piątek, 14 sierpnia 2015

Look'i do konkursu "Mythical Pets"

Cześć!
Tutaj Indocrine, i dziś mam dla was look'i z nowego konkursu. A więc zaczynajmy! I na początku posta powiem, że look'i były robione na koncie Stallye, dlatego też jest 'niemiecka' twarz.
Look I:
Mhm. Bardzo podobają mi się te włosy, ale są niestety za 6 diamonds. Reszta look'u jest taka sobie. Cena? 1425 sc i 6 diamonds, nie tak drogo. -B postawiłam na kolor beżowy i niebieski. Ogólnie mówiąc look jest pół na pół, a wam się podoba? :)
Look II:
Według mnie to zaszalałam z tym kolorem czarnym. xD Nie, no w sumie to mi się podoba, z chęcią bym kupiła ten look. Może i wam się nie podoba ta kolorystyka, ale mi się podoba. :] Za cztery rzeczy 3325 sc, bardzo drogo, według mnie oczywiście. Ale ta sukienka podajże kosztuje 17OO sc. Kolory to czarny i pomarańczowy (jak widać). Mi look osobiście się bardziej podoba, niż ten u góry, a wam? Piszcie w komentarzu, który wam się bardziej podoba!
A więc to by było na tyle. 
Pozdrawiam,

11 komentarzy:

  1. Looki są ok xDDD W ogóle to mało nowych rzeczy dodali.

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko looki podoba mi się ten drugi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesli Mozna to kupie 1 I 2 XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesli Mozna to kupie 1 I 2 XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi Indo! Spotkałam Cię niedawno na transformice! :D To ja Katheysupi (wiem nick świetny xdd) Chyba kupię look nr 2!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super posteł! Śliczne look'i. *^* Napisałam Ci dzisiaj coś na MSP. Proszę przeczytaj. c;
    Pozdrawiam Ciebie oraz czytelników bloga
    ~EmilyChan

    OdpowiedzUsuń