Jeśli chodzi o style, to twój wybór.

      Usuń
    4. Jeśli chodzi o style, to twój wybór.

      Usuń
    5. Jeśli chodzi o style, to twój wybór.

      Usuń
  12. Uky, ja też się zgłaszam do konqa.
    Pewnie wyjdzie najbrzydsze na świecie, ale ok.
    Nick: stylówkalol=] (yh, ktoś kojarzy? :'))
    Muszę tylko zobaczyć, czy mam cię w znaj o.e A jak nie, to cię zaprosze ;o;
    Psdr
    Nat ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cię kojarzę! Kiedyś tu pisałaś :d

      Usuń
    2. Łał, ktoś mnie kojarzy o.o Normalnie taki fejm :OOOO

      Usuń
  13. Zgłaszam się do konqa <3
    Nick: Yousain
    Logo już wysłałam c:
    ~Yousain

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się do oceny biografii :3
    Nick: <3 Emma <3

    OdpowiedzUsuń