czwartek, 13 sierpnia 2015

Nowa osóbka, przywitanie + grafik! ^^

Cześć!
Jak pewnie widzicie po tytule, jestem tu nową redaktorką. Pierwsze, co to chciałabym podziękować Kathey za szansę, pisania na tym blogu. Teraz mogę się przedstawić. A więc jestem Wiktoria, i mam 11 lat. Jestem osobą nieśmiałą. ;c Urodziny obchodzę 2O lipca, a imieniny 23 grudnia. Jestem brunetką o niebieskich oczach. Ważę 35 kg, i mam 144 cm wzrostu. Interesuję się łyżwiarstwem figurowym. Mieszkam w województwie Mazowieckim. Nie znoszę tańczyć i śpiewać. ;=; W sobotę o 5:OO wyjeżdżam z rodziną w góry. <--- To zdanie xD Co ja chciałam dalej pisać? Najbardziej lubię grać w takie gry jak MSP, TFM i TS4 (The Sims 4). Tyle informacji chyba wam starczy, ale nie wiem. A więc może teraz napiszę coś o moim koncie na MSP. O i od razu dam wam zdjęcie mojej MS.
Na MSP (jak widać) nazywam się Indocrine. Mam aktualnie 22 level, i gram niecałe 3 miesiące. c: Na MSP mam również konto zapasowe (w razie czegoś, jakby mi się coś stało z Indocrine), nick Stallye. Mam także własnego bloga, którego piszę z właśnie konta Stallye. Nie wiem, czy Kathey pozwoli mi wstawić tutaj link do bloga, ale wole nie. Emm, czekajcie, pustka w głowie, co chciałam jeszcze napisać? Może teraz napiszę grafik. 
Poniedziałek - losowe strony
Wtorek - brak posta
Środa - oceniamy animacje
Czwartek - brak posta
Piątek - look'i do nowego konkursu
Sobota - brak posta
Niedziela - brak posta
Oto mój grafik. Może teraz wam wyjaśnię o, co chodzi w tych seriach.
Losowe strony - losuję dwie strony z TOP, i z tych dwóch stron muszę utworzyć dwa look'i, myślę, że ta seria jest zrozumiała.
Oceniamy animacje - no po prostu oceniam animacje, w każdej serii będzie 3 animacje.
Look'i do nowego konkursu - ejj, przecież ta seria jest wam doskonale zrozumiała, a więc, robię dwa look'i z nowego konkursu i je opisuję. xD 
A więc nie wiem, co jeszcze napisać, i dlatego chyba skończę tego posta. A więc to na tyle.
Pozdrawiam,



8 komentarzy:

  1. Też mam 11 lat i jestem z Mazowieckiego PIONA! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Indo! Widziałam, że się dostaniesz! :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam na imie wiktoria i mam 11 lat xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam 11 lat! :D Bardzo fajnie, że tu się dostałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze podasz link do twego bloga na MSP? Mój nick to EmilyChan. ( bez kropki)

      Usuń
  5. Też mam 11 i też z mazowieckiego i mam bardzo podobny wzrost i taką samą wagę xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ktoś mi wytłumaczy dlaczego niektórzy piszą "O" zamiast "0"? O.o
    A btw fajny post <333

    OdpowiedzUsuń