czwartek, 27 sierpnia 2015

#2 Style Moviestarplanet + nowości czy błędy?

Witajcie!

Marta nadchodzi wraz ze swoją serią ;w;
Nooo, cześć, cześć.
Czeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeść.
Głupawkowa Marta.
Nie no, hejka. Jak wiecie (lub nie :'D) nadszedł czas na drugą notkę o stylach *^* Wybraliście Kawaii, mi tam odpowiada. Teraz przemowa.
Kawaii to uroczy i słodki #słiiit styl, popularny przeważnie w Japonii. Polega on na ubieraniu się w pastelowe sukienki, balerinki, przesadnie dużo dodatków itp. Oto makijaż Kawaii:




To były przykładowe zdjęcia. #SOŁ_SŁIT. Mi się spodobał ten styl, jest taki delikatny. Jasne usta, duże oczy ♥ Coś dla mnie ♥ No dobra, może uda mi się zrobić coś podobnego.

Wersja Vip:



Niebieska ramka - usta.
Czerwona ramka - oczy.
Aaaaaaaaaaaaa one one !!!!!!!@evfuegwb c to jest piękne. Trochę podobne do twarzy drugiej. Moim skromnym zdaniem, wyszło przecudnie. Motylem jesteeeeeeem < ta twarz mówi B) Zastanawiam się czy nie wzięłam za jaskrawej barwy oczu... Stawiam na 9/10, przez te oczy.

Wersja zwykła:



Różowa ramka - oczy.
Fioletowa ramka - usta.
Szczerze - według mnie nie najładniej, ale w sumie nie najgorzej. Usta są niezgrabne, nie pasują tutaj, a z resztą są zbyt różowe i żarówiaste :\\ Aczkolwiek, kolor oczu jest świetny. Cera (chyba) taka sama, jak na poprzednim screenie. No nie wiem. 6,5/10? To nie wygląda na Kawaii, usta psują efekt.

Teraz look'i. Jak już wspominałam (tzn. pisałam), pastelowe kolory, dużo słodyczy. Na moje szczęście, w sklepie jest dużo ładnych ubranek ;d Ja przygotowałam tutaj dwa komplety.



Zielona ramka - włosy.
Pomarańczowa ramka - Bluza, buty, podkolanówki, ''środki'' uszu.
Granatowa ramka - Buty, misie na podkolanówkach, sukienka, uszy.
Świetnie! <3 Jestem zdania, iż idealnie dobrałam kolory. Zakochałam się w całości *_* Całe szczęście, że nic się nie zlewa :') Kurczę, drogo wyszło... jak na pięć rzeczy, to bardzo D: Uszy są dla członkostwa Vip. 7/10



Niebieska ramka - włosy.
Żółta ramka - Sweter, baleriny, czapka.
Błękitna ramka - podkolanówki, spódnica, mankiety w swetrze, chusta, czapka.
Pięknie, chyba kupię ten komplet jak będę miała vip'a. Dla Vip są uszy, włosy oraz buty. Wowowow. Albo to cud, albo nie dowidzę, ale cena jest wymarzona C: Look jest śliczny, jednak chyba kolor tych włosów tu nie pasuje, za to ten błekit jest miód malina ♥. 9/10, NOBOCO?

To tyle, jeśli chodzi o serię. Na końcu będzie ankieta dotycząca jej ^-^
***

Chciałabym Wam jeszcze pokazać 2 ''nowości'':



Tak, ekran startowy i nowy pakiet Star Vip. Ale zaraz. Nigdy nie widziałam animacji pokazanej na pierwszym obrazku. Czy to błąd? Nie wiem, ale to była tylko jedna z dziwnych rzeczy, które się obecnie u nas dzieją :/ Co myślicie o tej sprawie? Piszcie :**

No to łapcie parodię i ankietę.


Zacznijcie oglądać po intrze :'D



Ankietę dostarczyły profilki.pl

Pa C:
~ Marta | kornelia123lol

12 komentarzy: