poniedziałek, 31 sierpnia 2015

#1 Nowe look'i

Cześć. ♥
Tutaj Indocrine, czyli Wiktoria. Według grafiku dziś powinny pojawić się "Nowe look'i", a więc i będą.  W każdej tej serii będą dwa look'i, jeden vip, drugi nie vip. I chcę jeszcze powiedzieć, że teraz w każdym poście wszystko będzie robione z konta Viqqa x3. No dobra, a więc może już zacznijmy? ._.
Look nie vip:
Omg, jaki on jest piękny. Nie myślałam, że wyjdzie mi taki look. Kolory są spoko, bo szary i granatowy (?). Cena jest już według mnie droga, ale ten sweterek sam kosztuje 7OO sc. Czarne włosy pasują tu bardzo. Oceniam ten look 8/1O, a wy? C:
Look vip:
Wydaję mi się, że ten look jest troszkę ładniejszy. Wybrałam kolor biały i lekki różowy. Look kosztuje 6 diamonds i 25OO sc. Ogólnie to chyba go kupię, bo jest przepiękny. xDD Z dodatków wzięłam taki jakby wianek? Nie wiem jak to nazwać. Teraz czas na ocenę look'i. A więc look dostaje 1O/1O! Oczywiście te oceny są według mnie, każdy może mieć inne zdanie o tych look'ach. Hmhh, myślę, że look'i wam się spodobały. A więc dziś to na tyle.
Pozdrawiam,

22 komentarze:

  1. Ten pierwszy look *^-^* I coś co źle zrobiłaś. Po co te unikaty na nogach? Nie ma ich w składzie looka, tak samo te piegi z tymi rumieńcami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciało mi się zdjąć? (:

      Usuń
    2. Wystarczy na nie kliknąć xDD

      Usuń
    3. No przecież mówię, że mi się nie chciało? (((; Nie przeszkadzaj mi się, bo się fascynuje pakietem diamonds. Ja jestem taka "poważna", heehehheehheehheh. :D

      Usuń
  2. Drugi Look jest przecudowny!!! *o* Zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Działa! Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Look'i są prześliczne... <3

    `Malinqa

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy te looki można kupować?
    ~Maq

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie jest granatowy... To fiolet... ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i co z tego. Byl w odcieniach granatowego na palecie koloooorow

      Usuń
  7. Piękne looki! Może kupię, ale bardziej pastelowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się looki nie podobają. Są według mnie przesłodzone, jak dla jakiejś małej dziewczynki.
    No ale sory. Jestem punkiem ((:
    Ogółem nie podoba mi się Twój styl, Indocrine. To oczywiście tylko moje zdanie. Każdy ma prawo je wyrażać ;'3
    #HejtyLecoJakMuchyDoLepu.
    Nie pozdrawiam
    ~Patty$!$
    `Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nwm co w 1 jest przesłodzone ale jak wolisz ;D

      - biscuit2002

      Usuń
  9. Mogłabym kupić pierwszy jak uzbieram SC? ^^
    ~Doma

    OdpowiedzUsuń